Maitan Inlagd Juni 1, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2011 Du kommer att få mitt stöd cirka 16 juni! Herr Chang har talat. Härligt Herr Chang det skall bli kul att träffas igen. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 14, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 14, 2011 Ja då var semestern över, nu får man vänta in Herr Chang så man kan ta ett strandhugg. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 14, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 14, 2011 Tänkte passa på ta några bilder när man var ner till banken för ett ärende, lite mulet idag han ej med nån Chang får ta det här hos mig. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Borta bra men hemma bäst, njaaäää kanske inte alltid va? Jaha, shoppingen satte sina spår, dax att proppa lädret direkt. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 14, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 14, 2011 Borta bra men hemma bäst, njaaäää kanske inte alltid va? Jaha, shoppingen satte sina spår, dax att proppa lädret direkt. Hahahahahahah ja så är det broder Baa. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Verkar vara folktomt i Jomtien nu,och var är fröken chang?Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Verkar vara folktomt i Jomtien nu,och var är fröken chang?Mvh Måne Inte så konstigt, vi är ju hemma i svedala.fröken chang är ledig och laddar batterierna tills vi kommer ner igen.Skål på dej. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Hon är hemma hos mej just nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Inte så konstigt, vi är ju hemma i svedala.fröken chang är ledig och laddar batterierna tills vi kommer ner igen.Skål på dej. Batterier till vad Skål på dig oxå Mvh Måne Hon är hemma hos mej just nu Oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 Hon är hemma hos mej just nu Bröst och bringa som en talgoxe självförtroende som hos ett hungrigt nej som flera hungriga LEJON. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 14, 2011 Dela Inlagd Juni 14, 2011 (ändrad) Bröst och bringa som en talgoxe självförtroende som hos ett hungrigt nej som flera hungriga LEJON. Mvh jrk Njaaa, ungtupp ska det nog jämföras med !! Ändrades Juni 14, 2011 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2011 Verkar vara folktomt i Jomtien nu,och var är fröken chang?Mvh Måne Ja du Måne inte mycket folk nere nu men det kommer säkert, och fröken Chang är på semester..var vet ja ej hon är snart tillbaka. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 555 - Superbild Maitan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Vore väl fa*n om Jag/vi inte skall kunna stanna till vid Jomtien o Pattaya nästa resa för att träffa Maitan o andra då Vi ändå skall till Koh Chang. C;D Som aldrig har varit där Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Verkar vara folktomt i Jomtien nu,och var är fröken chang?Mvh Måne Inte mycket folk när jag var förbi förra veckan. Letade lie efter Maitans också utan att lyckass, men lade inte ner alltför mycket kraft på det när jag vissste att Mait själv var på semester. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2011 555 - Superbild Maitan! Ja visst är det, kanon tycker jag... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2011 Vore väl fa*n om Jag/vi inte skall kunna stanna till vid Jomtien o Pattaya nästa resa för att träffa Maitan o andra då Vi ändå skall till Koh Chang. C;D Som aldrig har varit där Ni hjärtligt välkomna, stanna till för en pilsner eller två. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2011 Inte mycket folk när jag var förbi förra veckan. Letade lie efter Maitans också utan att lyckass, men lade inte ner alltför mycket kraft på det när jag vissste att Mait själv var på semester. /GSt Skall försöka hålla mig hemma nästa gång du har vägarna förbi Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Ja du Måne inte mycket folk nere nu men det kommer säkert, och fröken Chang är på semester..var vet ja ej hon är snart tillbaka. Mvh Maitan. Hon är hos mej Mait så hon är i goda händer så du behöver inte vara orolig Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Hon är hos mej Mait så hon är i goda händer så du behöver inte vara orolig Mvh Borgmästarens Son Kommer hon med på lördag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 15, 2011 Dela Inlagd Juni 15, 2011 Kommer hon med på lördag? Släpper av henne på arlanda på vägen ner Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2011 Nån riktigt stranhugg blev det ej, tog en promenad men var tvungen att ta dessa bilder. Vi har en underbar goooooo dag här nere med sol och värme. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2011 (ändrad) Ja eftersom gästerna ligger och sover passade man på gå ner till Seven Eleven för att betala vatten räkningen. Tog några bilder efter det är sån solig dag, första bilden ser man det nya News Cafe som håller på att renovera de nya lokalerna.(undrar vad det nya skall heta) Mvh Maitan. Ändrades Juli 9, 2011 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Du har det gött du Mait, själv påbörjar man idag en 42 dagars arbetsperiod.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2011 Passa på att ta en Kall Chang hos fröken Chang när man var på sin el inspektion... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu