Rillex Inlagd Augusti 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2020 Ett öde Helsingör! Mycket stängt men gott om plats att röra sig på. Vart en BiB vin för 140 ddk och en liter gin för 100 ddk. öde gator i Helsingör... Och en soft ice som var god kommer ihåg när man var liten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2020 I en öl i Köpenhamn innan återfärd till vanliga svedala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 2 timmar sedan, skrev audirs2: Passkontroll i Norden!!🤯 Pass alternativt annan ID. Inget nytt. Har varit så i flera år nu gällande Danmark. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2020 Ny dag nya äventyr.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 25, 2020 Dela Inlagd Augusti 25, 2020 2 minuter sedan, skrev Rillex: Ny dag nya äventyr.. En stadig frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 25, 2020 Dela Inlagd Augusti 25, 2020 5 minuter sedan, skrev Rillex: Ny dag nya äventyr.. Visserligen gin men när jag såg flaskan kom jag oförhappandes att tänka på Andy Warhol. Andy gillade designen på absolutflaskan men han drack inte själv vodka utan använde det som parfym. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2020 Ny kommit till en annan stad. Ystad. Nu har vi letat Thai slafs att äta men inte går jag in på en kina som gör Thai. Men fin stad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 25, 2020 Dela Inlagd Augusti 25, 2020 Var där förra helgen ! Klart trevlig stad. Kan rekommendera glass-stället på hörnet på stora torget ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 25, 2020 Dela Inlagd Augusti 25, 2020 (ändrad) Jag gjorde lumpen på P7 i Ystad, så jag har fått lite fel bild av stan. Ystad sandskog kan vara fint om man slipper släpa på ett granatgevär och en k-pist. Ändrades Augusti 25, 2020 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2020 Nu i Simrishamn på Thai smile ska man behöva åka hit för att få en Thai öl. Tyvärr singha men nu öl törstig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2020 Vilket lass... proppmätt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 25, 2020 Dela Inlagd Augusti 25, 2020 Fina bilder! 👌 Du trivs fortfarande bra med Fujifilm? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2020 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Fina bilder! 👌 Du trivs fortfarande bra med Fujifilm? Inte en sekund att jag ångrar att övergick min spegelreflexkamera så jag är mer än nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2020 Några bilder från stranden utanför huset där vi bor. Ligger precis utanför Trelleborg precis vid havet. Som trött Stockholmare gillar man när man slipper se massa skär och holmar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2020 Vi tog en tur till Smygehuk Sveriges sydligaste udde vackert så det gör ont där också. Köpmansmagasinet i Smygehuk Det kom en skur och det blåste rätt rejält. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 7 timmar sedan, skrev Rillex: Några bilder från stranden utanför huset där vi bor. Ligger precis utanför Trelleborg precis vid havet. Som trött Stockholmare gillar man när man slipper se massa skär och holmar.. Bor du i Gislöv? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2020 7 timmar sedan, skrev Jive: Bor du i Gislöv? I närheten Öster Jär heter busshållplatsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2020 (ändrad) Nu i Malmö vet inte om jag gillar staden iofs känns den rätt i storlek och fina hus. Min lista blir nog på de tre Göteborg, Stockholm, Malmö. Men vi får se när dagen har gått. Men det kunde bero på Kina/thai snusket på Gustav Adolfstorg. 🤣 Känns inte döfräscht. Ändrades Augusti 26, 2020 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2020 Jag omvärderade Malmö nu Bullen riktigt trevligt ställe, där passerade Malmö Stockholm 😏😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 26, 2020 Dela Inlagd Augusti 26, 2020 Härliga Bilder som vanligt Rillex👍😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2020 Några fler Malmöbilder. En gata i Rörsjöstaden. Parkbänk Gustav Adolfstorg. Hederliga Mazzetti loggan på Mazzetti huset. Triangeltorget. Nedgången i station Triangeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2020 (ändrad) Idag vart det egentid som det så modernt heter. Tog bussen från Trelleborg till Skanör. Kanske inget ställe jag skulle sätta min fot på under högsäsong. Men nu var det en riktigt långpromenad. Så lite mat och en knepig öl att starta det hela med. Ut på stranden i Limhamn (vad fick jag det ifrån det skulle varit Falsterbo Strandbad). Sen bara gå. Rätt kämpigt att gå i så pass fin sand. Kom längst ut på udden det var några fågelskådare där. Dom semesterstängda badhytterna. I bakgrunden fyren. Badvakts nästet tomt också. Kom till Skanör för lite förfriskning innan bussen tillbaka till Trelleborg. (god öl också) Ändrades Augusti 28, 2020 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 Skulle vara trevligt att se lite bilder från staden där jag växte upp, Trelleborg. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Augusti 28, 2020 Dela Inlagd Augusti 28, 2020 16 timmar sedan, skrev Rillex: Idag vart det egentid som det så modernt heter. Tog bussen från Trelleborg till Skanör. Kanske inget ställe jag skulle sätta min fot på under högsäsong. Men nu var det en riktigt långpromenad. Så lite mat och en knepig öl att starta det hela med. Ut på stranden i Limhamn. Sen bara gå. Rätt kämpigt att gå i så pass fin sand. Kom längst ut på udden det var några fågelskådare där. Dom semesterstängda badhytterna. I bakgrunden fyren. Badvakts nästet tomt också. Kom till Skanör för lite förfriskning innan bussen tillbaka till Trelleborg. (god öl också) Gick du verkligen från Limhamn till Skanör eller fattar jag fel? Det är väl runt 3 mil. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2020 2 timmar sedan, skrev Esspe: Gick du verkligen från Limhamn till Skanör eller fattar jag fel? Det är väl runt 3 mil. Vad fick jag det ifrån det vart fel nu ändrat 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu