thomas001 Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 Frugan fick första sprutan idag. Blev en dos med AstraZenecas vaccin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 (ändrad) Hockey-VM. Om en spelare blir utvisad i minst 4 minuter tex. 2+2. Så måste spelaren ta på sig en ansiktsblöja o decinfisera händerna 20 sekunder innan utvisningen tar slut. En av alla idi*tiska regler som dom måste följa för att rädda världen. Ändrades Maj 25, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 Såg på Tvnyheterna i Thailand idag, att i Pathong tar de 1 US dollar/natt/rum för farang. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 58 minuter sedan, skrev Jive: Såg på Tvnyheterna i Thailand idag, att i Pathong tar de 1 US dollar/natt/rum för farang. Undrar om de skulle acceptera ett tio årskontrakt, skrivet på distans..... 💵 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 49 minutes ago, Naam kaeng said: Undrar om de skulle acceptera ett tio årskontrakt, skrivet på distans..... 💵 🤩 Det tror jag säkert. Precis innan dom konkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 7 timmar sedan, skrev Risifrutti: Aftonbladets highlite just nu 02:58 Skräcksiffrorna: 75 procent av iva-patienterna dör Expressens highlite just nu 02:58 Journalisten visas upp i ny video: ”Tvingas erkänna Märkligt att det kan slå så fel i våra dagstidningar. På med masken och kryp in i hörnet och håll käften.. Om det inte står samma sak på löpsedlarna så har det egentligen inte hänt något allvarligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 1 timme sedan, skrev rolba: Om det inte står samma sak på löpsedlarna så har det egentligen inte hänt något allvarligt. Precis så är det. Blev mest fundersam på varför ena tidningen går ut med skräckpropaganda hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 2 hours ago, Risifrutti said: Precis så är det. Blev mest fundersam på varför ena tidningen går ut med skräckpropaganda hela tiden. Exakt. Normalt brukar båda göra det samtidigt. Märkligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 4 timmar sedan, skrev Mr atm: Exakt. Normalt brukar båda göra det samtidigt. Märkligt! Måste buga mig och göra "hatten av" för dig för ditt bestämda och kraftfulla driv med vilket du kämpar för den sak du tror på. Många hade nog gett upp för en tid sedan misstänker jag. Faktum är att jag nästan hade trott att du var maskin/bot/ om det inte var så att vi suttit på takbar tillsammans och snackat (intressanta) grejor, svingandes en bägare eller två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 (ändrad) 1 hour ago, Naam kaeng said: Måste buga mig och göra "hatten av" för dig för ditt bestämda och kraftfulla driv med vilket du kämpar för den sak du tror på. Många hade nog gett upp för en tid sedan misstänker jag. Faktum är att jag nästan hade trott att du var maskin/bot/ om det inte var så att vi suttit på takbar tillsammans och snackat (intressanta) grejor, svingandes en bägare eller två. Tack så mycket Ham kaeng! Ja, det är ju bara kul att vara emot "etablissemanget" här på mpr Vi har nog aldrig varit ihop på en takbar. Du blandar ihop mig med någon annan tyvärr. Eftersom jag är en bot. Du kom på mig Naam Kaeng. Annars hade jag gärna svingat ett par bägare med dig. Utan att tjata hål i huvudet på dig om vaccin, Bitcoin, media, ekonomi etc... Ändrades Maj 25, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 Thailand är ett av de länder som riskerar stora problem med syrgasbrist om Corona-smittan ökar https://marcusoscarsson.se/svenskparadis-riskerar-total-kollaps/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 14 timmar sedan, skrev Mr atm: Tack så mycket Ham kaeng! Ja, det är ju bara kul att vara emot "etablissemanget" här på mpr Vi har nog aldrig varit ihop på en takbar. Du blandar ihop mig med någon annan tyvärr. Eftersom jag är en bot. Du kom på mig Naam Kaeng. Annars hade jag gärna svingat ett par bägare med dig. Utan att tjata hål i huvudet på dig om vaccin, Bitcoin, media, ekonomi etc... 555 jodå visst har vi tagit en bira efter en träff! Fast det kanske per definition inte kallas takbar, när man inte sitter utomhus utan bara "högt upp i ett hus" typ gamla skattaskrapan på söder eller vad det var... Du hade synpunkter på mina tafatta försök till att tala finska ( vilket jag förstås inte kan ) 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 (ändrad) On 2021-05-25 at 10:09, skrev thomas001: Frugan fick första sprutan idag. Blev en dos med AstraZenecas vaccin! Läskiga 2v framför er nu då innan ni vet ev biverkningar. Ändrades Maj 27, 2021 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 (ändrad) 1 hour ago, LTD said: Läskiga 2v framför er nu då innan ni vet ev biverkningar. Än så länge inga biverkningar! Hon mår precis som innan hon fick sprutan. Ändrades Maj 27, 2021 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 Frugan fick sin första igår, Pfizer. Lite ont i armen nu på morgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2021 (ändrad) Hur länge ska dom hålla på? 26 fall hittade och nån mysko mutation från Gällivare eller nåt. Sicket trams. Iofs är det ju en massa fd fångar på ön så dom är väl vana vid lock-down. https://www.bangkokpost.com/world/2122479/australias-second-largest-city-in-snap-covid-lockdown Ändrades Maj 27, 2021 av Esspe Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2021 Lite hopp för Pattaya? Ska dom hinna vaccinera 70% får dom nog lägga på en rem. https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/2122135/Pattaya-to-scrap-14-day-quarantine Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 Och nu skrotar dom appen MorProm, som togs fram snabbt till dyra pengar. Det bara det att den inte höll måttet och var omöjlig att administrera. Nu blir det lokala myndigheter istället som ska hålla i administrationen och vaccineringarna. Det känns som att detta kommer att sluta i en soppa där vänster hand inte vet vad höger gör i vanlig ordning. Sen blir det utredningar i årsvis och ska pekas finger hit och dit. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2021 2 timmar sedan, skrev Koh Changer: Och nu skrotar dom appen MorProm, som togs fram snabbt till dyra pengar. Det bara det att den inte höll måttet och var omöjlig att administrera. Nu blir det lokala myndigheter istället som ska hålla i administrationen och vaccineringarna. Det känns som att detta kommer att sluta i en soppa där vänster hand inte vet vad höger gör i vanlig ordning. Sen blir det utredningar i årsvis och ska pekas finger hit och dit. Och då går kungahuset in och pekar med hela handen. Kör fullständigt över Prutten och Anutin. https://www.thaienquirer.com/27935/opinion-a-royal-intervention-in-the-healthcare-arena-is-a-rebuke-against-prayuth/?fbclid=IwAR3kJLKS2m7vyx4hPDm0S6I9b1WtLapHVpR6uGz9ATO1CfYM6Y8L2w-En58 Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 1 timme sedan, skrev Esspe: Och då går kungahuset in och pekar med hela handen. Kör fullständigt över Prutten och Anutin. https://www.thaienquirer.com/27935/opinion-a-royal-intervention-in-the-healthcare-arena-is-a-rebuke-against-prayuth/?fbclid=IwAR3kJLKS2m7vyx4hPDm0S6I9b1WtLapHVpR6uGz9ATO1CfYM6Y8L2w-En58 😁 Välbehövligt, har haft en liten undran här under sista halvåret om inte kungahuset kommer att sätta ner foten. Och nu kom det. Sen får vi se vad det innebär i praktiken. Men välbehövlig knäpp på näsan på Prutten o Anutin. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 29, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2021 Dom tycker ju att man ska testa sig. Då kanske man hamnar här i 14 dagar och får dessutom nöjet att betala för det. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Maj 30, 2021 Dela Inlagd Maj 30, 2021 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev Esspe: Dom tycker ju att man ska testa sig. Då kanske man hamnar här i 14 dagar och får dessutom nöjet att betala för det. Testar dom om man har covid i samband med vaccination? Är det ytterligare en biverkning som riskeras att man blir inlåst på ett taskigt hostel.. Ändrades Maj 30, 2021 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 30, 2021 Dela Inlagd Maj 30, 2021 14 hours ago, Esspe said: Dom tycker ju att man ska testa sig. Då kanske man hamnar här i 14 dagar och får dessutom nöjet att betala för det. Ska man testa sig så gör man det på det sjukhuset man vill ska sköta en om man är positiv. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 30, 2021 Dela Inlagd Maj 30, 2021 1 hour ago, LTD said: Testar dom om man har covid i samband med vaccination? Är det ytterligare en biverkning som riskeras att man blir inlåst på ett taskigt hostel.. Det tror jag knappast de gör. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juni 2, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2021 Nytt rekord i påhittig dumhet. Man måste beundra deras förmåga att hitta på saker som inte har ett dugg effekt utan bara är löjeväckande. Meanwhile Siriphan Chiawsamut, a TAT marketer, said that authorities in Krabi were working on an alternative reopening plan called 1+2+4 Q. Under this scheme Koh Phi Phi, Railay beach and Koh Hong would be opened in July with foreign tourists having to quarantine in their rooms for one day. On days 2 and 3 they could use the hotel grounds, then on days 4-7 they could move further afield subject to restrictions. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu