Jump to content
IGNORERAD

Annandagsträffen I Udon Thani.

sarne

Recommended Posts

Först skänka pengar till ett barnhem där säkert det mesta går ner i chefens fickor sen när barnen i bästa fall blivit vuxna lösa ut dom i en bar.Är det ett sett att döva samvetet?Själv har jag inga problem jag handlar i baren,Mvh bajen

Dig skulle jag vilja ha det stora nöjet att TRÄFFA!

En dummare jävel är det svårare att hitta.

Om du nte är läskunning ska du ta mig fan inte skriva heller...

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

• Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• sarne

173

• Baa

166

• Maitan

96

• Avregistrerad clion

72

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

sluta förstöra denna fina tråd.

Den har varit positiv och skall så förbli.

Insamlingarna som vi gör e frivilliga.

Den som inte vill eller tycker sig ha råd ska naturligtvis slippa.

Har man möjlighet att hjälpa och tycker det kan vara värt en krona eller två

så ska man lätt kunna göra detta.

bajen ska naturligtvis få ha sin åsikt men vi behöver inte sjunka till hans nivå.

Tillbax till Positiviteten nu grabbar och tjejer.

Puss och kram och ha en sköööön midsommar.

Ändrades av HajKaj

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Dags för alkolås på tangentbordet? Verkar ha varit fredag redan på torsdag denna vecka.

Trevlig Midsommar alla MPR:are.

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Trevlig midsommar på er även till dom som idi*tförklarade mej för min åsikt.Mvh bajen

Du kanske ska tänka till en eller 2 gånger nästa gång du skriver som du gjorde

Trevlig midsommar på dig med

Mvh Borgmästarens Son

Ändrades av Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Om du hade läst mer om insamlingen till barnhemmet så går INGA pengar direkt till barnhemmet utan Udon gubbarna åker och köper det barnhemmet behöver, som blöjor, välling mm finns bilder på inköpet så inget döljs eller hamnar i nåns ficka. Men glad midsommar

Dela på andra sajter

Om du hade läst mer om insamlingen till barnhemmet så går INGA pengar direkt till barnhemmet utan Udon gubbarna åker och köper det barnhemmet behöver, som blöjor, välling mm finns bilder på inköpet så inget döljs eller hamnar i nåns ficka. Men glad midsommar

Jag vet,jag har sett bilderna för länge,länge sen men tycker ändå som jag gör.Mvh bajen
Dela på andra sajter

Du är ju överbevisad till 1000 så varför envisas med att förtala det schyssta dom här gubbarna gör? Lite nyfiken bara på varför du tycker just så har du sett att dom stoppar pengarna i fickan ?

Dela på andra sajter

Jag tycker Bajen ska komma hit och vara med vid inköp och överlämnandet till barnhemmet.

Rebnel

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Dela på andra sajter

Du är ju överbevisad till 1000 så varför envisas med att förtala det schyssta dom här gubbarna gör? Lite nyfiken bara på varför du tycker just så har du sett att dom stoppar pengarna i fickan ?

Jag anklagar ingen av gubbarna som anordnar insamlingen för att ta pengarna i egen ficka för så mycket pengar handlar det inte om att det skulle vara värt besväret.Det jag tycker är märkligt är att många gubbar som skänker pengar och dylikt till barnhem och liknande sen hyr sej en brud över natten.Förstår du hur jag menar?Mvh bajen
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Jag anklagar ingen av gubbarna som anordnar insamlingen för att ta pengarna i egen ficka för så mycket pengar handlar det inte om att det skulle vara värt besväret.Det jag tycker är märkligt är att många gubbar som skänker pengar och dylikt till barnhem och liknande sen hyr sej en brud över natten.Förstår du hur jag menar?Mvh bajen

De är personer som Du som får folk att tappa sugen på att fixa med lotterier och dyligt...

Finns ingen som har en baktanke med nått utan alla gör de för den goda sakens skull

Så sluta upp och förstör denna tråd med din dåliga attityd

Ändrades av Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

vad jag vet så är dom gubbarna gifta och en del har även egna barn så nåt barbrudsköp tvivlar jag på, men hoppas nån dom gubbsen uttalar sig om saken

Dela på andra sajter

vad jag vet så är dom gubbarna gifta och en del har även egna barn så nåt barbrudsköp tvivlar jag på, men hoppas nån av dom gubbsen uttalar sig om saken

Ja och sen skrev jag inte att du anklagat dom gubbarna för det men om jag inte minns fel så skrev du att dom på barnhemmet skulle stoppa pengarna i egen ficka .
Dela på andra sajter

Ja och sen skrev jag inte att du anklagat dom gubbarna för det men om jag inte minns fel så skrev du att dom på barnhemmet skulle stoppa pengarna i egen ficka .

Se inlägg 913
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Jag tycker Bajen ska komma hit och vara med vid inköp och överlämnandet till barnhemmet.

Rebnel

Han har nog inte tid med detta då han ska iväg och hyra sig en tjej över natten

för genom sig själv så känner man alla andra

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Jag menar det moraliska att först göra en god gärning och skänka ett bidrag och sen hyra sej en brud över natten.Jag menar inte att alla i udon thani insamlingen eller någon annan insamling gör det men dom som gör det tycker jag har lite märklig moral ungefär som att bikta sej eller bli munk för några dar.Sen är det bara att köra igen.Mvh bajen
Dela på andra sajter

Hur fan kan du överhuvudtaget ha så jävla dålig smak att du påstår att vi som jobbat med detta några år skulle vara blåögda idi*ter som kasta insamlade pengar omkring oss och betr. utlösen av barbrudar, dummare än dumt, ALLA är gifta, några av oss har småbarn så kom inte och spela stenbordsexpert med oss, då ligger du på så jävla mycket minus det överhuvutaget går att komma, men gör som Rebnel skrev, ta dig hit och var med, gör du det och sedan ber om ursäkt för dina oerhört korkade inlägg så kanske, men bara kanske att du kan se dig i spegeln igen och må bra, för det gör du uppenbarligen inte nu.

Ingen människa kan vara så inskränkt att den trots att den läst inläggen fortfarande hyser den villfarelsen att några slantar hamnar fel.

Jag hoppas faktiskt för din egen skull att du funderar över vad du sysslar med!

Dela på andra sajter

Baa läs vad jag skriver i inlägg 941 och lugna ner dej.Mvh bajen

Har läst och tycker det va tt jävligt blekt försök att släta över det du insinuerat tidigare, skäms tamefan!

Dela på andra sajter

Ok mitt inlägg 913 var dumt jag ber om ursäkt,det var inte meningen att nån speciell skulle ta åt sej.Det jag vill ha fram är det jag skrev i inlägg 941.Mvh bajen

Dela på andra sajter

Jag menar det moraliska att först göra en god gärning och skänka ett bidrag och sen hyra sej en brud över natten.Jag menar inte att alla i udon thani insamlingen eller någon annan insamling gör det men dom som gör det tycker jag har lite märklig moral ungefär som att bikta sej eller bli munk för några dar.Sen är det bara att köra igen.Mvh bajen

Hej. Jag bara undrar om du någonsin kan se något positivt som andra gör.

Men du ger aldrig ett bidrag till något gott projekt Jag upplever det som att du ser allt nattsvart.

Man ser andra som man ser sej själv heter det.

En reflektion som jag fick

Dela på andra sajter

Skit i bajsen!

post-3210-0-44517000-1340386387.jpg

För övrigt så vilket hotell rekommenderas till annandagen ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Skit i bajsen!

post-3210-0-44517000-1340386387.jpg

För övrigt så vilket hotell rekommenderas till annandagen :wink:

Tror det blir ett ganska stort MPR gäng på Paradise!

http://paradiseudon.com/

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...