Borgmästarens Son Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Skall göra allt men ett måste är att Pen åker med. Mvh Maitan. Jag övertalar Pen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Pen å Maitan om vi får tag i pålitlig personal.. Du tror inte att Tony och frugan kan klämma in ett par dar som barvakter hos dej... En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Du tror inte att Tony och frugan kan klämma in ett par dar som barvakter hos dej... Ja vill inte ha stället demolerat när man kommer tillbaka heheheheheh. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Jag har också tänkt att dyka upp igen, måste dock ta en runda med immigrangration, var över för att stämpla mina sista ordinarie 90 dar, före mej står det en engelsman i kön som sticker in hela överkroppen i kiosken och gapar om något på stämpelchauffören, när det blev min tur så kollar han mitt visa bläddrar i passet och kollar igen, sen slår han in en stämpel och skickar över passet till mej, bråttom som jag hade så tar jag passet och stoppar i fickan och drar iväg till bussen, väl hemma så kollade jag i passet innan jag lägger det i sin låda,,,,,,,fanskapet har stämplat 24aug istället för 07nov 15 dagar istället för tre mån. Det blir att åka till Khonkien på måndag och snacka med dem. Ibland blir man bara trött En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Jag har också tänkt att dyka upp igen, måste dock ta en runda med immigrangration, var över för att stämpla mina sista ordinarie 90 dar, före mej står det en engelsman i kön som sticker in hela överkroppen i kiosken och gapar om något på stämpelchauffören, när det blev min tur så kollar han mitt visa bläddrar i passet och kollar igen, sen slår han in en stämpel och skickar över passet till mej, bråttom som jag hade så tar jag passet och stoppar i fickan och drar iväg till bussen, väl hemma så kollade jag i passet innan jag lägger det i sin låda,,,,,,,fanskapet har stämplat 24aug istället för 07nov 15 dagar istället för tre mån. Det blir att åka till Khonkien på måndag och snacka med dem. Ibland blir man bara trött Ja fyf-n vad galen man kan bli... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Jag har också tänkt att dyka upp igen, måste dock ta en runda med immigrangration, var över för att stämpla mina sista ordinarie 90 dar, före mej står det en engelsman i kön som sticker in hela överkroppen i kiosken och gapar om något på stämpelchauffören, när det blev min tur så kollar han mitt visa bläddrar i passet och kollar igen, sen slår han in en stämpel och skickar över passet till mej, bråttom som jag hade så tar jag passet och stoppar i fickan och drar iväg till bussen, väl hemma så kollade jag i passet innan jag lägger det i sin låda,,,,,,,fanskapet har stämplat 24aug istället för 07nov 15 dagar istället för tre mån. Det blir att åka till Khonkien på måndag och snacka med dem. Ibland blir man bara trött Tala om hur det gick med stämplingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Baa, hur ser en halv familjemedlem ut? Mario, 3 manader den 16augusti.gar pa halv biljett Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Jisses Amalia, ar det redan jul? Det verkar vara lite dax att boka lokal redan, i augusti......hade val inte ens Sarne kunnat tanka sig nar han instiftade detta evenemang for ett par ar sedan! Dax att starta listan. Merlisfamiljen Borgmastarns son Tennek Kongo 24 familjen Baafamiljen (2,5) Sarne med hustru kenneth m fam. Eje m dito Claes Mait o Pen 1 Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Mario, 3 manader den 16augusti.gar pa halv biljett Är det inte 10% för barn under 2 år? Själv kommer jag med frugan och båda barnen. Agnes är 3,5 år i december och andra barnet 0 dagar den 7:e september. Vi är alltså något mellan 2,8 och 4 till Udon-träffen. He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Tala om hur det gick med stämplingen Rapport kommer. Frugan ringde till Khonkaen och skulle snacka med dem, men som hon är thai så lyssnade hon klart inte till vad jag sa utan hon bara säger till den hon snackade med att de hade stämplat 15 dagar istället för tre mån och enligt deras data uppgifter från nongkhai så var visat slut, men jag kunde komma och köpa 60 extra dagar och ansöka om extension of stay under tiden. Nu är jag inte intresserad att betala några extra mån så länge jag har tid kvar på visat, har förbrukat 9 mån och det brukar vara 12 på ett normalt år. Är instämplad 29 okt men har en dubbel entry från jan 2010 och han måste ha räknat de två inresorna tillsammans med de tre på detta visat och då blir det fyra ordinarie plus den bonus som går att ta ut på ett nonimm multipel O. Bara att åka och visa upp passet så är det helt klart att det har begåtts ett misstag,,,men TiT,,,, nu är jag inte orolig för detta, men det är så förbaskat onödigt att lägga en dag på sådant som inte ska behöva inträffa och hade jag bara kollat passet när jag fick det så tror jag att det hade kunnat korrigerats direkt på plats En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Jisses Amalia, ar det redan jul? Det verkar vara lite dax att boka lokal redan, i augusti......hade val inte ens Sarne kunnat tanka sig nar han instiftade detta evenemang for ett par ar sedan! Dax att starta listan. Merlisfamiljen Borgmastarns son Tennek Kongo 24 familjen Baafamiljen (2,5) Sarne med hustru 1 Hej Baa Varför får inte familjen stjp8729 vara med på listan? Var jag så odräglig vid förra träffen? Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Hej Baa Varför får inte familjen stjp8729 vara med på listan? Var jag så odräglig vid förra träffen? Ha en kanonbra dag! 55555 Nej, inte alls, klart att Ni ska med men det blidde bara ett forsta utkast over de som va ivrigast...redigering kommer. See U Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Det är bara att öka på listan Baa, självklart dyker man upp igen. Jag och Lillkrabban säkra, eventuell även Garry, farsan och Krister. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Kanns lite latt underligt att sitta i 30 grader och bli pamind om annandagsfest, det brukar i o for sig vara 30 grader da med, men i alla fall. Merlinfamiljen Borgmastarns son Tennek Kongo 24 m fam. Baa m fam Sarne m hustru Kenneth m fam Eje m fam Claes Mait o Pen Stjp 8729 m fam Gorocko o Lillkrabban Gorockos folje (Gary, farsgubben o Krister) De tar sig sa mordbrannarn Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Augusti 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Som menig och en av de överlevande vid slaget om udon, där förövrigt hela styrkan klarade sig osedvanligt bra genom hela bataljen, dagarna och nätterna 25 / 26 - 12 /2010 undrar jag om staben planerar ett återtagande av positionerna som har i smyg återtagits av udongeurillan. Var, i början av Maj, på en hemlig rekogniserings tjänst i centrala delarna av de av oss intagna områdena: Udoncity, nuttypark och night and day och efter samtal med vissa delar av urbefolkningen så önskar man en snar återkomst av mprstyrkan, lämpligen samma tidpungt som vid de föregående anstormnings tillfällena. Eftersom generalstaben befinner sig på hemlig ort, utanför landets gränser, kommer jag att under nästa vecka utföra ett frivilligt enmans uppdrag på orten för att försöka uppdaga var den såkallade udongeurrillan har sitt näste, ett farligt men absolut tvunget uppdrag, då det har ryktats att man under hela dec kommer att kapa och undangömma samtliga chang levererande fordon vid stadsgränsen. Återkommer ( förhoppningsvis ) med en rapport om läget. Kanns lite latt underligt att sitta i 30 grader och bli pamind om annandagsfest, det brukar i o for sig vara 30 grader da med, men i alla fall. Merlinfamiljen Borgmastarns son Tennek Kongo 24 m fam. Baa m fam Sarne m hustru Kenneth m fam Eje m fam Claes Mait o Pen Stjp 8729 m fam Gorocko o Lillkrabban Gorockos folje (Gary, farsgubben o Krister) De tar sig sa mordbrannarn Claes, Staben noterar dina spaningsaktiviteter. Rapport angående dagsläget emotses. Håll säkerhetsavstånd till alla gerillatrupper, vi har inte råd med några förluster. Uppdaterad "sommarlista": Merlinfamiljen Borgmastarns son Tennek Kongo 24 m fam. Baa m fam Sarne m hustru Sarnes kompis Anders. Kenneth m fam Eje m fam Claes Mait o Pen Stjp 8729 m fam Gorocko o Lillkrabban Gorockos folje (Gary, farsgubben o Krister) Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 De börjar ta sig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 Har bokat detta hotell denna gång http://www.agoda.com/asia/Thailand/udonthani/paradise_hotel_udonthani.html 25 till 27 december Ute i god tid “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 Har bokat detta hotell denna gång http://www.agoda.com..._udonthani.html 25 till 27 december Ute i god tid Samma här, tog det sista superior rummet Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Augusti 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2011 Stabens position är hemlig......bra att trupperna börjat planera för gruppering. /Sarne . Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 Har bokat detta hotell denna gång http://www.agoda.com..._udonthani.html 25 till 27 december Ute i god tid Snacka om att gå över bron för att hämta vatten, 555, andra sidan gatam, ser väl inga hinder en tuc-tuc inte kan övervinna för gå?? NäNä Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 26, 2011 Dela Inlagd Augusti 26, 2011 Snacka om att gå över bron för att hämta vatten, 555, andra sidan gatam, ser väl inga hinder en tuc-tuc inte kan övervinna för gå?? NäNä Ville ha en plaskdamm denna gång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SwedThai1 Inlagd Augusti 29, 2011 Dela Inlagd Augusti 29, 2011 Claes, Staben noterar dina spaningsaktiviteter. Rapport angående dagsläget emotses. Håll säkerhetsavstånd till alla gerillatrupper, vi har inte råd med några förluster. Uppdaterad "sommarlista": Merlinfamiljen Borgmastarns son Tennek Kongo 24 m fam. Baa m fam Sarne m hustru Sarnes kompis Anders. Kenneth m fam Eje m fam Claes Mait o Pen Stjp 8729 m fam Gorocko o Lillkrabban Gorockos folje (Gary, farsgubben o Krister) Janne med fru och dotter anmäler sej till träffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 29, 2011 Dela Inlagd Augusti 29, 2011 Ville ha en plaskdamm denna gång Ja älskar din avatar Khenneth när du rotar i kylskåpet och med kostymen på dig 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 29, 2011 Dela Inlagd Augusti 29, 2011 (ändrad) Brukar kallas för Kyldoktorn av vissa kunder Därför läkarrock och stetoskop hade den bilden på visitkort förr Ändrades Augusti 29, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 29, 2011 Dela Inlagd Augusti 29, 2011 Brukar kallas för Kyldoktorn av vissa kunder Därför läkarrock och stetoskop hade den bilden på visitkort förr Den är härlig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu