Maitan Inlagd Juli 21, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2011 Tjaba tog en promenad ner till 7-11 för att köpa mjölk, ja mjölk som gästerna vill ha till kaffet. Passade på ta några bilder. Vädret inget för ett strandhugg kall Chang får det bli hemma. På soi 4 ser man hur gråt det är ner mot havet, många hyrmopeder står och väntar på kunder. När man inhandlat MJÖLKEN gick ja ner mot stranden som ni ser inte mycket folk nere. Mulet drar mig hemmåt. Ja nu är man på mammas gata det får allt bli en kall Chang... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 21, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2011 Hej igen får väl lägga in en bild på mig med den kalla. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 1, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2011 Hej gubbs å kvinns Var ner till banken för att betala hyran för audusti månad tänkte tar några bilder så ni ser vilket tråkigt väder vi har idag. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 maitan!!! sluta jag blir sååååååå sjuk av att se goa bilder, vill ner nuuuuuuuuuuuuuu. Längtar maitan!!! sluta jag blir sååååååå sjuk av att se goa bilder, vill ner nuuuuuuuuuuuuuu. Längtar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 1, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2011 maitan!!! sluta jag blir sååååååå sjuk av att se goa bilder, vill ner nuuuuuuuuuuuuuu. Längtar maitan!!! sluta jag blir sååååååå sjuk av att se goa bilder, vill ner nuuuuuuuuuuuuuu. Längtar Härligt Towe finns säkert folk som längtar efter dig här nere med.Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 1, 2011 Dela Inlagd Augusti 1, 2011 mmm eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 1, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2011 mmm eller hur? Just så heheheheheh Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bathman Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Hej Mait! Saknar Strandhugg och kanske en bild på nybygget ( News Cafe. el vad det blir för namn? ) Man vill ju ha lite koll på vad som händer på Soi 2,3,4. Heart of Jomtien! Mvh Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Hej Mait! Saknar Strandhugg och kanske en bild på nybygget ( News Cafe. el vad det blir för namn? ) Man vill ju ha lite koll på vad som händer på Soi 2,3,4. Heart of Jomtien! Mvh Roger Skall försöka ta mig ner idag efter bänken till Pens kaffe hörna har levererats...Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 7, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Hej Mait! Saknar Strandhugg och kanske en bild på nybygget ( News Cafe. el vad det blir för namn? ) Man vill ju ha lite koll på vad som händer på Soi 2,3,4. Heart of Jomtien! Mvh Roger Tjänare Roger var ner nu på förmiddagen tog några bilder på bygget, preseningarna nere och en ny grå färg på pelarna.. Det går framåt... Och så en bild på havet härligt eller.. Blev ej mer var tvungen ta mig hem snabbt, väntar in bänk gubben..Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Tjänare MPRe dags för ett strandhugg (blev några Chang) eftersom barnen är nere och hälsar på så varför inte sabai sabai ett tag..hinner ej skriva under bilderna.. kommer en del gäster måste man ta hand om. Men dessa bilder kommer senare i Guesthouset, men vill bara säga vilka undebara ungar det är. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Tjänare MPRe dags för ett strandhugg (blev några Chang) eftersom barnen är nere och hälsar på så varför inte sabai sabai ett tag..hinner ej skriva under bilderna.. kommer en del gäster måste man ta hand om. Men dessa bilder kommer senare i Guesthouset, men vill bara säga vilka undebara ungar det är. Mvh Maitan. Här kommer bilderna fattar ingenting Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Här hoppas jag..j-vla härlig Chang. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd December 27, 2011 Dela Inlagd December 27, 2011 Lyfter den här underbara tråden och hoppas Mait får lite tid över att smyga ner till stranden med nya kameran och fånga lite kurvor. Jävlar vad söt hon är fröken Chang även om bilden va lite suddig. Lelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd December 27, 2011 Dela Inlagd December 27, 2011 Ytterligare en trevlig tråd att följa Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 28, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 28, 2011 Skall försöka göra mitt bästa, har så mycket nu att stå i. Vill så gärna komma ner och testa den nya kameran där nere. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 (ändrad) Lånar Mait's tråd igen!!! Men jag måste säga att de är många feta ryssar här nere nu tyvärr Mvh Borgmästarens Son Ändrades December 28, 2011 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd December 28, 2011 Dela Inlagd December 28, 2011 Lånar Mait's tråd igen!!! Men jag måste säga att de är många feta ryssar här nere nu tyvärr Mvh Borgmästarens Son Uj uj uj! Blondinen på bild 1 o2. Har hon målat på stringtrosan? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 28, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 28, 2011 Är verkligen ledsen att man ej kunde komma ner idag till stranden, hade ställt in mig på detta men för mycket gäster och det är trevligt. Man vill ju pröva sin nya kamera, men mästarn har gjort ett kanon gött jobb. Mvh Maitan. Ps Kommer biulder på den andra tråden helt klart. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Blev några bilder idag Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 30, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2011 Blev några bilder idag Mvh Borgmästarens Son Härligt Mästarn nästa gång ta med min kamera, så kan jag låna din här uppe. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Härligt Mästarn nästa gång ta med min kamera, så kan jag låna din här uppe. Mvh Maitan. Japp de fixar vi Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 30, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2011 Japp de fixar vi Mvh Borgmästarens Son Gööötttt Mästarn. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larka Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Härligt att du lyfter tråden igen Bson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Jaha då vart det dags att lyfta fram en tråd som har vart saknad, vill se lite mer rosa bord *ler* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu