sarne Inlagd December 28, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 28, 2011 Tack alla givmilda människor för denna gång, jag hoppas vi lyckats dela med oss glädjen vi upplevt via bilderna. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 28, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 28, 2011 Jag glömde att ladda upp bilder från överlämnandet. Här kommer även de: Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Underbart initiativtagande av insamlingen till barnhemmet. Tack till de gubbar & gummor som gjorde det möjligt även Glenn-Glenn. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 håller med, mkt bra skrivet. mvh mille o pin Underbart initiativtagande av insamlingen till barnhemmet. Tack till de gubbar & gummor som gjorde det möjligt även Glenn-Glenn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ASG Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Var är Aftonbladet när sådana här arrangemang anordnas? Detta hade väl sålt en hel del lösnummer eller vad tror ni? Hälsningar ASG Som vill vara med vid nästa träff. Sjöqvist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Jag är stum av beundran Nu känner jag mig lite stolt att vara svensk(igen)Helt enkelt underbart gubbar och kärringar :14: :14: :14: Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Inte ett öga torrt! Tycker det är så jävla smart att inhandla det mesta/allt själv och överlämnar på det viset, då vet man att pengarna hamnar rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Mycket bra att ni ger detta personligen så ingen mellan hand hjälper er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Men vad skall ungarna med behå till ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 28, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 28, 2011 Men vad skall ungarna med behå till ? Anläggningen heter ju Udon Thani Home for Girls. Det är alltså inte bara småbarn, utan här växer tjejerna upp. I tonåren behövs behå och mycket annat. Fråga vilken pappa som helst som har en dotter ;-) Mellan 0 - 6 år är det både pojkar och flickor här. 7år - vuxen är det bara flickor. Pojkarna flyttas till ett pojkhem i Nong Khai trakten. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Det blir en extra kick vid dessa tillfällen när man ser hur storögd personalen blir, vi ankom några minuter före Rebnel och när vi sa att "det kommer en bil till" så visste man inte till sig! En ytterligare känslosammare sak är att ha en liten hemma som varenda dag får ha en kärleksfull familj omkring sig, då förstår man hur viktiga såna här i sammanhanget små uppoffringar är! Tack alla Ni som möjliggjort detta, att få den uppskattning som jag hoppas vi via bilder från gårdagen kan delge er alla! Baa m familj Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 wow ni har gjort ett fantastiskt jobb med insamling, inköp och överlämnande. Enda gången man sett att skänkta pengar kommer dit dom ska. 1000 tack gubbar och damer för en härlig insats. Hoppas själv få vara med vid nästa insamling antingen hemma eller i Thai. Stor kram till er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bucknut Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 All heder åt alla som varit inblandade! Anong Thaimassage 71/28 Moo 3 Luangphochuan Road Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Här kommer lite fler bilder från dagen Truppen har samlats Strategisk fördelning Allt fick inte plats i bak Fullt som sagt Resten på Baa´s kärra Avlastning på barnhemmet Langen går forts. följer Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 (ändrad) ... Man kan tro att vi bär samma kartong flera gånger, men så är inte fallet, Det blev väldigt mycket för pengarna. 2 trötta damer efter shoppingrundan. Tack för mig och hoppas att allt blir till belåtenhet för barnen. Rebnel Ändrades December 29, 2011 av Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Anläggningen heter ju Udon Thani Home for Girls. Det är alltså inte bara småbarn, utan här växer tjejerna upp. I tonåren behövs behå och mycket annat. Fråga vilken pappa som helst som har en dotter ;-) Mellan 0 - 6 år är det både pojkar och flickor här. 7år - vuxen är det bara flickor. Pojkarna flyttas till ett pojkhem i Nong Khai trakten. /Sarne OK. Blev lite konfunderad eftersom det bara var små barn på bilderna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Jag hittade orginalet till sången jag gav mig på att sjunga. För dom som inte var närvarande vill jag å det bestämdaste hävda att MPR-kören var klart vassare än den som Ronny Eriksson har bakom sig. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 När startar nästa insamling? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benzmansåklart Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Sorry lite sent men här kommer det vill farbror ha godis Tack sa han och sedan spottade han hela kvällen lysande ord och ljusa ider så ett litet tipps till nästa år Prata med BigC innan ni handlar för dom gillar att synas i dessa sammanhang Hare vi ses Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 När startar nästa insamling? C:A kl 1400 / 1430 - 2012 - 12 - 26 En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 :14: C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 (ändrad) C:A kl 1400 / 1430 - 2012 - 12 - 26 DET VAR JU SYND, DÅ E JAG UPPTAGEN. men man kan väl bidra med att lämna pengar till Maitan som vanligt antar jag? Tänkte faktiskt göra som så att istället för att dricka mig helt redlös hos Mait på nästa resa, skänka den "sista" ölen för dagen till barnhemmet istället. Inte spelar EN öl om dagen så stor roll på reskassan? (förutom för BTT då menar jag) Någon annan som kan undvara en bira om dagen??? Ändrades December 30, 2011 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Hatten av för er som var inblandad i insamlingen. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Januari 8, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2012 DET VAR JU SYND, DÅ E JAG UPPTAGEN. men man kan väl bidra med att lämna pengar till Maitan som vanligt antar jag? Tänkte faktiskt göra som så att istället för att dricka mig helt redlös hos Mait på nästa resa, skänka den "sista" ölen för dagen till barnhemmet istället. Inte spelar EN öl om dagen så stor roll på reskassan? (förutom för BTT då menar jag) Någon annan som kan undvara en bira om dagen??? Ingen som hänger på? Bidrag lämnas till någon deltagare i Annandagsträffen. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 9, 2012 Dela Inlagd Januari 9, 2012 Ingen som hänger på? Bidrag lämnas till någon deltagare i Annandagsträffen. /Sarne ser inte så ut, men det kan ju vara blyghet eller helt enkelt så att folk vill se att jag gör som jag har sagt först innan dom tar steget ut och ansluter till den goda gärningen. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu