Khemmarat Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Måne , det e inte det att vi inte har hår på skallen , vi växer för fort helt enkelt , håret hinner inte med mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 10, 2010 Ja efter dagens frukostar plus förmiddags pannbiffarna var man bra svettig och varm. Ner fort som f-n till strandhugget och koppla av lite, som vanligt när man dricker sin Chang och tar några bilder dyker min lilla favorit upp. Alltid glada leende och charm så blir man glad själv, den större favoriten fanns där också. Så här kommer dagens bilder från våran allas strand. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Hej Maitan, Nu drar jag iväg och köper ett par LEO (Världens bästa öl) på Tesco Minimart, kan du inte prova en LEO också? Ha en bra fredagskväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 10, 2010 Hej Maitan, Nu drar jag iväg och köper ett par LEO (Världens bästa öl) på Tesco Minimart, kan du inte prova en LEO också? Ha en bra fredagskväll! Stjp LEOn helt ok när det inte finns nån Beer Chang. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 De e allt lite speciellt med rosa bord i alla fall.. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 10, 2010 De e allt lite speciellt med rosa bord i alla fall.. Visst är det Baa smälter in så bra. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Namnet helt ok men Beer Changen smakar bättre tycker jag Maitan. Det är en vanesak Maitan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Mait håll Changen kalla för imorgon kommer jag tillbaka från kalla Hongkong. Jag har nu 14 grader på hotell rummet. den ända värmen som finns är hårfönen på toaletten. Den går för fullt. Ska bli riktigt skönt att komma hem igen. Ha en trevlig kväll alla Mprare Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
katten9liv Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Lär tanten att steka pannbiffar. När hon sen är klar kan hon komma ner o ta hand om dina naglar. Rätt man på rätt plats. Vad ska mannen göra? Vad ska kvinnan göra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 De e allt lite speciellt med rosa bord i alla fall.. Kan inget annat än att hålla med. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Du har din favorit Mait, men jag har min *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 10, 2010 Du har din favorit Mait, men jag har min *smile* Mvh Nerike Nerike ho är allt gooooooo skall försöka gå över till na imorgon å se vad som händer.(bilder)Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 10, 2010 Mait håll Changen kalla för imorgon kommer jag tillbaka från kalla Hongkong. Jag har nu 14 grader på hotell rummet. den ända värmen som finns är hårfönen på toaletten. Den går för fullt. Ska bli riktigt skönt att komma hem igen. Ha en trevlig kväll alla Mprare Surfan Changen är alltid kall hos mig det vet du. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Surfan Changen är alltid kall hos mig det vet du. Maitan. Vaaa.. Inga kalla LEO (Världens bästa öl). Ha en göringa go fredagskväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 10, 2010 Vaaa.. Inga kalla LEO (Världens bästa öl). Ha en göringa go fredagskväll! Hahahahahah förlåt glömde det finns kall LEO också. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Hahahahahah förlåt glömde det finns kall LEO också. Maitan. Vaa inga kalla singha ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Hahahahahah förlåt glömde det finns kall LEO också. Maitan. Singha Yes Yes Yes COOL & HOT !!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Singha Yes Yes Yes COOL & HOT !!!!!!!! Gjorde nog inte ont att "korka" upp den där "flarran" mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2010 Hejsan gubbs. Då har man varit på ett litet strandhugg varmt är det här nere. Jag tror man blir lika svettig som er där hemma när ni skotar snö. Beer Changen smaka lika bra som dom andra dagarna, men lite godare Här några varma bilder som vanligt dök mina lilla favorit upp igen. Besvikna kommer ni säkert att bli för det fanns inga större..saker idag. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Tack för alla bilder du delar med dig Maitan "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Härliga bilder Maitan. Trevlig Helg på dig Gubbe ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Vilken söt liten tjej Och vad sugen man blev på lite skaldjur mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Tjena Maitan tack för goa bilder! Så här kyler man Ölen i Svedala just nu "BEER BALL" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Härligt vid stranden,har du inga bilder på din "gäst".Snygg bikini på bild 4 Är det inte jobbigt med en sån strandraggare som konkurrent Ha det.Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2010 Härligt vid stranden,har du inga bilder på din "gäst".Snygg bikini på bild 4 Är det inte jobbigt med en sån strandraggare som konkurrent Ha det.Måne Hahahahahah visst är det Måne. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu