Fritz Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 Nähäpp..fel igen Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 On 2009-11-17 at 14:15, skrev broder tuk tuk: Farang! Angående att sitta med en liten kikare vid toaletterna och spana över barområdet så har jag inte skrivit att jag själv gjort detta, utan mer som ett tänkt scenario, som mycket väl skulle kunna funka i praktiken. Däremot så ÄR det ofta bra att sitta nära toan så man har koll på vilka sötnosar som finns i området. Svarten! Att jag existerar på jorden kan fru Magrood intyga eftersom hon på begäran fått bilder skickade till sin mail av broder.De är inte skickade från Mars. BTT Slingerbult, det finns väl inga bevis på excistens på Mars, men väl på månen kan man väl ha glömt en liten partikel som Nu går under benämningen BTT. BTT:s önskelista till tomten. Stor kikare så jag ser till Pattaya Doftgran om jag kommer dit (luktar lite sött från mensdamerna) Karta över alla 7/11 så jag får råd med en öl innan jag börjar pruta på damsällskapet. Glidmedel till mina nya sämskinnshandskar så jag kan ha lite roligt i min ensamhet. Äkthetsbevis, därför att ingen tror att jag finns. (OBS väldigt viktigt för oss utomjordingar) Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 On 2009-11-17 at 14:15, skrev broder tuk tuk: Farang! Angående att sitta med en liten kikare vid toaletterna och spana över barområdet så har jag inte skrivit att jag själv gjort detta, utan mer som ett tänkt scenario, som mycket väl skulle kunna funka i praktiken. Däremot så ÄR det ofta bra att sitta nära toan så man har koll på vilka sötnosar som finns i området. Svarten! Att jag existerar på jorden kan fru Magrood intyga eftersom hon på begäran fått bilder skickade till sin mail av broder.De är inte skickade från Mars. BTT Hallå BTT har ej fått något svar angående skola du "jobbat" på Nontanburi? Vore tacksam för svar det verkar ju inte komma så många vettiga sådana från dig. Skicka gärna med ett skolfoto! Ser fram emot svar "Bara Talar Tankar"! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 hej oj vad ni är elacka mot våran broder idag,lite thaistyle över det hela 10 mot en. att våran broder har erfarenhet från träsket tvivlar jag inte på. men kanske han har samlat ihop till detta drev mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 On 2009-11-17 at 15:12, skrev jannegbg: hej oj vad ni är elacka mot våran broder idag,lite thaistyle över det hela 10 mot en. att våran broder har erfarenhet från träsket tvivlar jag inte på. men kanske han har samlat ihop till detta drev Har du hört uttrycket."Som man sår får man skörda" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 On 2009-11-17 at 14:15, skrev broder tuk tuk: Farang! Angående att sitta med en liten kikare vid toaletterna och spana över barområdet så har jag inte skrivit att jag själv gjort detta, utan mer som ett tänkt scenario, som mycket väl skulle kunna funka i praktiken. Däremot så ÄR det ofta bra att sitta nära toan så man har koll på vilka sötnosar som finns i området. BTT Bara idén att komma på att skriva nått sånt gör dig mer icke trovärdig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäckis Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 Vad vore detta forum utan original som BTT? Inte lika underhållande iallafall Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful. Känns som om jag får ändra denna texten nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 Svampen! Lite information om skolan PLI I Nonthaburi finns nu i farangs offentliga ursäktstråd. Fader Baa!! Jag behöver inga Pattayanska julklappar från tomten eftersom jag from nästa jul kommer att befinna mig på plats nära vilken toalett som helst. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 (ändrad) nu tar det sig sa käringen när håret brann Ändrades November 17, 2009 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 18, 2009 Dela Inlagd November 18, 2009 On 2009-11-17 at 16:08, skrev broder tuk tuk: Svampen! Lite information om skolan PLI I Nonthaburi finns nu i farangs offentliga ursäktstråd. Fader Baa!! Jag behöver inga Pattayanska julklappar från tomten eftersom jag from nästa jul kommer att befinna mig på plats nära vilken toalett som helst. BTT Tack för svar men väntar på prof! Och när forumträffen blir av? Nästa jul är det denna kommande du menar? mvh svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd November 18, 2009 Dela Inlagd November 18, 2009 Följetången BTT kommande resa till Pattaya får mig att tänka på en rolig bok och film. Mannen från K-PAX, här får ni ett hum om handlingen: http://nystas_bibliotek.nystas.se/kpax.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 18, 2009 Dela Inlagd November 18, 2009 On 2009-11-17 at 16:08, skrev broder tuk tuk: Svampen! Lite information om skolan PLI I Nonthaburi finns nu i farangs offentliga ursäktstråd. Fader Baa!! Jag behöver inga Pattayanska julklappar från tomten eftersom jag from nästa jul kommer att befinna mig på plats nära vilken toalett som helst. BTT Iiiiiiiiiiii faaaablernaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas väääääääääärld! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu