Baa Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 (ändrad) Först skänka pengar till ett barnhem där säkert det mesta går ner i chefens fickor sen när barnen i bästa fall blivit vuxna lösa ut dom i en bar.Är det ett sett att döva samvetet?Själv har jag inga problem jag handlar i baren,Mvh bajen Dig skulle jag vilja ha det stora nöjet att TRÄFFA! En dummare jävel är det svårare att hitta. Om du nte är läskunning ska du ta mig fan inte skriva heller... Ändrades Juni 22, 2012 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 (ändrad) sluta förstöra denna fina tråd. Den har varit positiv och skall så förbli. Insamlingarna som vi gör e frivilliga. Den som inte vill eller tycker sig ha råd ska naturligtvis slippa. Har man möjlighet att hjälpa och tycker det kan vara värt en krona eller två så ska man lätt kunna göra detta. bajen ska naturligtvis få ha sin åsikt men vi behöver inte sjunka till hans nivå. Tillbax till Positiviteten nu grabbar och tjejer. Puss och kram och ha en sköööön midsommar. Ändrades Juni 22, 2012 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juni 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2012 Dags för alkolås på tangentbordet? Verkar ha varit fredag redan på torsdag denna vecka. Trevlig Midsommar alla MPR:are. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Trevlig midsommar på er även till dom som idi*tförklarade mej för min åsikt.Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 (ändrad) Trevlig midsommar på er även till dom som idi*tförklarade mej för min åsikt.Mvh bajen Du kanske ska tänka till en eller 2 gånger nästa gång du skriver som du gjorde Trevlig midsommar på dig med Mvh Borgmästarens Son Ändrades Juni 22, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Om du hade läst mer om insamlingen till barnhemmet så går INGA pengar direkt till barnhemmet utan Udon gubbarna åker och köper det barnhemmet behöver, som blöjor, välling mm finns bilder på inköpet så inget döljs eller hamnar i nåns ficka. Men glad midsommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Om du hade läst mer om insamlingen till barnhemmet så går INGA pengar direkt till barnhemmet utan Udon gubbarna åker och köper det barnhemmet behöver, som blöjor, välling mm finns bilder på inköpet så inget döljs eller hamnar i nåns ficka. Men glad midsommar Jag vet,jag har sett bilderna för länge,länge sen men tycker ändå som jag gör.Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Du är ju överbevisad till 1000 så varför envisas med att förtala det schyssta dom här gubbarna gör? Lite nyfiken bara på varför du tycker just så har du sett att dom stoppar pengarna i fickan ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Jag tycker Bajen ska komma hit och vara med vid inköp och överlämnandet till barnhemmet. Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Du är ju överbevisad till 1000 så varför envisas med att förtala det schyssta dom här gubbarna gör? Lite nyfiken bara på varför du tycker just så har du sett att dom stoppar pengarna i fickan ? Jag anklagar ingen av gubbarna som anordnar insamlingen för att ta pengarna i egen ficka för så mycket pengar handlar det inte om att det skulle vara värt besväret.Det jag tycker är märkligt är att många gubbar som skänker pengar och dylikt till barnhem och liknande sen hyr sej en brud över natten.Förstår du hur jag menar?Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 (ändrad) Jag anklagar ingen av gubbarna som anordnar insamlingen för att ta pengarna i egen ficka för så mycket pengar handlar det inte om att det skulle vara värt besväret.Det jag tycker är märkligt är att många gubbar som skänker pengar och dylikt till barnhem och liknande sen hyr sej en brud över natten.Förstår du hur jag menar?Mvh bajen De är personer som Du som får folk att tappa sugen på att fixa med lotterier och dyligt... Finns ingen som har en baktanke med nått utan alla gör de för den goda sakens skull Så sluta upp och förstör denna tråd med din dåliga attityd Ändrades Juni 22, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 vad jag vet så är dom gubbarna gifta och en del har även egna barn så nåt barbrudsköp tvivlar jag på, men hoppas nån dom gubbsen uttalar sig om saken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 vad jag vet så är dom gubbarna gifta och en del har även egna barn så nåt barbrudsköp tvivlar jag på, men hoppas nån av dom gubbsen uttalar sig om saken Ja och sen skrev jag inte att du anklagat dom gubbarna för det men om jag inte minns fel så skrev du att dom på barnhemmet skulle stoppa pengarna i egen ficka . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Ja och sen skrev jag inte att du anklagat dom gubbarna för det men om jag inte minns fel så skrev du att dom på barnhemmet skulle stoppa pengarna i egen ficka . Se inlägg 913 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 (ändrad) Jag tycker Bajen ska komma hit och vara med vid inköp och överlämnandet till barnhemmet. Rebnel Han har nog inte tid med detta då han ska iväg och hyra sig en tjej över natten för genom sig själv så känner man alla andra Ändrades Juni 22, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Jag menar det moraliska att först göra en god gärning och skänka ett bidrag och sen hyra sej en brud över natten.Jag menar inte att alla i udon thani insamlingen eller någon annan insamling gör det men dom som gör det tycker jag har lite märklig moral ungefär som att bikta sej eller bli munk för några dar.Sen är det bara att köra igen.Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Jag anklagar ingen av gubbarna som anordnar insamlingen för att ta pengarna i egen ficka för så mycket pengar handlar det inte om att det skulle vara värt besväret.Det jag tycker är märkligt är att många gubbar som skänker pengar och dylikt till barnhem och liknande sen hyr sej en brud över natten.Förstår du hur jag menar?Mvh bajen Hur fan kan du överhuvudtaget ha så jävla dålig smak att du påstår att vi som jobbat med detta några år skulle vara blåögda idi*ter som kasta insamlade pengar omkring oss och betr. utlösen av barbrudar, dummare än dumt, ALLA är gifta, några av oss har småbarn så kom inte och spela stenbordsexpert med oss, då ligger du på så jävla mycket minus det överhuvutaget går att komma, men gör som Rebnel skrev, ta dig hit och var med, gör du det och sedan ber om ursäkt för dina oerhört korkade inlägg så kanske, men bara kanske att du kan se dig i spegeln igen och må bra, för det gör du uppenbarligen inte nu. Ingen människa kan vara så inskränkt att den trots att den läst inläggen fortfarande hyser den villfarelsen att några slantar hamnar fel. Jag hoppas faktiskt för din egen skull att du funderar över vad du sysslar med! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Baa läs vad jag skriver i inlägg 941 och lugna ner dej.Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Baa läs vad jag skriver i inlägg 941 och lugna ner dej.Mvh bajen Har läst och tycker det va tt jävligt blekt försök att släta över det du insinuerat tidigare, skäms tamefan! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Ok mitt inlägg 913 var dumt jag ber om ursäkt,det var inte meningen att nån speciell skulle ta åt sej.Det jag vill ha fram är det jag skrev i inlägg 941.Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Jag menar det moraliska att först göra en god gärning och skänka ett bidrag och sen hyra sej en brud över natten.Jag menar inte att alla i udon thani insamlingen eller någon annan insamling gör det men dom som gör det tycker jag har lite märklig moral ungefär som att bikta sej eller bli munk för några dar.Sen är det bara att köra igen.Mvh bajen Hej. Jag bara undrar om du någonsin kan se något positivt som andra gör. Men du ger aldrig ett bidrag till något gott projekt Jag upplever det som att du ser allt nattsvart. Man ser andra som man ser sej själv heter det. En reflektion som jag fick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Skit i bajsen! För övrigt så vilket hotell rekommenderas till annandagen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Skit i bajsen! För övrigt så vilket hotell rekommenderas till annandagen Tror det blir ett ganska stort MPR gäng på Paradise! http://paradiseudon.com/ Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Har skickat en förfrågan nu till Paradise för 25 o 26 december. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Är det där dom flesta ska bo? Jag planerar att vara nere på nästa träff 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu