stjp8729 Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Idag vill man ha en lång dag på stranden men man får se hur det går med detta. Maitan. Hej Maitan, Det är du värd, ta en go långprommenad på stranden. Men glöm inte kameran och ta kort på alla Uzi och Ryskor Ha en kanon go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2010 Hej Maitan, Det är du värd, ta en go långprommenad på stranden. Men glöm inte kameran och ta kort på alla Uzi och Ryskor Ha en kanon go dag! Skall försöka göra mitt bästa. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Ja ta gärna kort på havet för här i surin är det inte så mycket vatten men det finns en liten sjö , men som sagt kommer ner till dig 22 dec o badar o dricker chang För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2010 Som ja sa innan är min dotter nere hon när her med lärare haft en besökt olika ställen, vad jag förstår så är det Charita plus några till elever som har gjort bra ifrånsig på skolan där staten eller byn har sponsrat dem med en utflyk. Så plast pappa var ner ja upp futika 2500bht att de skall ha roligt plus äta innan de åker hem.( f-n vad glad ja blev när de kom hit till Pattis. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Du har ett gott hjärta du,Maitan.Det gäller att ta vara på de stunderna och möjligheterna, som ger glädje i kropp och själ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Rosa bord är alltid trevligt, är fröken chang på smällen Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2010 Här kommer några bilder från mitt lilla strandhugg, kan bara säga att changhugget blev det en del av en tråkigt period idag. på er alla. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Ser man på, inget större fel på gröna bord heller mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2010 Ser man på, inget större fel på gröna bord heller mvh Är det gröna bord det märkte ja ej.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Vad är det för frukt man ser på bordet? Är det meloner det också ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Hejja Mait! Kör på med varma goa bilder. För här i Hongkong är det kallt som fan. Mvh Surfaren Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Ser man på, inget större fel på gröna bord heller mvh Jag har skrivit det förut också att det finns fina gröna bord men just nu är det rosa bord som leder, jag kollar varje dag kommer en tabell inom kort *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Jag har skrivit det förut också att det finns fina gröna bord men just nu är det rosa bord som leder, jag kollar varje dag kommer en tabell inom kort *smile* Mvh Nerike Vaddå bord. jag gillar hyllorna bättre !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 7, 2010 Dela Inlagd December 7, 2010 (ändrad) Vid en snabb titt såg det ut som en leopard, men efter närmare studie IKEAhyllan Billy i naturmaterial. Ändrades December 7, 2010 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 7, 2010 Dela Inlagd December 7, 2010 va har du redan plåtar min båt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 7, 2010 Dela Inlagd December 7, 2010 Darlingen vi ratten clirre ramlar ner i Changstolen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2010 Tjänare gubbs var tvungen gå ner till stranden och avnjuta en Göteborgs Pilsner på stranden.. Den var helt ok.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd December 7, 2010 Dela Inlagd December 7, 2010 Ser att Kenneth och Barbara hittat ned, hälsa så gott från mig Men var är Jocke ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2010 Ser att Kenneth och Barbara hittat ned, hälsa så gott från mig Men var är Jocke ? Klart jag skall hälsa till dem Thainaben Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 7, 2010 Dela Inlagd December 7, 2010 Gillar namnet på Ölen "starkpilsner" ingen tvekan om vad man häller i sej mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2010 Gillar namnet på Ölen "starkpilsner" ingen tvekan om vad man häller i sej mvh Namnet helt ok men Beer Changen smakar bättre tycker jag Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 8, 2010 MPRe vilken underbar dag det är här idag, var ner till banken för ett ärende Fick man passa på för en snabb kall Chang, tog några bilder här kommer de. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 8, 2010 Efter har gjort ordning kyckling ris å currysås till Borgmästarns Son C&O drar jag ner till stranden igen. Nån kall Chang lite saker att titta på, så mår man gött. Maitan. Ps. Näst sista bilden är borst Anders ute och kör. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 9, 2010 Godmorgon på er gubbs. Tog en liten promenad vid 07,30 tiden, skulle flytta på bilen så tog några bilder. Vannee i fyll gång och fulla på Chang förrådet Mom ställer ut solstolarna en tourist buss med ryssar som anländer Som ni ser inte mycket folk nere än, sen några bilder en på banangrillan en annan som sålde nån mat här på soien. Nej får suga i mig kaffe nu så får man se om det finns nåt roligt att ta bilder på senare Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Hej Maitan, Dags att tvätta bilen ser det ut som.. Ha en gör go dag på stranden! Mvh stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu