mrkinkhao Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 Hej jag ska försöka att visa vårat hus bygge här lägger in några foton nu börjar i slutet på feb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 Kvalitetsstart av ny medlem enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2020 4 minuter sedan, skrev Enis: Kvalitetsstart av ny medlem enis Hej kanske inte så ny i Thailand och på maipenrai men bara tjuvläst ända sedan Thaitjejer tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 21, 2020 10 timmar sedan, skrev mrkinkhao: Hej kanske inte så ny i Thailand och på maipenrai men bara tjuvläst ända sedan Thaitjejer tiden Nu kommer några till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 Ser ut att bli många små rum, har du någon planritning att visa oss så att det blir lättare att hänga med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 21, 2020 1 timme sedan, skrev lasseiudon: Ser ut att bli många små rum, har du någon planritning att visa oss så att det blir lättare att hänga med. Jo det har jag någonstans men det blir två sovrum och vardagsrum och kök som är i vinkel så är det altan runtomkring 3sidor måtten inne är ca 60kvm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 21, 2020 Lägger in lite till det går framåt nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 22, 2020 Dela Inlagd Juni 22, 2020 Tack, intressant även om eget är färdigt sen ett par år tillbaka. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2020 1 timme sedan, skrev Amigo: Tack, intressant även om eget är färdigt sen ett par år tillbaka. Hej jag har byggt en gång förut i Thailand men enklare för 15-16år sedan nu blir det bättre kvalitet på stommen och lite gammaldags stil med lite nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2020 Lägger in lite mer termit skydd och lite div Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2020 Så här såg ritnings bunten ut på utsidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2020 Jag fortsätter med lite nya foton när dom börjar med pelare och stålbalkskonstruktioner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 23, 2020 Dela Inlagd Juni 23, 2020 Fantastiskt trevlig tråd får jag säga....... Mycket intressant och tack för att du delar med dig...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2020 43 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fantastiskt trevlig tråd får jag säga....... Mycket intressant och tack för att du delar med dig...... Tack jag ska försöka att visa lite varje dag . Vi började i feb och det är snart färdigt ! Var där till slutet av mars men vi köpte allt material själva för att kunna få lite bättre kvalitet 🧐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2020 Nu så börjar väggar och annat att komma på plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2020 Som ni ser så använder vi träfönster tycker att det är snyggt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 On 2020-06-23 at 19:05, skrev mrkinkhao: Jag fortsätter med lite nya foton när dom börjar med pelare och stålbalkskonstruktioner Känner igen mig när jag byggde mitt hus i Surin 2012. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2020 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev mrsurin: Känner igen mig när jag byggde mitt hus i Surin 2012. Det finns bra och dåliga träfönster vi beställde med ytter och inner fönster på snickeri dom har tillverkat rätt så bra kvalitet 👍 Ändrades Juni 24, 2020 av mrkinkhao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2020 52 minuter sedan, skrev mrsurin: Känner igen mig när jag byggde mitt hus i Surin 2012. Hur är planlösningen på det huset? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 25, 2020 Dela Inlagd Juni 25, 2020 Vart det ingen taklagsfest? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2020 2 timmar sedan, skrev lasseiudon: Vart det ingen taklagsfest? Jo jag kommer till det senare 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2020 Nu blev det lite tid över så här fortsätter det med huset och lite avlopps anläggning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2020 Lite avlopps bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrkinkhao Inlagd Juni 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2020 Och nu så kommer elektrikern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu