Drivern Inlagd Augusti 30, 2011 Dela Inlagd Augusti 30, 2011 Fru Drivern nämde att hon har 10 semesterdagar kvar att ta ut och tittade på mig med sina (nåja)rådjursögon.Då kan vi väl åka till Thailand i december tirak,tar jag tjänsteledigt 10 dagar också så kan vi stanna en månad? Så man vet aldrig,var så trevigt senast det begav sig på er träff,kanske visar mitt vackra anlete i Udon igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 30, 2011 Dela Inlagd Augusti 30, 2011 Fru Drivern nämde att hon har 10 semesterdagar kvar att ta ut och tittade på mig med sina (nåja)rådjursögon.Då kan vi väl åka till Thailand i december tirak,tar jag tjänsteledigt 10 dagar också så kan vi stanna en månad? Så man vet aldrig,var så trevigt senast det begav sig på er träff,kanske visar mitt vackra anlete i Udon igen. Tjena mors, Mr Driver Jo damernas utflykt satt visst sina spår, har hört fler som gärna vill göra nåt liknande i år så det är bara att rätta in sig i ledet och lyda "rådjursögonen". MVH Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 30, 2011 Dela Inlagd Augusti 30, 2011 Fru Drivern nämde att hon har 10 semesterdagar kvar att ta ut och tittade på mig med sina (nåja)rådjursögon.Då kan vi väl åka till Thailand i december tirak,tar jag tjänsteledigt 10 dagar också så kan vi stanna en månad? Så man vet aldrig,var så trevigt senast det begav sig på er träff,kanske visar mitt vackra anlete i Udon igen. Annadagsträffen: Merlinfamiljen Borgmastarns son Tennek Kongo 24 m fam. Baa m fam Sarne m hustru Sarnes kompis Anders. Kenneth m fam Eje m fam Claes Mait o Pen Stjp 8729 m fam Gorocko o Lillkrabban Gorockos folje (Gary, farsgubben o Krister) Drivern med familj. Så gott som spikat Kanske redan en träff på julafton med, tänk att få se Baa... jag menar jultomten i skägg... Vore kanonkul om ni kom ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Driverns Dotter Inlagd Augusti 30, 2011 Dela Inlagd Augusti 30, 2011 Fru Drivern nämde att hon har 10 semesterdagar kvar att ta ut och tittade på mig med sina (nåja)rådjursögon.Då kan vi väl åka till Thailand i december tirak,tar jag tjänsteledigt 10 dagar också så kan vi stanna en månad? Så man vet aldrig,var så trevigt senast det begav sig på er träff,kanske visar mitt vackra anlete i Udon igen. Jaså du pappa, det har du inte sagt något till mig om. Du tänkte väl inte lämna mig i kalla Sverige detta året igen för att åka till varma Thailand? Det hoppas jag verkligen inte att du planerar, för jag tänker följa med om ni åker dit. Du har väl inte glömt Thailands resan som du är skyldig din älskade dotter? Det är inte lätt när det är svårt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 30, 2011 Dela Inlagd Augusti 30, 2011 Det blir deltagande ifån mig och Koogai också. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 31, 2011 Dela Inlagd Augusti 31, 2011 Annadagsträffen: Merlinfamiljen Borgmastarns son Tennek Kongo 24 m fam. Baa m fam Sarne m hustru Sarnes kompis Anders. Kenneth m fam Eje m fam Claes Mait o Pen Stjp 8729 m fam Gorocko o Lillkrabban Gorockos folje (Gary, farsgubben o Krister) Drivern med familj. Så gott som spikat SwedThai1= Janne med familj. Chryzalis o Koogai Kanske redan en träff på julafton med, tänk att få se Baa... jag menar jultomten i skägg... Vore kanonkul om ni kom ner. 55555 Jultomte ska vi nog fixa om det är behov av en! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 5, 2011 Dela Inlagd September 5, 2011 Fru Drivern nämde att hon har 10 semesterdagar kvar att ta ut och tittade på mig med sina (nåja)rådjursögon.Då kan vi väl åka till Thailand i december tirak,tar jag tjänsteledigt 10 dagar också så kan vi stanna en månad? Så man vet aldrig,var så trevigt senast det begav sig på er träff,kanske visar mitt vackra anlete i Udon igen. Jaså du pappa, det har du inte sagt något till mig om. Du tänkte väl inte lämna mig i kalla Sverige detta året igen för att åka till varma Thailand? Det hoppas jag verkligen inte att du planerar, för jag tänker följa med om ni åker dit. Du har väl inte glömt Thailands resan som du är skyldig din älskade dotter? Börjar kvinnoklubben gadda ihop sej ligger du risigt till, förmodar att vi ses i udon En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 16, 2011 Dela Inlagd September 16, 2011 Ser att de börjar bli lite folk Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 16, 2011 Dela Inlagd September 16, 2011 Ser att de börjar bli lite folk Mvh Borgmästarens Son Med tanke på att det är mitt i sept. så börjar det snart tarvas större lokal! För träffen alltså, nöjet är där det är!!! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 16, 2011 Dela Inlagd September 16, 2011 Med tanke på att det är mitt i sept. så börjar det snart tarvas större lokal! För träffen alltså, nöjet är där det är!!! Ja de ska bli riktigt skoj att få vara med på festen i år Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Jag har inte läst hela tråden, så om man anmäler sitt intresse här, så gör jag härmed det! Är i Nong Khai trakten då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 (ändrad) Dax för en uppdatering! Sarne med hustru + kompi Anders Baa m familj Merlinfamiljen Borgmästarns son Tennek Kongo 24 m familj Kenneth m familj Eje m familj Claes Stjp m familj Gorocco o Lillkrabban Goroccos följe, Farsgubben, Krister o Gary Swedthai 1 m familj Chryzalis o Koogai Don Went L200 m fru Drivern m familj om kvinnoklubben får bestämma Maitan o Pen om turistrackarna inte blir för besvärliga Ändrades Oktober 15, 2011 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Jag och frugan kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Härligt att den största MPR-träffen i Thailand som vanligt går av stapeln i Udon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Härligt att den största MPR-träffen i Thailand som vanligt går av stapeln i Udon. Vänta bara! Under 2012 blir ni passerade av en större träff! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 De personer som deltar på den festen kan man snart börja räkna på två fingrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Hur reser ni som inte bor i Udon-trakten upp till annandagsträffen,tex från Bangkok/Pattaya. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Min blygsamhet förbjuder mig att kommentera storleken, men det är mer än 19 i alla fall! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Min blygsamhet förbjuder mig att kommentera storleken, men det är mer än 19 i alla fall! Tum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Tum? Nja, en viss broder brukar skrodera med storleken, därav svaret, Är det inte forumträffar så är det cm. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 (ändrad) Från Pattaya har du direktbuss med bussbolag 407 som går från Sukken utanför, annars är det väl tåg eller flyg från Bangkok som gäller. Ämnat till JRKs fråga. Ändrades Oktober 15, 2011 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Från Pattaya har du direktbuss med bussbolag 407 som går från Sukken utanför, annars är det väl tåg eller flyg från Bangkok som gäller. Med tanke på förra årets anstormning håller jag på att förhandla om att få köpa större bil, man kan ju inte låta sina kamrater få skavsår vid transporten från Udon International Airport! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Med tanke på förra årets anstormning håller jag på att förhandla om att få köpa större bil, man kan ju inte låta sina kamrater få skavsår vid transporten från Udon International Airport! Kenneth får köra dem i skytteltrafik i sin nya tuk-tuk som han införskaffar inför årets träff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Kenneth får köra dem i skytteltrafik i sin nya tuk-tuk som han införskaffar inför årets träff. I år heter Tuk Tuken Lexus Hilux Vigo G 4 X 4 VSC Auto “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 I år heter Tuk Tuken Lexus Hilux Vigo G 4 X 4 VSC Auto Same Same but different. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu