Scandinaviancorner Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Finns det nagon Scandinavisk restaurang i Khon Kaen nagra danska barer vet jag det finns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Har naturligtvis ingen aning... MEN om du hittar nån Skotsk restaurang så har de många svensk-liknande rätter, vi hade en skotsk kock på en av båtarna jag jobbade på, hennes ärtsoppa var grymt bra! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 2 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Finns det nagon Scandinavisk restaurang i Khon Kaen nagra danska barer vet jag det finns Vi känner bara till Scandinaviancorner i Thailand, allt annat är fel... Long time no see och hoppas allt är okey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Vill minnas att jag såg en svensk och en norsk flagga i gatan mellam Pullman Hotel och Kosa Hotel förra året. Vet inte om dom serverade mat eller bara dricka och vet inte heller om dom finns kvar. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 (ändrad) Fråga här https://www.facebook.com/groups/200550280308159/ Ändrades Maj 31, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 3 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Finns det nagon Scandinavisk restaurang i Khon Kaen nagra danska barer vet jag det finns Skall du öppna en där? Då blir det nära och få sig lite stekt fläsk nästa gång jag och frugan e där! Hur går det bok nr 2? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2020 8 hours ago, Esspe said: Vill minnas att jag såg en svensk och en norsk flagga i gatan mellam Pullman Hotel och Kosa Hotel förra året. Vet inte om dom serverade mat eller bara dricka och vet inte heller om dom finns kvar. Vet att det finns en dansk bar dar Tiki Tiki bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2020 6 hours ago, audirs2 said: Skall du öppna en där? Då blir det nära och få sig lite stekt fläsk nästa gång jag och frugan e där! Hur går det bok nr 2? Bok nummer tva ar pa gang men det tar sin tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 För att byta ämne hur är det med benet ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2020 benet ar battre gar annu pa antibiotika ett tag till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Skönt att höra, ska du flytta baren till Khoen Khan 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2020 Nej det ska jag inte, kanske en filial Karringen har ju hus mitt i stan dar, sa man vet aldrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 (ändrad) Hej Scandinaviancorner Tycker det låter som en mycket bra ide att öppna i Khon Kaen, då har jag ett bra ställe att gå till. Ha en kanonbra dag! Ändrades Juni 1, 2020 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 8 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Nej det ska jag inte, kanske en filial Karringen har ju hus mitt i stan dar, sa man vet aldrig Kan nog behövas. Sist jag var där hade jag svultit ihjäl om inte Seven en hade funnits. I och för sig några mil utanför centrum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2020 2 hours ago, rolba said: Kan nog behövas. Sist jag var där hade jag svultit ihjäl om inte Seven en hade funnits. I och för sig några mil utanför centrum. Hade du svltit i Khon Kaen med alla dessa jattemarknader med tusentals av matstand och restauranger da ar det natt stort fel pa dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 3 timmar sedan, skrev rolba: Kan nog behövas. Sist jag var där hade jag svultit ihjäl om inte Seven en hade funnits. I och för sig några mil utanför centrum. Fanns väl ställen och inrättningar som fru Rollba inte tycket du skulle se Men ärligt så är gatan vid Kosa rätt skaplig(för att vara Isaan), finns ett par restauranger och dansbarer. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 5 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Hade du svltit i Khon Kaen med alla dessa jattemarknader med tusentals av matstand och restauranger da ar det natt stort fel pa dig Som jag skrev så var det några mil utanför stan. Jag äter mycket thaimat men det som serverades där var otjänligt som människoföda. 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Fanns väl ställen och inrättningar som fru Rollba inte tycket du skulle se Men ärligt så är gatan vid Kosa rätt skaplig(för att vara Isaan), finns ett par restauranger och dansbarer. Det var innan jag träffat frun. Förvisso ville den jag träffade där i obygden även hon bli min fru. Hon ansträngde sig verkligen så att jag skulle få mat. Hon ringde till och med nån restaurang i Pattaya för att få recept. Det löste sig när mitt ex i Sverige skickade nåt tips som vi lämnade till ett hål i väggen och nästa dag fick jag något ätbart med kyckling om jag minns rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 Träffade Calle, från Pattaya i Göteborg idag. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Augusti 31, 2020 Dela Inlagd Augusti 31, 2020 3 timmar sedan, skrev Tommy: Träffade Calle, från Pattaya i Göteborg idag. MVH Ny restaurang på G. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2020 4 hours ago, j43 said: Ny restaurang på G. Njaaa vet ikke an!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 28 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Njaaa vet ikke an!!! Har du flyttat eller ska du flytta till Khon Kaen? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 1, 2020 Dela Inlagd September 1, 2020 (ändrad) 15 timmar sedan, skrev Esspe: Har du flyttat eller ska du flytta till Khon Kaen? Han har flyttat.Det är tyvärr slut med scandinaviancorner i Khao lak. Ändrades September 1, 2020 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu