Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Kanon..ska kolla nu Tackar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 De är detta hotell ni menar http://www.agoda.se/asia/Thailand/udonthani/paradise_hotel_udonthani.html?asq=NPZ0bfGzahsMwLVKwUC6tLZ0Xgylzw42F1Gkkr%2fecvNHNvXa0O9fAm%2fDfsyfhEm3AmA%2fJhSm1%2fFrALjIBs43El7flUpWKRpC73wYvMfy8VRBAJwZKCtTkr7qTs1Wag03 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 De är detta hotell ni menar http://www.agoda.se/...CtTkr7qTs1Wag03 Stämmer Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Då var de bokat och klart Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Vart bokar man inrikes flyg smidigast? T.ex bkk-udon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Vart bokar man inrikes flyg smidigast? T.ex bkk-udon Pa resp. flygbolags hemsida, De som flyger den strackan ar AirAsia o Nokair fran DonMuang och Thai Air fran Suvvan! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Då var de bokat och klart Jag blev bokningssugen så flyget bokades nyss, nu kan du bara säga tid o plats så kanske vi hinner med nåt stärkande innan takeoff! Eller kanske ses redan på Julaftons kväll, lär väl hamna i trakterna av Sukhumvit/Nana då och se om jag hittar tomten! Fast lite tomtar är nog inte svårt att finna där... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Jag blev bokningssugen så flyget bokades nyss, nu kan du bara säga tid o plats så kanske vi hinner med nåt stärkande innan takeoff! Eller kanske ses redan på Julaftons kväll, lär väl hamna i trakterna av Sukhumvit/Nana då och se om jag hittar tomten! Fast lite tomtar är nog inte svårt att finna där... Låter kanon de Jag åker på morgonen den 25:e från koh samui.. Fast de skulle ha vart kul med nana men de blir svårt tyvärr.. Vilken tid går planet från Bangkok? Förmodar att du åker med Thai Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Låter kanon de Jag åker på morgonen den 25:e från koh samui.. Fast de skulle ha vart kul med nana men de blir svårt tyvärr.. Vilken tid går planet från Bangkok? Förmodar att du åker med Thai Så här blev bokningen BKK SUVARNABHUM TG 10 W 25DEC 1405 UDON THANI ARRIVAL TIME: 1510 UDON THANI TG 11 W 27DEC 1555 WCLFTH9 BKK SUVARNABHUM ARRIVAL TIME: 1655 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Så här blev bokningen BKK SUVARNABHUM TG 10 W 25DEC 1405 UDON THANI ARRIVAL TIME: 1510 UDON THANI TG 11 W 27DEC 1555 WCLFTH9 BKK SUVARNABHUM ARRIVAL TIME: 1655 Då bokar jag in mig där också Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Så här blev bokningen BKK SUVARNABHUM TG 10 W 25DEC 1405 UDON THANI ARRIVAL TIME: 1510 UDON THANI TG 11 W 27DEC 1555 WCLFTH9 BKK SUVARNABHUM ARRIVAL TIME: 1655 Betalt och klart Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Nu har jag också bokat den flighten. Antar att fler än jag ska åka från Pattaya/Jomtien. Kan väl höras och boka taxi när det närmar sig. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Då var de bokat och klart Paradise har kostnadsfri flygtransfer till hotellet om man bokar det. Ps. kanske de övriga hotellen har samma service, vet inte, men dem som bor på andra ställen kan kolla med respektive hotell. Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Jag blev bokningssugen så flyget bokades nyss, nu kan du bara säga tid o plats så kanske vi hinner med nåt stärkande innan takeoff! Eller kanske ses redan på Julaftons kväll, lär väl hamna i trakterna av Sukhumvit/Nana då och se om jag hittar tomten! Fast lite tomtar är nog inte svårt att finna där... det finns många tomtar där.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 det finns många tomtar där.. Fast den största tomten kommer ju inte ner till rum 301 förrän långt efter. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Akta dig du... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Skulle vara skoj om man kunde fixa till en anmälnings lista så man kunde se vilka som hade tänkt komma Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Skulle vara skoj om man kunde fixa till en anmälnings lista så man kunde se vilka som hade tänkt komma Gör det då.ny tråd Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Gör det då.ny tråd Leif Kanske är någon som håller i festen som vill göra de //BMS Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Det finns en lista lite längre tillbaka i tråden, vet inte hur aktuell den är dock. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Har också sett en lista tidigare,har scrollat bakåt till december 2011 men hittar den inte,tror dock att General Sarne och kopral Baa och menige Rebnel kommer med en truppsammansättning inom det snaraste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Vi fixar en ny trad, men den hoppas jag blir ren fran annat relevant som ju med fordel kan fortsatta har, da far vi/de stackare som ska forsoka hitta er lite lattare! korpral Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Hur är det att få tag i boende där uppe i juletider om man inte bokar i förväg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Hur är det att få tag i boende där uppe i juletider om man inte bokar i förväg? Man kan nog fa leta lite, men husrum finns det sakert om an inte helt centralt till 100% Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 421 sek finns nu i min lilla låda till insamlingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu