Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0

Esspe

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Bra du får gärna klaga på min svenska . Det är OK. Alla kan inte vara perfekta. 

Till sakfrågan eftersom du är en av få som vill seriöst diskutera.

Usa höll på med forskning kring detta fram till 2015(tror jag) I ett Fort under militärledning. Obama stoppade Gain of funktion. Då flyttade den fortsatta forskningen  till ett militärt forskningslabb i Wuhan. Med fortsatta pengar från Dr Fauci via en myndighet i Usa. Peter Dazac var den som var Usas representant  på plats. Finns Video där Peter erkänner vad dom höll på med i Wuhan. I Wuhan fortsatte dom med Gain of Funktion.  Sedan hände något efter sommaren 2019. Var som hände vet ingen . Det så kallade viruset slapp loss. Medvetet eller omedvetet vet ingen. Det är därför jag kallar det ett biovapen och inget annat. Det är inget naturlig virus som finns hos oss nästan varje år. Det var då ingen epidemi ingen pandemi utan något helt annat. Där har vi olika åsikter. Men frågan kvarstår varför man fortsatte med forskningen när man visste hur farligt det kunde bli. 

Jag ser inga fel i vaxxiner när vi har naturliga epidemier utan helt OK. Upp till var och en. Däremot detta nödgodkända preparat som det inte finns studier på. Pfizer vill vänta ca 75 år för att tala om vad som finns i Mrna vaxxinet. 

En sak som man reagerat på i början. Då talade man om att ta en dos två doser så kommer allt bli bra. Nu är obegränsat antal jabbar . Var är resultatet av detta???

Enligt forskning så minskar det egna imunförsvaret ju fler jabbar man tar.

Sedan gillar jag inte att det finns människor som inte inser att folk vänts mot varandra istället för att vända sig mot våra valda som inskränker vår frihet att ta våra egna beslut.

Det värsta är det det finns i lag att man inte får tvinga på folk saker i sin egna kropp. 

Det finns inget som tvingar dig att ta vaccin. 

Frågan kvarstår varför du fortsätter med dina konsperationsteorier som är baserade på fake news och alternativ fakta. 

Det är sådana som du som vänder människor emot varandra. 

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Usa höll på med forskning kring detta fram till 2015(tror jag) I ett Fort under militärledning. Obama stoppade Gain of funktion. Då flyttade den fortsatta forskningen  till ett militärt forskningslabb i Wuhan. Med fortsatta pengar från Dr Fauci via en myndighet i Usa. Peter Dazac var den som var Usas representant  på plats. Finns Video där Peter erkänner vad dom höll på med i Wuhan. I Wuhan fortsatte dom med Gain of Funktion.  Sedan hände något efter sommaren 2019. Var som hände vet ingen . Det så kallade viruset slapp loss. Medvetet eller omedvetet vet ingen. Det är därför jag kallar det ett biovapen och inget annat. Det är inget naturlig virus som finns hos oss nästan varje år. Det var då ingen epidemi ingen pandemi utan något helt annat. Där har vi olika åsikter. Men frågan kvarstår varför man fortsatte med forskningen när man visste hur farligt det kunde bli. 

Jag ser inga fel i vaxxiner när vi har naturliga epidemier utan helt OK. Upp till var och en. Däremot detta nödgodkända preparat som det inte finns studier på. Pfizer vill vänta ca 75 år för att tala om vad som finns i Mrna vaxxinet. 

En sak som man reagerat på i början. Då talade man om att ta en dos två doser så kommer allt bli bra. Nu är obegränsat antal jabbar . Var är resultatet av detta???

Sedan gillar jag inte att det finns människor som inte inser att folk vänts mot varandra istället för att vända sig mot våra valda som inskränker vår frihet att ta våra egna beslut.

Det värsta är det det finns i lag att man inte får tvinga på folk saker i sin egna kropp. 

Ok, så viruset är biovapnet. 
Då är det väl viruset du inte vill ha i din kropp. Du tjatar ju om att det är vaccinet som är farligt och tidigare var det vaccinet som var biovapnet. 

Eftersom en kula från en pistol är ett ”vapen” så vägrar du alltså bära skottsäker väst då någon har uppfunnit både pistol och kula?

Jag är ingen vaccinförespråkare, men ej heller vaccinmotståndare. 
Men det jag konstaterar är att du behöver någon form för medicinering och kanske även med tvång. 

Dela på andra sajter

On 2022-01-22 at 13:49, skrev ftn705:

”White coat syndrome” Det är en åkomma som för mig är välbekant…

Mvh.Frazze

Jag får alltid högt blodtryck på sjukhus. 

Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev axe:

Tänk att man har hittat covid så långt bak som 2019 i Norge.

Covid hittade dom i en obemannad väder station i Alaska i juni 2020. Hur kom den den dit? Förmodligen via luften....Inte en käft hade varit där på ett halvår.

Mao luftburen...Skyddsmask kan fungera,  men inte när man sitter själv i en bil😀

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Covid hittade dom i en obemannad väder station i Alaska i juni 2020. Hur kom den den dit? Förmodligen via luften....Inte en käft hade varit där på ett halvår.

Mao luftburen...Skyddsmask kan fungera,  men inte när man sitter själv i en bil😀

Dom som mätte måste ju varit där då eller ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tallviking:

Dom som mätte måste ju varit där då eller ?

Jo, men det var obemannade station som finns på 5-6 platser runt om i jorden. Nordpolen, sydpolen, Alaska bla bla så det upptäcktes först vid nästa kontroll.

Enligt rapport så läses dom av varje 6:e månad så risken för mänsklig kontakt är obefintlig..

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Jo, men det var obemannade station som finns på 5-6 platser runt om i jorden. Nordpolen, sydpolen, Alaska bla bla så det upptäcktes först vid nästa kontroll.

Enligt rapport så läses dom av varje 6:e månad så risken för mänsklig kontakt är obefintlig..

Hade dom alltså installerat fjärrstyrd Covid-analysutrustning i förväg lång innan ens covid fanns i resten av världen ?

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Tallviking:

Hade dom alltså installerat fjärrstyrd Covid-analysutrustning i förväg lång innan ens covid fanns i resten av världen ?

Sluta att göra dig dum nu. Jag skrev att det upptäcktes i juni 2020 när dom analyserade filtren. Väder stationen hade varit obemannad i 6 månader så var skulle det kommit ifrån?

Luftburet kanske? = skyddsmask är inte så dumt om det används på rätt sätt.

Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Sluta att göra dig dum nu. Jag skrev att det upptäcktes i juni 2020 när dom analyserade filtren. Väder stationen hade varit obemannad i 6 månader så var skulle det kommit ifrån?

Luftburet kanske? = skyddsmask är inte så dumt om det används på rätt sätt.

Nej. Du skrev att den var obemannad och den tog prover var 6:e månad och då får man liksom inte ihop logiken. Har du någon länk eller källa till detta ? Finns ju många olika covid och har funnits i många år. Den som kom 2019 är ju den 19:e i ordningen.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

Nej. Du skrev att den var obemannad och den tog prover var 6:e månad och då får man liksom inte ihop logiken. Har du någon länk eller källa till detta ? Finns ju många olika covid och har funnits i många år. Den som kom 2019 är ju den 19:e i ordningen.

Den som kom 2019 skapade inga massiva lock downs och arbetslöshet i hela världen. Det finns underlag som SVT har presenterat för detta virus fanns på en obemannad och "orörd plats" så kan nog leta fram den videon, men en obemannad station som uppvisar virus långt bort från samhällen, som lamslår hela länder borde ändå tas på allvar.

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Den som kom 2019 skapade inga massiva lock downs och arbetslöshet i hela världen. Det finns underlag som SVT har presenterat för detta virus fanns på en obemannad och "orörd plats" så kan nog leta fram den videon, men en obemannad station som uppvisar virus långt bort från samhällen, som lamslår hela länder borde ändå tas på allvar.

Den som kom 2019 kallas Covid-19 och är fortfarande den vi lider av och har lockdowns för sedan mars 2020 i Sverige.....

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tallviking:

Själv trodde jag Covid 19 (sjukdomen) kallades Covid 19 pga den upptäcktes 2019.

Hur som, min tanke var, vem får för sig att skicka test team till obemannade platser och vad för något får man för sig ska testas? :-) 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Tallviking:

Den som kom 2019 kallas Covid-19 och är fortfarande den vi lider av och har lockdowns för sedan mars 2020 i Sverige.....

Dom officiella siffrorna kom från februari 2020, men väder stationen upptäckte ett nytt virus som inte var daterat från 2019.I så fall hade dom märkt det vid "tömningen" i december redan. Det gjorde det dom inte , utan det analyserades  vid nästa skifte och det är den vi lever med.

Vilka kände till det redan 2019?

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Dom officiella siffrorna kom från februari 2020, men väder stationen upptäckte ett nytt virus som inte var daterat från 2019.I så fall hade dom märkt det vid "tömningen" i december redan. Det gjorde det dom inte , utan det analyserades  vid nästa skifte och det är den vi lever med.

Kan du lägga in en länk så att vi andra kan läsa?

/Krille 

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Första officiella larmen kom från Kina i december 2019 tror jag det var men det har senare visat sig att det troligen fanns i alla fall i augusti 2019

De första coronaviruset på djur i USA rapporterades i slutet av 20-talet

Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev SatanG:

Själv trodde jag Covid 19 (sjukdomen) kallades Covid 19 pga den upptäcktes 2019.

Hur som, min tanke var, vem får för sig att skicka test team till obemannade platser och vad för något får man för sig ska testas? :-) 

/ SatanG

Kanske missförstår dig, men ingen skickar test team till obemannade platser. Dom finns redan och mäter ALLT från radioaktivitet till isens bärighet. Mao ett jätte stort filter som samlar upp allting som rör sig. Det var här dom upptäckte Covid i ett av filterna som inte hade haft mänsklig beröring på 6 månader....

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Tallviking:

Första officiella larmen kom från Kina i december 2019 tror jag det var men det har senare visat sig att det troligen fanns i alla fall i augusti 2019

De första coronaviruset på djur i USA rapporterades i slutet av 20-talet

Ok, då var övriga världen sena på pucken.. Stämmer säkert som du säger, men ingen regerade förrän februari 2020.  Var själv i Kina/Thailand december 2019 och märkte inte av någonting.  Det officiella larmet måste ha stannat inom det röda rikets gränser..

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Risifrutti:

Kanske missförstår dig, men ingen skickar test team till obemannade platser. Dom finns redan och mäter ALLT från radioaktivitet till isens bärighet. Mao ett jätte stort filter som samlar upp allting som rör sig. Det var här dom upptäckte Covid i ett av filterna som inte hade haft mänsklig beröring på 6 månader....

Ok jag är med, tack för upplysningen.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev John Khonken:

Vilken fin text. Har du skrivit den själv eller gjort som vanligt och bara klistrat in.

Kul att just du vill ha en seriös debatt. Du har uppenbart glömt att du bara den senaste veckan har kallat medlemmar både för ärthjärna och mindre vetande. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Dela på andra sajter

Och sakfrågan då . Vad jag kallar folk som inte vill diskutera  sakfrågan utan bara skjuta budbäraren . Då svarar jag med samma mynt. 

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev John Khonken:

Och sakfrågan då . Vad jag kallar folk som inte vill diskutera  sakfrågan utan bara skjuta budbäraren . Då svarar jag med samma mynt. 

Budbärare? Du söker upp och medvetet sprider lögner och konspirationer. När du blir påkommen duckar du som den rädda fegis du är.

Dessutom är du fortfarande dryg och otrevlig. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Dela på andra sajter

Det är ju masshypnosen via subtila dolda meddelanden från läkemedelsföretagen på youtube som gör att människor går och vaccinerar sig.... ingen annan orsak

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/qWEMvm/eric-clapton-mitt-liv-har-forandrats-efter-vaccinet

Han skall nog hålla sig till musik och inget annat.

ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...