Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0

Esspe

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev LTD:

Hur många råkade ut för samma sak pre covid? Inget nytt fenomen. 

Kopplingar till ont i halsen och träning har gjorts men fler studier behövs. 

Bara att inse att träning är farligt för vissa. 😎

Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev rolba:

Bara att inse att träning är farligt för vissa. 😎

Jag provade att träna en gång. Blev alldeles varm & svettig & jävligt trött. Törstig som fasen efteråt också. Inget jag kommer att göra om.

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag provade att träna en gång. Blev alldeles varm & svettig & jävligt trött. Törstig som fasen efteråt också. Inget jag kommer att göra om.

Törsten kan man ju stå ut med och åtgärda på närmaste bar. Men det övriga, nä nä.

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Fredman:

Det kanske du borde. Antivaxare går igång på sånt skit och då lär vi aldrig få stopp på pandemin. 
Någon undrade varför svt inte tog upp en diskussion om detta men de ansåg att det vore samma nivå som att samla en panel och diskuterar om jorden är platt. Det skulle nog vara de samma som argumenterade om det dom om vaccinets inverkan.

När det gäller vaccinering av unga fullt friska människor är jag absolut en anti-vaxxare som du så fint kallar det.

Häpnas dagligen över de föräldrar som stolt skriver på sociala medier att deras barn nu är fullt vaccinerade. Även om risken för biverkningar är liten förstår jag inte varför man tar risken när risken för svår sjukdom och död i den åldersgruppen är ännu mindre.

https://e.vnexpress.net/news/news/120-children-hospitalized-province-suspends-pfizer-vaccine-batch-4397748.html

”Over the past week, three children have died following their vaccination with the Pfizer Covid-19 vaccine in Bac Giang, Hanoi and Binh Phuoc. The cause of death has been determined as "overreaction to the vaccine."

Palestine is not a country, it's a terrorist state.

Dela på andra sajter

Guest Fredman
36 minuter sedan, skrev Dempa:

När det gäller vaccinering av unga fullt friska människor är jag absolut en anti-vaxxare som du så fint kallar det.

Häpnas dagligen över de föräldrar som stolt skriver på sociala medier att deras barn nu är fullt vaccinerade. Även om risken för biverkningar är liten förstår jag inte varför man tar risken när risken för svår sjukdom och död i den åldersgruppen är ännu mindre.

https://e.vnexpress.net/news/news/120-children-hospitalized-province-suspends-pfizer-vaccine-batch-4397748.html

”Over the past week, three children have died following their vaccination with the Pfizer Covid-19 vaccine in Bac Giang, Hanoi and Binh Phuoc. The cause of death has been determined as "overreaction to the vaccine."

Inte utan att man undrar om foliehattsförbundet publicerar en lista på små suspekta nyhetssidor. 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Fredman:

Inte utan att man undrar om foliehattsförbundet publicerar en lista på små suspekta nyhetssidor. 

VnExpress international är ju bara Vietnams mest lästa nättidning så givetvis är det bara fake news som skrivs där.

Dela på andra sajter

Bosten är dubbelt så stark som jabben 100ml .Det skapar miljarder spik proteiner. Och varianten är covid . Så smittspridarna är dom vaxxade . Så håll er borta från folk som nyligen tagit bosten. 

Dela på andra sajter

Guest Fredman
13 minuter sedan, skrev Dempa:

VnExpress international är ju bara Vietnams mest lästa nättidning så givetvis är det bara fake news som skrivs där.

Det måste finnas en lista. Hur kommer man annars på att man ska söka nyheter på en vietnamesisk nättidning? 

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Fredman:

Det måste finnas en lista. Hur kommer man annars på att man ska söka nyheter på en vietnamesisk nättidning? 

Har tillbringat mycket tid i Vietnam så har läst denna blaska regelbundet i många år.

Dela på andra sajter

Nurenburg rättegången har börjat. Bara hoppas på en fair rättegång. Får vi reda på Graphene oxid och nano partiklar finns i biovapnet

Dela på andra sajter

Över 500st fotbollspelare i Europa har fått stora problem. Över 100st har dött. Alla vaxxade. Fullt friska innan

Det kommer mera

Dela på andra sajter

On 2021-12-04 at 14:44, skrev Dempa:

https://diariodevallarta.com/en/mas-de-75-deportistas-repentinamente-fallecidos-en-5-meses/?amp=1

Vet inte om listan är helt korrekt men det har gått rykten om detta länge. Tydligen fler fall av plötslig död och hjärtproblem hos idrottare.

Jag började titta på listan och redan som tredje namn dök Christian Eriksen upp och han var inte vaccinerad. Så där lade jag ner den listan. Fortsätter man en bit ned så kanske både Ingo och Nacka Skoglund dyker upp.

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Atom:

Jag började titta på listan och redan som tredje namn dök Christian Eriksen upp och han var inte vaccinerad. Så där lade jag ner den listan. Fortsätter man en bit ned så kanske både Ingo och Nacka Skoglund dyker upp.

Tror du hittar dom på plats 53 och 66 😃

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Bosten är dubbelt så stark som jabben 100ml .Det skapar miljarder spik proteiner. Och varianten är covid . Så smittspridarna är dom vaxxade . Så håll er borta från folk som nyligen tagit bosten. 

Källa? 

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev apknug:

Det är iof inget nytt.

Nej, hjärtproblem bland idrottare förekom även innan folk vaccinerades. 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Över 500st fotbollspelare i Europa har fått stora problem. Över 100st har dött. Alla vaxxade. Fullt friska innan

Det kommer mera

Klart det kommer mera, här ska du få höra:

- Om två år (eller möjligen tre,  prognoserna skiljer sig lite åt) , kommer alla som vaccinerats att dö knall & fall.  Kvar blir de som sett igenom hela bluffen, men vad hjälper det när även Bill Gates och hans anhang av judiska bankirer och annat pack också överlever, eftersom de tagit en saltlösning istället för vaccin. De överlevande  kommer därmed fortsatt att vara förtryckta av globalisterna, som dessutom uppnått sitt syfte med att minska världens befolkning med 90 %.

- Det finns emellertid ett problem just nu, och det är den försämring av genpoolen som blir en konsekvens av att det blir anti-vaxxare  (WT) som överlever. Men Bill sägs ha tänkt på det redan, det pågår ett kloningsprogram där det lagom till Armageddon enligt ovan, kommer att trilla ut ett par tusen nya Bill Gates, Warren Buffetts, Greta Thunbergare, Stefan Lövenare, och Zlatan ibrahimovics. Idel ubermensch således, som ska kontrollera den indolenta arbetarklassen av anti-vaxxare.

-Därefter är jorden redo för den fullskaliga invasionen av de ödlor från yttre rymden som redan infiltrerat oss. De är naturligtvis resistenta från den sjukdom som spridits via vaccinen, och utformade hela strategin med fejksjukdomen Covid19. Tydligen lyckosamt, vi är den tionde planeten de invaderat med  samma typ av strategi.

-   Livet för de överlevande tio procenten blir naturligtvis tufft. Bland annat kommer Bajen att vinna Allsvenskan varje år (Zlatans krav), Inga Iphones får produceras (Gates krav) och alla resor (förutom för den styrande elitens) måste ske med cykel eller segelbåt (Gretas krav). Stefan hade inga krav, eller klarade i alla fall inte av att formulera det på ett begripligt sätt.

Källor på ovanstående i vanlig ordning bara betrodda källor: Bitchute, Tass, Infowars, Fria Tider och Grönköpings veckoblad.

Själv har jag insett att döden är nära och avser leva min korta återstående tid i ständig synd och dekadens i Sin City,  tills dess att man tar hissen ner till Lucifer. Det jag oroar mig mest för är om jag kommer att hinna se Man U ta en PL titel till eller se sista säsongen av Star Trek Picard. En av två får duga. 

Själv då  Khonken, du som vaccinerade dig fullt i god tid, hur ska du spendera tiden fram till domedagen?

image.png.6e592a069373dd943b3678388b8376a1.png

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

Jag vägrar vinterdäck eftersom:

-Det är min bil, mitt val, min frihet

-Vinterdäckens effektivitet är inte bevisad, förutom av studier från tillverkarna.

-Min granne var med om en olycka trots att han hade vinterdäck.

-Vissa är redan inne på sin tredje uppsättning däck, detta bevisar att de uppenbarligen inte fungerar.

-Jag vet inte vad de är gjorda av.

-Däckskaparnas företag skrämmer upp oss på vintern med skräckhistorier så vi ska köpa däck och de bli rika.

Och förresten uppfann däckjättarna snö och spred den på natten när du sov.

Utbilda dig, öppna ögonen, sluta vara en död fisk!

Vinterdäck - jag säger nej!

(Översatt från franska)

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Dempa:

På fredag kommer båda våra barn, 14 och 15 år gamla, vara vaccinerade 2ggr!

Stolt far till kloka barn som fått välja själva!

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Det kommer mera

Helt ok om du inte vill ta vaccinet, men kan du inte sluta sprida massa dynga här på forumet.

Dela på andra sajter

Lite intressant läsning från the Lancet.

”Peak viral load did not differ by vaccination status or variant type”

”Many decisionmakers assume that the vaccinated can be excluded as a source of transmission. It appears to be grossly negligent to ignore the vaccinated population as a possible and relevant source of transmission when deciding about public health control measures.”

https://www.thelancet.com/journals/lanepe/article/PIIS2666-7762(21)00258-1/fulltext

Detta borde ju innebära att man skrotar vaccinpassen….

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...