Joints Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Det där var bland det mest korkade jag läst på länge, grattis Då har du inte läst vad han skriver om politik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Då har du inte läst vad han skriver om politik. Jag misstänker att politker som "tappat sina genetiska signaler" figurerar där kanske? haha #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Jag kan meddela att saturnus är avstängd sju dagar pga rasistiska inlägg. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Det där var bland det mest korkade jag läst på länge, grattis Det är inte korkat dä ä så djävjla dumt så det finns inte på listan!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Svampen , är du igång ännu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Angående IQ snitt i olika länder ... Hong-Kong 108 Singapore 108 NordKorea 106 SydKorea 106 Japan 105 Kina 105 Taiwan 105 Sverige hamnar först på 24'de plats med 99 i snitt. Ser ut som vi borde uppmuntra invandring från östra Asien om vi vill höja vårt snitt... ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Ser ut som vi borde uppmuntra invandring från östra Asien om vi vill höja vårt snitt... Vi har redan börjar höja vårt snitt och utjämnar för fulla muggar i och med den svenska strömmen av utvandrare till Asien. Fast om Nordkorea snittar 106 är det väldigt tveksamt om ett högt iq fyller något syfte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 ( Inte raderat av Herr Chang ) Bäste Herr Jupiter, har poletten inte trillat ner. Det var en svensk vid namn Gunnar som lurat herrarna på Arlanda. Tycker nog att en manual för Barstollar vore mer på sin plats och i denna någon form av hederskodex typ att man endast lurar damer men inte sina barbröder. Lurifaxen Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Enligt samma bok "IQ and Global Inequality" ligger Thailand på 58:e plats, bara som kuriosa. Vet inte om jag tror på dessa resultat men vad man kan säga är att de som får chansen att utbilda sig i t.ex. Kina och Sydkorea verkligen går in för studierna. Har stor respekt för t.ex kinesiska forskare, ingenjörer, etc. Marlon Ändrades November 1, 2009 av Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 IQ är ingen objektiv 100% säkert sätt att "mäta" intelligens. Det finns en låg rad problem med IQ definitionen och hur man mäter den. Man får ta resultaten med lite skepsis och som en möjlig indikation på en viss typ av kognitiv förmåga inget annat. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 IQ är ingen objektiv 100% säkert sätt att "mäta" intelligens. Det finns en låg rad problem med IQ definitionen och hur man mäter den. Man får ta resultaten med lite skepsis och som en möjlig indikation på en viss typ av kognitiv förmåga inget annat. Precis. Det finns många olika "intelligenser" Att man har hög IQ betyder inte att man är sk, streetsmart. Inte heller att man har förmåga till att göra affärer. Allmännbildning ett annat exempel. MVH BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 Kim, är ju lite märkligt då att bilder samt uppgifter på Malivan och hennes svenska kumpan raderas från forumet? Om du visste hur mycket e-mailkonversationer etc jag haft i detta ärende under åren mot alla möjliga parter, t o m med huvudpersonen själv som hotat mig med både polis och sina kriminella kompisar. Men publicera bilder och diverse personuppgifter på misstänkta (dvs ej dömda personer) kan vi inte göra eftersom vi dels riskerar att ha fel, dels bli anmälda för att vi har fel. Kan inte du som är i Chiang mai just nu söka upp deras resebokningskontor just där och intervjua grisen/grisarna om detta? Kontoret är det samma som deras biljettbokningar görs via, finns som internetsida fast jag kommer inte ihåg adressen. Fast någon annan som vet kan ju pm:a dig adressen. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 Samma mönster som tidigare alltså, det är samma personer som ligger bakom. Nu har de gjort 250 000THB och kan leva gott på det i ett halvår tills dammet har lagt sig och sedan kör de samma runda igen. Har vi tur och spåren inte har kallnat för mycket så kanske de åker fast denna gång då jag vet att det jobbas febrilt på det. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 vet inte om jag orkar Kim, men skulle vara kul. Blir inte kvar här så länge till, och har inte lärt mig hitta här än. Chiang Mai verkar vara rätt stort. Men hota med både polis och kriminella kretsar. 55555 member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 Hmmmmm Undrar hur många Thai tjejer blivit blåsta av en svensk kille/gubbe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 Hmmmmm Undrar hur många Thai tjejer blivit blåsta av en svensk kille/gubbe? Vet flera stycken som trodde de skulle få ett liv i lyx som istället blev en 2a med sjukpensionerad gubbe som de fått försörja med sin lilla lön från ett städjobb! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu