spooncreek Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 13 minutes ago, Esspe said: Ingen lock-down iaf inte för tillfället. De har kopierat tänket från andra länder med att istället dela in landet i zoner. Du är just nu i en gul zon, vi som valde rätt befinner oss i grön. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 2 timmar sedan, skrev Esspe: Ingen lock-down iaf inte för tillfället. Såg det nyss, lite tuffare uppmaningar bara så kvällens Ladies Night blir av som planerat. Öppnat en Le Pub här, grymt bra men för låga priser för er glidare, är ju inte bra för imagen att gå på ett ställe som tar 45 baht för en Leo 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 6 timmar sedan, skrev Esspe: Någon som fortfarande tror på dom officiella siffrorna? Nu plockar man bort Samut Sakhon från statistiken. https://www.khaosodenglish.com/news/crimecourtscalamity/2020/12/23/govt-virus-tally-now-excludes-figures-from-samut-sakhon/ Nja, siffrorna från Samuth Sakhon är ute nu + ungfär 200 idag var det senaste jag såg. Inte så enkeit att mygla i dag. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Hur kunde det bli så här, alla använder ju dessa fantastiska munskydd 😂😂😂😂 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 18 minutes ago, Soengsang said: Hur kunde det bli så här, alla använder ju dessa fantastiska munskydd 😂😂😂😂 Var på vår lokala marknad idag! Har aldrig sett något liknande förr: ALLA använde munskydd(kan lova att dessa täckte både mun och näsa på samtliga) Plus att en del även använde visir! Rädslan verkar vara stor just nu. Vi har två bekräftade fall här i vår provins i nuläget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 34 minuter sedan, skrev thomas001: Var på vår lokala marknad idag! Har aldrig sett något liknande förr: ALLA använde munskydd(kan lova att dessa täckte både mun och näsa på samtliga) Plus att en del även använde visir! Rädslan verkar vara stor just nu. Vi har två bekräftade fall här i vår provins i nuläget. Är det mycket utlänningar då... för det är väl som vanligt utlänningar fel... /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 1 hour ago, Soengsang said: Hur kunde det bli så här, alla använder ju dessa fantastiska munskydd 😂😂😂😂 Jämnvikts-system. Lär dig principerna. Kommer vara till stor nytta för dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 19 minuter sedan, skrev Nicholas: Jämnvikts-system. Lär dig principerna. Kommer vara till stor nytta för dig. Var väl inget svar på hur det kunde gå så där, trots fantastiska masker.....och termometrar Svamla inte iväg. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 35 minutes ago, Soengsang said: Var väl inget svar på hur det kunde gå så där, trots fantastiska masker.....och termometrar Svamla inte iväg. Du bör läsa på hur det universum vi lever i fungerar. Annars kommer det bli fortsatt svårt för dig att förstå saker som sker i din omgivning. Munskydd trycker ner siffrorna, men om folk umgås inom familjen, ligger med sin fru, kramar sina barn etc så finns givetvis stora hål. Barn är stora smitthärdar precis som med övriga virus. För övrigt så blir det vilken sekund som helst varmare i Thailand och då bryts smittkedjan igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 47 minuter sedan, skrev Nicholas: För övrigt så blir det vilken sekund som helst varmare i Thailand och då bryts smittkedjan igen. Där är vi nog överens, så kan det bli. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 3 timmar sedan, skrev Enis: Är det mycket utlänningar då... för det är väl som vanligt utlänningar fel... /ENis Nu är det inte farangers fel utan de oförskämda invandrare från Myanmar, ja även lite lösaktiga thaitjer som vart i Myanmar och tagit sig olagligt till Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Var väl inget svar på hur det kunde gå så där, trots fantastiska masker.....och termometrar Svamla inte iväg. Inte många som använt masker den sista tiden men nu är det 100%. Masker hjälper! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev Wanchai: Masker hjälper! Troligen inte nämnvärt. Bara att se platser med krav, ingen framgång att tala om, troligen stjälper masker mer än vad de hjälper Kleti o Pleti. Ändrades December 24, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Troligen inte nämnvärt. Bara att se platser med krav, ingen framgång att tala om, troligen stjälper masker mer än vad de hjälper Kleti o Pleti. Jag är helt övertygad om att masker/munskydd hjälper och det kommer framtida studier bekräfta. Vill du bli opererad av ett team utan masker? Varför har de masker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 17 minuter sedan, skrev Wanchai: Jag är helt övertygad om att masker/munskydd hjälper och det kommer framtida studier bekräfta. Vill du bli opererad av ett team utan masker? Varför har de masker? Så ett hönsnät runt huset skyddar mot mygg? Samma argument. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 2 minuter sedan, skrev berlitz: Så ett hönsnät runt huset skyddar mot mygg? Samma argument. Men fungerar vid operationer på sjukhus? Helt ologiskt att det inte hjälper. Diskussionen borde gälla verkningsgraden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 2 minuter sedan, skrev Wanchai: Men fungerar vid operationer på sjukhus? Helt ologiskt att det inte hjälper. Diskussionen borde gälla verkningsgraden! Precis verkningsgraden,saliv,bakerier,virus. Otrolig skillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 33 minuter sedan, skrev Wanchai: Jag är helt övertygad om att masker/munskydd hjälper och det kommer framtida studier bekräfta. Vill du bli opererad av ett team utan masker? Varför har de masker? Uppenbart att du inte förstår. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 12 minuter sedan, skrev Wanchai: Helt ologiskt att det inte hjälper. Och att de inte stjälper.....Folk packar sig bussar, skolbarnen står på varandra, men de har ju mask Den falska tryggheten. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 1 minut sedan, skrev Soengsang: Uppenbart att du inte förstår. Ja, för mig är Tegnell inte en guru utan en misslyckad statstjänsteman. Hela världen, inklusive WHO, rekommenderar mask. Tom gurun Tegnell rekommenderar nu mask i kollektivtrafiken men bara vissa tider. Ni som har Tegnell som guru, kan ni inte tänka själva eller...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 24, 2020 3 minuter sedan, skrev Wanchai: Ja, för mig är Tegnell inte en guru utan en misslyckad statstjänsteman. Hela världen, inklusive WHO, rekommenderar mask. Tom gurun Tegnell rekommenderar nu mask i kollektivtrafiken men bara vissa tider. Ni som har Tegnell som guru, kan ni inte tänka själva eller...? Jo WHO har man ju verkligen stort förtroende för. En samling virrpannor som inte vet vilket ben dom ska stå på. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 3 minuter sedan, skrev Esspe: Jo WHO har man ju verkligen stort förtroende för. En samling virrpannor som inte vet vilket ben dom ska stå på. Men Tegnell han har koll på läget minsann! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Men herregud.... Ta en julpaus i käbblet. Idag är en tid för generositet och glädje, inte tjafs och trams. God jul i coronatider. Må 2021 bli bättre än detta år🤞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 24, 2020 25 minuter sedan, skrev frogfish: Men herregud.... Ta en julpaus i käbblet. Idag är en tid för generositet och glädje, inte tjafs och trams. God jul i coronatider. Må 2021 bli bättre än detta år🤞 Finns väl riktigt goda förutsättningar om det. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu