ceasar Inlagd September 8, 2009 Dela Inlagd September 8, 2009 hejsan skulle vilja ha hjälp med hitta 2 direkt-flygbiljetter till Thailand- bkk mellan den 10-15 november och stanna ungefär 5 veckor,ska vara direktflyg bara från arlanda ir i närheten från gävle,har hittat men bara för 9000kr styck;=(vilket är lite to much:=(hittat med air china för 4370kr men vill ha direktflyg,mig spelar det ingen roll men tjejen gnäller;=)mvh alias ceasar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders-SiamLover Inlagd September 8, 2009 Dela Inlagd September 8, 2009 hejsan skulle vilja ha hjälp med hitta 2 direkt-flygbiljetter till Thailand- bkk mellan den 10-15 november och stanna ungefär 5 veckor,ska vara direktflyg bara från arlanda ir i närheten från gävle,har hittat men bara för 9000kr styck;=(vilket är lite to much:=(hittat med air china för 4370kr men vill ha direktflyg,mig spelar det ingen roll men tjejen gnäller;=)mvh alias ceasar låt henne betala mellanskillnaden från egna fickor då ------------------------------ Snart 2 år :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Inlagd September 8, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 8, 2009 ha ha jo hej du;=)då får man sova i badkaret om man säger så till henne;=) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 8, 2009 Dela Inlagd September 8, 2009 Tja Direktflyg= Thai Air. november = inga kampanjer ==> SEK 9000. Endera är det bara att pröjsa eller så får du tala om var badkaret ska stå. Allvarligt talat så hittar jag också bara dom priserna du redan har nämt vid en sökning på www.resguiden.se . mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.