TheProdigy Inlagd Mars 3, 2021 Dela Inlagd Mars 3, 2021 Bara lite bilder från vår 3 dagars vistelse på ön. Håll tillgodo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 3, 2021 Dela Inlagd Mars 3, 2021 Fina bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Mars 4, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 4, 2021 Lite bilder från idag. Stannade hos frugans släkt i Chantaburi. Hämtade systerbarnen på skolan. Ni kan tänka att ungarna var i extas när de såg farangen i mustangen. Ja fråga dom om de ville höra på billjudet och de gjorde tumme upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 4, 2021 Dela Inlagd Mars 4, 2021 38 minuter sedan, skrev TheProdigy: Lite bilder från idag. Stannade hos frugans släkt i Chantaburi. Hämtade systerbarnen på skolan. Ni kan tänka att ungarna var i extas när de såg farangen i mustangen. Ja fråga dom om de ville höra på billjudet och de gjorde tumme upp! Ja. Thaitjejer gillar Mustanger. Tjejens syrra ville ha många bilder på sig när hon var här och hälsade på Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 4, 2021 Dela Inlagd Mars 4, 2021 39 minuter sedan, skrev TheProdigy: Lite bilder från idag. Stannade hos frugans släkt i Chantaburi. Hämtade systerbarnen på skolan. Ni kan tänka att ungarna var i extas när de såg farangen i mustangen. Ja fråga dom om de ville höra på billjudet och de gjorde tumme upp! Lägg lite pengar på hela byxor 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 Hur var det på Koh Chang. Mycket stängt antar jag? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Mars 5, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2021 On 2021-03-04 at 18:23, skrev Dolemon: Lägg lite pengar på hela byxor 5555 1 timme sedan, skrev Esspe: Hur var det på Koh Chang. Mycket stängt antar jag? Ja det mesta var stängt. En typisk lågsäsongtillvaro. Jag har vart där under regnsäsongen och ja tror det var färre turister nu. Det hade precis varit långhelg med fullt av bangkokbor. Tur jag kom dit på måndagen. LINE_MOVIE_1614867211339.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 1 timme sedan, skrev TheProdigy: Ja det mesta var stängt. En typisk lågsäsongtillvaro. Jag har vart där under regnsäsongen och ja tror det var färre turister nu. Det hade precis varit långhelg med fullt av bangkokbor. Tur jag kom dit på måndagen. Dåligt med ryssar alltså? Var på Koh Chang för kanske 6-8 år sedan. Det enda stället där jag varit och sett fler ryssar på är i Moskva.. Nice med bilder.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Mars 8, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2021 On 2021-03-04 at 18:23, skrev Dolemon: Lägg lite pengar på hela byxor 5555 Klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 1 minut sedan, skrev TheProdigy: Klart! Härligt + att hon slipper få mörka knän, om hon är rädd för att bli mörk om knäna. Min Thai dotter sprang med "trasiga" knän med på byxorna tills jag påpekade knäna är lortiga (mörka av solen) vips så var dom byxorna i gardroben. Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Mars 8, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2021 3 timmar sedan, skrev Dolemon: Härligt + att hon slipper få mörka knän, om hon är rädd för att bli mörk om knäna. Min Thai dotter sprang med "trasiga" knän med på byxorna tills jag påpekade knäna är lortiga (mörka av solen) vips så var dom byxorna i gardroben. Mvh. Dolemon Ja min farsa var ju o klagade på frugan min om att hon hade inte råd med hela byxor. Tack farsan! Idag blev ja 6800 baht fattigare. Kunde köpt bitcoin istället suck... 😉😁😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 Ja dessa Mustangägare 😉 https://www.khaosod.co.th/special-stories/news_6110533 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 6 minutes ago, Enis said: Ja dessa Mustangägare 😉 https://www.khaosod.co.th/special-stories/news_6110533 Enis Tycker alla länder borde "klampa" bilarna, då får du se att man aktar sig att parka fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd Mars 11, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2021 8 timmar sedan, skrev 65Selander: Tycker alla länder borde "klampa" bilarna, då får du se att man aktar sig att parka fel. Ja det har ja blivit men det var många år sedan uppe i Udon. Här i Pattaya e detmer eller mindre fritt fram att köra som man vill verkar det som. Förr va de poliskontroller varje dag, nu har ja inte åkt fast för nåt på säkert 3 år... nåt har hänt... I udon var det ännu värre. De fiskade pengar i typ varje korsning där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 Håller med där,här i pattis är aldrig några kontroller nuförtiden,en bekant sade att order uppifrån att inte bötfälla folk för att behålla lugnet i dessa tider,sant eller inte,men låter sannolikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.