KalleKula Inlagd Oktober 30, 2009 Dela Inlagd Oktober 30, 2009 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6043183.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
islander Inlagd Oktober 30, 2009 Dela Inlagd Oktober 30, 2009 Är det Malivan eller vad "hon" nu hette som är i farten igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UT006 Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Självklart är det både naivt och blåögt utav männen, men oj vad jag lider med dem! Jag tycker det är genuint vidrigt att utnyttja människors längtan efter någon att hålla kär. Det här rådet har man ju även sett här på MPR, och det är bara att instämma: "Ulf Lindgren har ett råd till kärlekstörstande män på jakt efter utländska kvinnor. – Lägg pengarna på en biljett till dig själv och besök kvinnan i hennes land i stället för att skicka pengar eller biljetter som går att lösa." Finns det ingen möjlighet annars, att köpa biljetter som inte går att omsätta i pengar? “The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.” - Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Jag vill påminna om att det ej är tillåtet att lägga in namn och personuppgifter på någon än sig själv på detta forum. Man kan ju tycka att det är befogat vad gäller Malivan, men vi vill inte ha en utveckling som leder till att en del lägger in sådant om sina ex och för att hämnas påstår att dom är bedragare... därför denna regel. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Jag vill påminna om att det ej är tillåtet att lägga in namn och personuppgifter på någon än sig själv på detta forum. Herr Chang har talat. Göran Persson har varit statsminister och Mona Sahlin vill bli, men tack vare att hon blev omvald slipper vi sossarna vid makten efter nästa val. Blir jag varnad eller avstängd nu? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Självklart är det både naivt och blåögt utav männen, men oj vad jag lider med dem! Jag tycker det är genuint vidrigt att utnyttja människors längtan efter någon att hålla kär. Det här rådet har man ju även sett här på MPR, och det är bara att instämma: "Ulf Lindgren har ett råd till kärlekstörstande män på jakt efter utländska kvinnor. – Lägg pengarna på en biljett till dig själv och besök kvinnan i hennes land i stället för att skicka pengar eller biljetter som går att lösa." Finns det ingen möjlighet annars, att köpa biljetter som inte går att omsätta i pengar? Instämmer helt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Göran Persson har varit statsminister och Mona Sahlin vill bli, men tack vare att hon blev omvald slipper vi sossarna vid makten efter nästa val. Blir jag varnad eller avstängd nu? Offentliga personer är givetvis i viss mån undantagna från denna forumregel. Dessutom är det ju främst frågan om bild plus personuppgifter i samband med anklagelse om brott som personen inte ens blivit åtalad för, än mindre dömd för. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Offentliga personer är givetvis i viss mån undantagna från denna forumregel. Herr Chang har talat. Skiter jag i, men var är du nu när jag är i din hemby? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Ha ha.är inte det minsta synd om någon.är man så jävla naiv så förtjänar man det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Nedan har jag kopierat vad jag skrev på annat forum om detta: Har läst någon annan stans om dessa bedragare från skåne som du berättar om här. Hon har en kille som är Svensk också som kanske är den som ligger bakom detta. Han är tillsammans med henne i Thai. Det är nog svårt att komma åt honom,men denna man som finns i Sverige som hjälper till att lämna referenser är lika skyldig så honom skulle "farbror blå" lätt kunna hitta hem till via IP adressen.Eller kanske via telefonnr. Kanske förstod man att detta skule bli känt så nu hade man "grand finale" och tog och bestämde möte med så många som möjligt samtidigt. "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Jag vill påminna om att det ej är tillåtet att lägga in namn och personuppgifter på någon än sig själv på detta forum. Man kan ju tycka att det är befogat vad gäller Malivan, men vi vill inte ha en utveckling som leder till att en del lägger in sådant om sina ex och för att hämnas påstår att dom är bedragare... därför denna regel. Herr Chang har talat. Hej Mr Chang. Jag tycker att paragraf 4 i era regler borde användas oftare..kopierar in §4 Religiösa, rasistiska, nedsättande kommentarer, extremt negativa åsikter om Thailand eller diskussioner om politik, som inte är relaterade till Thailand, kommer inte att tolereras. Det grövsta ex jag sett var att någon ansåg att en sång med klart rasistisk text föreslogs som "dagens låt" fick ligga kvar. Mvh Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Det enda tragiska i detta är att vissa får vatten på sina kvarnar om Thai tjejer CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mooauan Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Ingen skugga faller på tjejer det är ju vi män som är lätt lurade. Är det bar män som blir lurade på pengar och varför i så fall? Moo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Ha ha.är inte det minsta synd om någon.är man så jävla naiv så förtjänar man det Oavsett hur naiv man är så förtjänar man väl inte att bli sårad och lurad på detta sätt. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 (ändrad) Hej Mr Chang. Jag tycker att paragraf 4 i era regler borde användas oftare..kopierar in §4 Religiösa, rasistiska, nedsättande kommentarer, extremt negativa åsikter om Thailand eller diskussioner om politik, som inte är relaterade till Thailand, kommer inte att tolereras. Det grövsta ex jag sett var att någon ansåg att en sång med klart rasistisk text föreslogs som "dagens låt" fick ligga kvar. Mvh Fritz Vad var det för låt??? Ändrades Oktober 31, 2009 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Oavsett hur naiv man är så förtjänar man väl inte att bli sårad och lurad på detta sätt. Jag håller med. Men sådana kommentarer dyker alltid upp. Man kan undra varför det stör vissa när andras svagheter exponeras. Kanske påminns man om sina egna begränsningar och att man inte är är så trygg under den tuffa ytan. Så kanske förtjänar även de sympatier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Jag håller med. Men sådana kommentarer dyker alltid upp. Man kan undra varför det stör vissa när andras svagheter exponeras. Kanske påminns man om sina egna begränsningar och att man inte är är så trygg under den tuffa ytan. Så kanske förtjänar även de sympatier. Förstår inte varför man ska tycka synd om män som via internet bara för att de kan o har råd försöker få hit en brud de inte ens känner bara för att få lite hjälp med deras sexuella böjelser eller vardags sysslor som matlagning som de inte själva klarar av för att deras mamma gått o dött som de fått mat av tidigare, dessa män har varken intelligens eller känslor för människor o är helt förtappade för ett normalt liv med en tjej Riktiga män åker ner till baren o känner damen på pulsen, köper en guld länk o hälsar på släkten i Isaan innan de åker med hem Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Hej Mr Chang. Jag tycker att paragraf 4 i era regler borde användas oftare..kopierar in §4 Religiösa, rasistiska, nedsättande kommentarer, extremt negativa åsikter om Thailand eller diskussioner om politik, som inte är relaterade till Thailand, kommer inte att tolereras. Det grövsta ex jag sett var att någon ansåg att en sång med klart rasistisk text föreslogs som "dagens låt" fick ligga kvar. Mvh Fritz Hej Fritz, Jag får bekänna att jag inte orkar plöja igenom alla bidrag från Youtube som länkas till på detta forum. Om man reagerar på något är det bara att skicka PM till någon moderator så tittar vi på det. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Förstår inte varför man ska tycka synd om män som via internet bara för att de kan o har råd försöker få hit en brud de inte ens känner bara för att få lite hjälp med deras sexuella böjelser eller vardags sysslor som matlagning som de inte själva klarar av för att deras mamma gått o dött som de fått mat av tidigare, dessa män har varken intelligens eller känslor för människor o är helt förtappade för ett normalt liv med en tjej Måste vara häftigt att vara tankeläsare som du som vet allt om de här männen, men du kanske känner alla , vad vet jag bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Förstår inte varför man ska tycka synd om män som via internet bara för att de kan o har råd försöker få hit en brud de inte ens känner bara för att få lite hjälp med deras sexuella böjelser eller vardags sysslor som matlagning som de inte själva klarar av för att deras mamma gått o dött som de fått mat av tidigare, dessa män har varken intelligens eller känslor för människor o är helt förtappade för ett normalt liv med en tjej Måste vara häftigt att vara tankeläsare som du som vet allt om de här männen, men du kanske känner alla , vad vet jag Sett många sånna män i min bar.vad tror du själv... iofs har du ingen erfarehet av nått mer än att din farsa tatt hem en ny mamma till dej. Ändrades November 1, 2009 av Havsmajoren Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Förstår inte varför man ska tycka synd om män som via internet bara för att de kan o har råd försöker få hit en brud de inte ens känner bara för att få lite hjälp med deras sexuella böjelser eller vardags sysslor som matlagning som de inte själva klarar av för att deras mamma gått o dött som de fått mat av tidigare, dessa män har varken intelligens eller känslor för människor o är helt förtappade för ett normalt liv med en tjej Måste vara häftigt att vara tankeläsare som du som vet allt om de här männen, men du kanske känner alla , vad vet jag Du får ju inte glömma att det var detta pappsen fastnade för som han inte fick i Svedala som drog han massa mil bort inget fel i det många tunnhåriga farbröder inser detta när det e kört i sverige på grund av ålderdom o tunnhårighet men man har baht i fickan skål flores stumpan Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havsmajoren Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Förstår inte varför man ska tycka synd om män som via internet bara för att de kan o har råd försöker få hit en brud de inte ens känner bara för att få lite hjälp med deras sexuella böjelser eller vardags sysslor som matlagning som de inte själva klarar av för att deras mamma gått o dött som de fått mat av tidigare, dessa män har varken intelligens eller känslor för människor o är helt förtappade för ett normalt liv med en tjej Måste vara häftigt att vara tankeläsare som du som vet allt om de här männen, men du kanske känner alla , vad vet jag Så här går det när inte gubben e gammal o kan försörja isaan släkten http://www.youtube.c...h?v=_9OF3UgU8U0 killen får gå men en Farang me fet plånka löser situationen skål Flores är helt säker på att du e nöjd me pappas siuation Ändrades November 1, 2009 av Havsmajoren Kumunkondee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Ja mig känner du defenitivt inte och inte funkar tankeläsningen nåt vidare heller. Pappa är död och jag är glad att jag tog med honom till den sista långresan han fick uppleva blev Thailand och han gillade det mycket. Min erfarenhet vet du nog inte heller så mycket om, men så pass stor erfarenhet har jag att jag aldrig skulle satsa på en bar i Thailand, har sett för mycket negativa sidor av barägare som fått div. yrkesskador vad jag menar med det förstår nog du med den erfarenhet du har. Bor nu i Korat sedan tre år och trivs utmärkt. Skål på dig själv men ta det lite försiktigt hälsar flor. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) HeHe, verkar som Kapten Bölja tittat för djupt i flaskan ikväll, försöket att provocera andra med uttalanden typ "en riktg karl" brukar ju generera ett större antal mothugg. Trådprovos typ "fogden" har ju rekordlånga trådar och efter P3:s utspel om möjlig vinst kan man ju tänka sig en provotråd, kanhända detta finns i bakhuvudet på den gode kaptenen. För att återgå till trådingressen, visst är det tragiskt att sådant här inträffar, kommer att fortsätta så länge det finns människor som av gott hjärta hjälper andra och så länge det finns lurendrejare med välsmort munläder, såväl i tal som skrift. Är det synd om dem? Jo, p.g.av att De trott på något, den som inget tror på är inte särskilt lycklig, tänk Dig själv att gå omkring och vara misstänksam mot allt och alla, vilket oerhört torftigt liv det skulle bli. Även synd om dem för att De verkligen velat satsa på någor, inte tror väl någon på allvar att man pröjsar 13 lax för en sängvärmare i 3 månader, finns ju i så fall färja till Baltikum. Därför tycker i alla fall jag synd om dem, man får bara hoppas att detta kan ge framtida "torskar" upplysning nog att inte gå på samma mina. Baa Ändrades November 1, 2009 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Hej Fritz, Jag får bekänna att jag inte orkar plöja igenom alla bidrag från Youtube som länkas till på detta forum. Om man reagerar på något är det bara att skicka PM till någon moderator så tittar vi på det. Herr Chang har talat. Hej igen Changen...Naturligtvis har du rätt..sorry Mvh Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu