Baa Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Hoppsan, jag hade ingen aning om att jag anmält mig men nu står jag ju med på listan så " he bar å åk " som Ingemar Stenmark brukade säga. Fritz.. Möjligen var det under Changröken täta dimridå ett vagt löfte avgavs, men med rutin från tidigare så är det som sagts "Bar å åk" Bäste Generalöverste Baa, Får man ta med sig sin mamma och bror? Isåfall kommer stjp8729 med halva tjocka släkten, och vi blir totalt 8,5 personer.. Ha en kanonbra dag! Har troligtvis (övertygad faktiskt) överstegeneralhövding Sarnes lov att utfärda dylika övningar i MPR andan, så visst är även tjocka släkten välkomna! Jag har för mig att högste generalöverste för tillställningen är Sarne. Baa är möjligtvis chef över transportkompaniet, ett uppdrag han sköter med äran !! Fritz.. Fast i år får du nog ett eget säte och slipper ha nån i knät, fast det kanske va synd när man tänker närmare på saken! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Jag kommer den 27:e och drar den 1:a januari.. Har ni inget rajtantajtan på gång dårå ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Jag har för mig att högste generalöverste för tillställningen är Sarne. Baa är möjligtvis chef över transportkompaniet, ett uppdrag han sköter med äran !! Fritz.. Hej Fritz Jaja.. Där gjorde man bort sig så det stog sig härliga till, och desutom sket i blå skåpet.. Givetvis är Generalöversten ingen mindre än Sarne, och inte Herr Baa... Men för att sona sina brott.. Kan tjocka släkten få deltaga om vi sover i latrinen på staben? Själv så sover jag i den rännsten som Generalöverste Sarne eller Herr Baa beordrar stjp8729 att lägga sig i. Ha en kanonbra dag! PS! Kanske bäst att tillägga denna Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd November 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2011 Hej Fritz Jaja.. Där gjorde man bort sig så det stog sig härliga till, och desutom sket i blå skåpet.. Givetvis är Generalöversten ingen mindre än Sarne, och inte Herr Baa... Men för att sona sina brott.. Kan tjocka släkten få deltaga om vi sover i latrinen på staben? Själv så sover jag i den rännsten som Generalöverste Sarne eller Herr Baa beordrar stjp8729 att lägga sig i. Ha en kanonbra dag! PS! Kanske bäst att tillägga denna Välkommen med tjocka släkten stjp. Här är vi inte så noga med titulaturen. GeneralMajor Sarne! Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Det finns lite planer för den 25:e december för er som är här då, mer om det senare... är på plats både 25 och 26 så då kör vi .. får se hur flyget till indien går den 27'e haha .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Jag kanske också dyker upp, med frun och eventuellt också en av hennes systrar med engelsk man. Det är dock fortfarande lång tid kvar, så jag är inte säker, men vill gärna komma. /Mikael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd November 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2011 Vill be er som planerar komma på Annandagsträffen 2011 att uppdatera namn o antal personer på denna lista: Tack. Sarne med hustru + kompis Anders 3 personer Baa m familj 2,5 Merlinfamiljen 2? Borgmästarns son Tennek m dam 2 Kongo 24 m familj 3? Kenneth m familj 3 Eje m familj 3? Claes (dam?) 2? Stjp m familj totalt 8,5 personer Gorocco o Lillkrabban 2 Goroccos följe, Farsgubben, Krister o Gary 3 Swedthai 1 m familj 3? Chryzalis 2? Don Went m fam. ? Fritz Heno Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Merlinsfamiljen består av mig, frugan och två barn. He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd November 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2011 Merlinsfamiljen består av mig, frugan och två barn. Är det inte 10% för barn under 2 år? Själv kommer jag med frugan och båda barnen. Agnes är 3,5 år i december och andra barnet 0 dagar den 7:e september. Vi är alltså något mellan 2,8 och 4 till Udon-träffen. Nu har jag gjort hemläxan, läst på Välkomna MerlinsFamiljen. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Har bokat 2 rum så vi blir minst 4 själar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Nu har jag gjort hemläxan, läst på Välkomna MerlinsFamiljen. /Sarne Vår yngsta dotter tyckte inte att vi skulle få bestämma när hennes födelsedag skulle vara så hon passade på att komma ut 3 dagar innan utsatt datum. He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd November 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2011 Vår yngsta dotter tyckte inte att vi skulle få bestämma när hennes födelsedag skulle vara så hon passade på att komma ut 3 dagar innan utsatt datum. En tjej med bestämda åsikter verkar det? /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Vår yngsta dotter tyckte inte att vi skulle få bestämma när hennes födelsedag skulle vara så hon passade på att komma ut 3 dagar innan utsatt datum. Då hade jag tur som är född precis på min födelsedag! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Lilla mamma kommer med också så vi blir 4 stycken tillsammans, men lilla David stannar nog inte så länge. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Det finns lite planer för den 25:e december för er som är här då, mer om det senare... Nu ligger planerna för den 25:e december uppe, det blir ett Pool party på ruysyk men jag la informationen i en egen tråd här. http://www.maipenrai...n-25e-december/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stuart.b Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Jag kommer med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 (ändrad) Sarne med hustru + kompis Anders 3 personer Baa m familj 2,5 Merlinfamiljen 2? Borgmästarns son Tennek m dam 2 Kongo 24 m familj 3? Kenneth m familj 3 Eje m familj 3? Claes (dam?) 2? Stjp m familj totalt 8,5 personer Gorocco o Lillkrabban 2 Goroccos följe, Farsgubben, Krister o Gary 3 Swedthai 1 m familj 3? Chryzalis 2? Don Went m fam. ? Fritz Heno Stuart B Inte helt säkra! Maitan med son o flamma Ändrades November 23, 2011 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 Ni har glömt oss, mikedo58 + fru och dotter + eventuellt fruns syster med brittisk man, men vi är som tidigare sagts inte helt säkra på om vi kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 Ni har glömt oss, mikedo58 + fru och dotter + eventuellt fruns syster med brittisk man, men vi är som tidigare sagts inte helt säkra på om vi kommer. Jag tar på mig fadäsen, det stora problemet är att när man uppmärksammar detsamma går det inte längre att ändra i inlägget, men jag lovar att komma ihåg Er vid nästa justering! Ursäkta en gammal glömsking. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd November 26, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2011 Anmälda till Annandagsträffen 2011. Sarne med hustru + kompis Anders 3 personer Baa m familj 2,5 Merlinfamiljen 4 Borgmästarns son Tennek m dam 2 Kongo 24 m familj 4 Kenneth m familj 4 Eje m familj 3? Claes (dam?) 2? Stjp m familj totalt 8,5 personer Gorocco o Lillkrabban 2 Goroccos följe, Farsgubben, Krister o Gary 3 Swedthai 1 m familj 3? Chryzalis 2? Don Went m fam. ? Fritz Heno Stuart B -------------------------------------------------------------------------- Kommer kanske: Maitan med son o flamma 3 mikedo58 + fru och dotter + eventuellt fruns syster med brittisk man 5 ------------------------------------------------------------------------- Då VK Baa numera befinner sig på poolside försöker jag uppdatera deltagarlistan. Rätta gärna om något blivit fel. Det är för närvarande omkring 50 personer som sagt de skall komma. Välkomna. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Donnan kommer med också Sent from my HTC Desire S using Tapatalk .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Har bestämt mig å inte glo i tråden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd November 26, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2011 Jag tror dig Clirre... Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 3 pers på mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Jag tror dig Clirre... Tack Sarne men nästa år då jäklar får nöja mig med San Francisco och Las vegas i år.men de ska nog bli bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu