Maitan Inlagd December 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2010 Hej på er Strandhuggare dagens resa med bilder blir blandat komplott. Kraftiga, spinkiga, runda tjejer gubbar som sover och har det bra. Själv fick man lite över en timma och njuta sin Beer Chang och se hela detta skådespel, och bara ta det lungt. Mvh Maitan. Ps. Nerike jag glömde sågen. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Verkar som om det var lite blåst, fast det kanske bara är skönt när det är riktigt varmt. Men jag vet det kan vara lite irriterande om man ligger direkt på sanden och det blåser sand i ögonen (då kanske man missar något!) Tack för allt alster Maitan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Härliga bilder, den ena var inte bara en bakdel det var en världsdel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2010 Verkar som om det var lite blåst, fast det kanske bara är skönt när det är riktigt varmt. Men jag vet det kan vara lite irriterande om man ligger direkt på sanden och det blåser sand i ögonen (då kanske man missar något!) Tack för allt alster Maitan! Hahahahahah ja det blåste lite idag då har man ett litet knep, man har sådana solglasögon som man har till fjälls som täcker hela ögat. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2010 Härliga bilder, den ena var inte bara en bakdel det var en världsdel. visst var det där trillar man inte av så lätt Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Näst sista bilden där ser man ett rosa bord i högerkanten och innemot mitten... havet , vackert mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 instämmer Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Trevligt med strandhugg, men har min favorit Fröken Chang tagit vägen, har hon semester ? Inte sett några bilder på henne på länge nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2010 Trevligt med strandhugg, men har min favorit Fröken Chang tagit vägen, har hon semester ? Inte sett några bilder på henne på länge nu. Hon kommer jag lovar snart. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Mait! Var är min favorit, väntar lite otåligt som ett barn Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Vi vill ha frisörskan! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2010 Lungn gubbar hon får komma imorgon frisörskan Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Hur ska jag orka vänta tills i morgon, nä det får bli google *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Halv åtta i Thailand och inget från Mait.Inte bra för suget Lägesrapport tack Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2010 Halv åtta i Thailand och inget från Mait.Inte bra för suget Lägesrapport tack Mvh Måne Lägesrapporten blir inget strandhugg har ej varit som man skall vara denna morgon eller specielt eftermiddag. Men efter det så börjar man suga isig några Chang och så blev livet mycket lättare. Och efter detta så kommer bilderna på Maitans Guesthouse Jomtien, för det var där det hände. Maitan. Ps. Börjar att lägga ut bilderna där. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 eller...jag vill HA frisörskorna! mums! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 16, 2010 eller...jag vill HA frisörskorna! mums! på Guesthouse tråden har du dem, ingen tid för strandhugg idag men några Chang har gått ner. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2010 Hejsan då tar vi ett litet strandhugg, det änna gött att gå ner idag var lite trött. Riktigt skönt att få koppla av med en kall Chang och slappa. Maitan. Ps. Dessa bilder blev bättre än de igår, undrar varför. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Chryzalis ser blek ut "för lite chang"? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Ps. Dessa bilder blev bättre än de igår, undrar varför. Ha, den var lätt, du hittade putsduken till kameralinsen eller hur ? mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2010 Ha, den var lätt, du hittade putsduken till kameralinsen eller hur ? mvh Helt rätt hur kom du på det. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Chryzalis ser blek ut "för lite chang"? Inte en enda Chang på stranden i dag. Fast orsaken är nog att jag inte var i säng förrän framåt halv sju i morse. Då fulltankad https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Inte en enda Chang på stranden i dag. Fast orsaken är nog att jag inte var i säng förrän framåt halv sju i morse. Då fulltankad Oki men Du är nog snart på banan igen! Ha det GÖTT!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Inte en enda Chang på stranden i dag. Fast orsaken är nog att jag inte var i säng förrän framåt halv sju i morse. Då fulltankad Det är inte bra att vara ute så länge.Men du var väl inte i samma läge som våran kära vän Roger var i? Ha de gott. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Vaa!! Sov du i samma säng som Roger Cryz?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu