Batting Inlagd Maj 7, 2021 Dela Inlagd Maj 7, 2021 Nu när jag går och väntar på spruta två så börjar jag så smått titta på lite resor. Visst vore det kul att åka till Thailand, men där verkar ju pandemin just tagit fart. Det känns väl som om den första resan efter Coronan får göras inom Europa. Kroatien var ju inte helt fel, och då tänkte jag mig ett ställe som hette Rovinj. Känner ni till några andra städer med medeltida bebyggelse? Dubrovnik kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 7, 2021 Dela Inlagd Maj 7, 2021 31 minuter sedan, skrev Batting: Nu när jag går och väntar på spruta två så börjar jag så smått titta på lite resor. Visst vore det kul att åka till Thailand, men där verkar ju pandemin just tagit fart. Det känns väl som om den första resan efter Coronan får göras inom Europa. Kroatien var ju inte helt fel, och då tänkte jag mig ett ställe som hette Rovinj. Känner ni till några andra städer med medeltida bebyggelse? Dubrovnik kanske? England är ju inte helt fel annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 7, 2021 Dela Inlagd Maj 7, 2021 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: England är ju inte helt fel annars. Å deras frukostar är kanonbra har jag hört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 7, 2021 Dela Inlagd Maj 7, 2021 1 minut sedan, skrev berlitz: Å deras frukostar är kanonbra har jag hört. Det var lite så jag tänkte. Inte så mycket som kan gå fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Maj 7, 2021 Dela Inlagd Maj 7, 2021 10 minuter sedan, skrev berlitz: Å deras frukostar är kanonbra har jag hört. Knappast bra men numera ökända även på detta forum😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd Maj 7, 2021 Dela Inlagd Maj 7, 2021 att ni orkar hålla på🥱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 8, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2021 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev frogfish: Nja, nu tror jag du har glömt läsglasögonen. Så många döda hittar jag inte i artikeln. Skönt att se att det finns någon som verkligen läser det man länkat till I vilket fall så var iaf 9 av dom som fått covid fullt vaccinerade. Är det möjligen Sinovac som används i Singapore, skyddsfaktor som en solkräm. Ändrades Maj 8, 2021 av Esspe Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 Återigen ett bevis på att thailändsk dumhet fullständigt saknar gränser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 (ändrad) 6 hours ago, Esspe said: Skönt att se att det finns någon som verkligen läser det man länkat till I vilket fall så var iaf 9 av dom som fått covid fullt vaccinerade. Är det möjligen Sinovac som används i Singapore, skyddsfaktor som en solkräm. The Seychelles, which has fully vaccinated over 60% of its population against Covid-19, is bringing back restrictions amid a rise in cases. The archipelago of nearly 100,000 people recorded close to 500 new cases in the three days to 1 May and has about 1,000 active cases. A third of the active cases involved people who had had two vaccine doses, the country's news agency said. Dags för ett par rundor till med sprutor då. Eftersom dom 2 första inte hjälpte mot covid. Ändrades Maj 8, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 16 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: England är ju inte helt fel annars. Håll dig till Jomtien du, att ragga bögar verkar ju (märkligt nog) mindre kontroversiellt än att leta efter en bra frukost. Hum...jag undrar vad folk på den här sidan egentligen har för prioriteringar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 50 minuter sedan, skrev Batting: Håll dig till Jomtien du, att ragga bögar verkar ju (märkligt nog) mindre kontroversiellt än att leta efter en bra frukost. Hum...jag undrar vad folk på den här sidan egentligen har för prioriteringar? Nu är inte Jomtien något ställe som jag brukar vara i annat än vid ett och annat restaurangbesök. Verkar vara ett konstigt liv du lever. Antingen så jagar man engelsk frukost eller så är man helt enkelt homosexuell. Du har åtminstone inte lyckats något vidare på dina semesterresor. Det verkar ju vara riktigt knepigt var du än beger dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu är inte Jomtien något ställe som jag brukar vara i annat än vid ett och annat restaurangbesök. Verkar vara ett konstigt liv du lever. Antingen så jagar man engelsk frukost eller så är man helt enkelt homosexuell. Du har åtminstone inte lyckats något vidare på dina semesterresor. Det verkar ju vara riktigt knepigt var du än beger dig. Ja, inte blir det väl bättre i Dubrovnik. Där lär det nog fortfarande vara tysk frukost som gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 8, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2021 (ändrad) 34 minuter sedan, skrev Alarik: Ja, inte blir det väl bättre i Dubrovnik. Där lär det nog fortfarande vara tysk frukost som gäller. Voll Bauern fruehstuck är kanon med en kraftig baksmälla. Ändrades Maj 8, 2021 av Esspe Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 21 minuter sedan, skrev Esspe: Voll Bauern fruehstuck är kanon med en kraftig baksmälla. Und ein Schnaps für einen so richtigen Morgenstart schadet nicht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 Englisches Frühstück ist nichts für einen erwachsenen Mann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu är inte Jomtien något ställe som jag brukar vara i annat än vid ett och annat restaurangbesök. Verkar vara ett konstigt liv du lever. Antingen så jagar man engelsk frukost eller så är man helt enkelt homosexuell. Du har åtminstone inte lyckats något vidare på dina semesterresor. Det verkar ju vara riktigt knepigt var du än beger dig. Hur kan du dra en sådan slutsats. Jag har ju inte en aning om dina matvanor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 7 timmar sedan, skrev Alarik: Ja, inte blir det väl bättre i Dubrovnik. Där lär det nog fortfarande vara tysk frukost som gäller. Hur många år ska ni fortsätta? Var är moderatorn? Är det bra att varenda tråd som jag skriver i ska bli förstörd av omogna 60-åringar? Är det meningen att man inte ska våga skriva om upplevelser bara för risken att i åratal bli uttjatad av någon gammal incel i ett miljonprogramsområde? Lycka i så fall till med forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 4 minuter sedan, skrev Batting: Hur kan du dra en sådan slutsats. Jag har ju inte en aning om dina matvanor. Nej, det har du inte. Du har heller ingen aning om min sexuella läggning. Du har egentligen ingen aning om någonting, då du verkar vara rätt bortkommen direkt du går utanför din dörr där hemma. Fast du ska ha en poäng för att ditt inlägg var rätt så fyndigt. Hade du varit lika fyndig utan ett tangentbord så hade nog sina semestrar varit mycket enklare. Det var iofs underhållande att läsa om dina missöden med din imbecilla polare, men du verkar inte vara det minsta flexibel eller anpassningsbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 7 timmar sedan, skrev Alarik: Ja, inte blir det väl bättre i Dubrovnik. Där lär det nog fortfarande vara tysk frukost som gäller. Wow, du verkar ju verkligen vara inläst på detta med frukostar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nej, det har du inte. Du har heller ingen aning om min sexuella läggning. Du har egentligen ingen aning om någonting, då du verkar vara rätt bortkommen direkt du går utanför din dörr där hemma. Fast du ska ha en poäng för att ditt inlägg var rätt så fyndigt. Hade du varit lika fyndig utan ett tangentbord så hade nog sina semestrar varit mycket enklare. Det var iofs underhållande att läsa om dina missöden med din imbecilla polare, men du verkar inte vara det minsta flexibel eller anpassningsbar. Sant det finns erfarenheter jag inte har minsta längtan efter att göra. De överlämnar jag med varm hand till dig. Där är jag väldigt, väldigt oflexibel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 1 timme sedan, skrev Batting: Wow, du verkar ju verkligen vara inläst på detta med frukostar. Inläst? Jag har inmundigat fan så många fler frukostar i det forna Jugoslavien och Kroatien än vad du någonsin kommer att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 13 minuter sedan, skrev Alarik: Inläst? Jag har inmundigat fan så många fler frukostar i det forna Jugoslavien och Kroatien än vad du någonsin kommer att göra. Okej, låt höra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 9, 2021 Dela Inlagd Maj 9, 2021 12 timmar sedan, skrev Batting: Sant det finns erfarenheter jag inte har minsta längtan efter att göra. De överlämnar jag med varm hand till dig. Där är jag väldigt, väldigt oflexibel. Jag har, precis som du, inte den läggningen. Men det är inte direkt så att jag har sådan enorm aversion mot homosexuella eller andra liknande typer av läggningar. Jag skulle utan problem kunna vistas i samma område och till och med rum som ett gäng homosexuella människor. Svårt vänsterblivna har jag större problem med. Dessa vänsterblivna människor är ju skadade på riktigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 9, 2021 Dela Inlagd Maj 9, 2021 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev Batting: Okej, låt höra. Gärna. Du kan till exempel få detta till frukost om du hittar ett bra hotell: Pumpernickel Brötchen Smör Marmelad Honung Schwarzwaelderschinken Korv Salami Ost Ägg Kaffe, te, juice, mjölk Ändrades Maj 9, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Maj 9, 2021 Dela Inlagd Maj 9, 2021 Konspirationerna flödar. Vad en luvmoder är har dock ingen ännu kunnat listat ut. Rättstavning och ange källa till sina påståenden är inte så viktigt. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu