Tackzhin Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 Hej ! Hyra finns ju mycket på Samui...men Säljes någon tomt, till rimligt pris att bygga hus på, eller möjligen husprojekt...(ej condo) på Samui. Inte allt för långt ifrån det civila.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 På Samui finns inga tomter till"rimligt pris" Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 nä inte för dig måne kanske udonch vunnit på lotto När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 Bara för att man vunnit på Lotto och har pengar betyder inte att priset blir rimligare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 jag retar månen he he När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 clion,du lyckas inte.Jag vill inte ha något hus på Koh Samui men fråga din fru ,hon kanske vill ha det Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 jag retar månen he he Jag vet och jag retas med dig lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.