Gorocco Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Gorocco med sällskap ämnar att gå ut mot day & night, nutty park. Vi har förvärmt lite i "vardagsrummet" mittemot Ruysuk och nu ska kroppar duschas och sen ska vi ta en promenad in mot smeten. Uppladdningen är i full gång. En bild från vardagsrummet för två dar sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 Udon ThanI 07.00 Temperatur: 19,5 C. Vind: Ö 2 m/s Lufttryck: 1014 hPa Alltså som en bra svensk sommarmorgon. Välkomna till NB Hotel restaurang 12.00 idag. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Ja då har man semester gött här några bilder från igår. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Några till...man hade riktigt kul igår kväll... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Och några till....ja undrar hur denna dag skall gå.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Hej igen och detta var bara förfesten..wow.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 Maitan. Du är härmed befordrad till 1:e fältkorrespondent. Höger eller vänster om /Sarne. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Eftertrupperna avsluta spaningen på NuttyPark vid pass 01:30, ingen mannaspillan. VK Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Här anländer Maitan och Drivern Till och här kommer gästerna Drivern med familj men se på fan....överraskningarnas man Lamai64 var ochså med + Cryzalis Blev liksom lite fullt på bilen Till Nobis för lite förfriskningar Fick besök av några gulskjortor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Fan va han luras den däringa Hisinspöjken ja som trodde pöjken va på volvo å jobba Di ringde å skråla i går kväll tyckte ja kände i gen rösten men fan han skulle ju va i Götet Nåväl Leo patrullen ska omgruppera efter vissa skadebekymmer vi kommer att inta UD town fullt stridsbereda medels trupptransport vidundret Tuk Tuk omkring 11.45 Stridsmunderingen består för dagen av SONY DSLR CANON 60D + Blixrar å Fyrverkerier När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 Blev liksom lite fullt på bilen Staben konstaterar att truppen har anpassat sig till lokala förhållande. Trupptransport Isaan Style Kul med hemliga gästen Lamai 64. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Linslusen och tomten kom på besök Day & Night Två kompisar Nä nu är det dags för frukost Förresten Sarne det kommer en Uppsalabo till som jag sprang på i går kväll Eje heter han “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 Fan va han luras den däringa Hisinspöjken ja som trodde pöjken va på volvo å jobba Di ringde å skråla i går kväll tyckte ja kände i gen rösten men fan han skulle ju va i Götet Nåväl Leo patrullen ska omgruppera efter vissa skadebekymmer vi kommer att inta UD town fullt stridsbereda medels trupptransport vidundret Tuk Tuk omkring 11.45 Stridsmunderingen består för dagen av SONY DSLR CANON 60D + Blixrar å Fyrverkerier Filur Clion. Ni måste sköta spaningen bättre i Leo plutonen! Ingen spaning = ingen aning ... Samling 12.00. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Runt 3.30 kom Lillkrabban och drog hem mig i örat, lämnade då klubben "The Office" som sista man. Ville inte riskera att vi tappar nån gubbe på vägen så jag fick tappert vara kvar till sista man. Har nu just klivit upp och det känns att man fick stänga stället igår kan jag säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cpo Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Hej! Jag ser att Annandagsträffen verkar närma sig med stormsteg. Dessvärre måste jag dock avanmäla mej (och min kvinna), Detta pga att jag sedan 2 dygn tillbaka drabbats av feber och diarre med värk i kroppen. Dessvärre tror jag inte det finns med något fältsjukhus som kan snabbt avbryta detta hos mej utan fortsätter med den stilla tillvaro jag kan ha på hotellrummet. Hoppas det blir en trevlig träff- och att döma av bilderna så lär det bli det! Hoppas återkomma nästa år. cpo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Tyvärr måste även jag avanmäla mig eftersom vi ska ha obligatorisk släktmiddag här idag. Hoppas ni får kul iaf. Pele PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Vafalls? Manskapet deserterar? Nåja, lite spill får man räkna med... hoppas ni får en trevlig träff! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Undrar om clirre är vaken fortfarande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Undrar om clirre är vaken fortfarande Han tar nog en lutare så han orkar med till kvällen Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benzmansåklart Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 (ändrad) En Papparazi kommer med dessa bilder till er från träffen startade hemma färden mot .. mot UDcity så lämmande papparazin dom då kamerans batterier dog lycka och välgån till resten av kvällen tack för denna sköna träff tack för allt det var super najs att träffa er alla typ 30 st Ändrades December 26, 2010 av Benzmansåklart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Blev lite orolig där ett tag,Benzman. Men se det dök upp en Tysk bil på sista bilden Ser fram imot många flera bilder från träffen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Säger bara att klockan är nu 00,15 är bra rund under fötterna och hellt ensam på rummet.Mvh Maitan. Har haft det kanon kul idag f-n att det kan vara så göööttt här Vilket härligt gäng... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Hårligt några bilder till.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Gött Mait. Ni ser ut att ha det bra. Väntar på mer bilder... /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Och några till.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu