Guest jlh66 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Dojjan tog sig ett bad också, ser man på. Härliga bilder som vanligt, broder Mait! Bild 3 från slutet gissade jag oxå på att det var en dojja som klev i badet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Tack Maitan för de härliga bilderna Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 hehe, jag har förstått det inte är samma person, blandade ihop fröken med fru. Fast även fröken lär nog bli fru snart Herr Chang, Fru Chang, Unga Fröken Chang och Unge Herr Chang, det låter som den thailändska varianten av kortspelet Löjliga Familjerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Unge Herr chang tror jag inte vi har sett ännu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Herr Chang, Fru Chang, Unga Fröken Chang och Unge Herr Chang, det låter som den thailändska varianten av kortspelet Löjliga Familjerna. Det kanske är någon changmadam som vill sälja en öl till mig och vem det är av dom bryr jag mig inte om ett dugg, bara den är kall och god. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Det kanske är någon changmadam som vill sälja en öl till mig och vem det är av dom bryr jag mig inte om ett dugg, bara den är kall och god. Ja här nere finns det många Changmadamer som säljer Beer Chang. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 <br />Unge Herr chang tror jag inte vi har sett ännu.<br />< br /><br /><br /> Unge herr Chang var med herrskapet Chang på en resa i issan förra året. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Godmorgon på er alla. Några bilder från snubbarna fått sin frukost, och njuter över en pilsner. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Ja här nere finns det många Changmadamer som säljer Beer Chang. Maitan. Tror du att det är nån bra buisness Maitan att sälj bira på beachen? Fast dom måste väl klara sig eftersom dom finns där. Kanske har dom nåt extraknäck vid sidan om. Ha det bra i värmen. Här i Stockholm är det c:a -5 och nån decimeter snö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Tror du att det är nån bra buisness Maitan att sälj bira på beachen? Fast dom måste väl klara sig eftersom dom finns där. Kanske har dom nåt extraknäck vid sidan om. Ha det bra i värmen. Här i Stockholm är det c:a -5 och nån decimeter snö. Enligt min mening gör dum bra pengar på stranden, behöver ej (jobba extra) maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Detta med bilder kommer jag alldrig att sluta med.(Pen tycker detta är löjligt!!!!) ... Och massa diskutioner om detta...F-n ta . Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Detta med bilder kommer jag alldrig att sluta med. Jag hoppas verkligen att du inte slutar med detta. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Jag hoppas verkligen att du inte slutar med detta. /GSt Tackar gst Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pikelocator Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Tjenare Maitan och tack för alla dina superba inlägg! Tröttnar du aldrig på Thailand? Själv så är jag jättetrött på landet och vill bara hem o pausa i Sverige. Funderar tom. på att sälja av allt och bli hemma i kalla svea Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Nä det får du inte sluta med. Tvärtom dina bilder har ju blivit så mkt. bättre m. nya kameran. Kanske kommer du att kliva upp ännu ett steg i kamerakvalite så småningom. Intresset har en benägenhet att öka. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Tjenare Maitan och tack för alla dina superba inlägg! Tröttnar du aldrig på Thailand? Själv så är jag jättetrött på landet och vill bara hem o pausa i Sverige. Funderar tom. på att sälja av allt och bli hemma i kalla svea Ha kommer du hem till Svea så lär du inte bli långvarig... d e ju för tusan fibravinter Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pikelocator Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Ha kommer du hem till Svea så lär du inte bli långvarig... d e ju för tusan fibravinter Det värsta är att du har rätt... Kanske inte så bra att göra något förhastat här o nu utan åka hem till Svea o fundera lite. Har biljett hem i mitten på januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Tjenare Maitan och tack för alla dina superba inlägg! Tröttnar du aldrig på Thailand? Själv så är jag jättetrött på landet och vill bara hem o pausa i Sverige. Funderar tom. på att sälja av allt och bli hemma i kalla svea Nej verkligen ine, men det finns dagar man bara vill dra Skall försöka lite över fyra år till å msen gå i pention, men klarar man fram till dess.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Ett tips Mait... Kanske du ska försöka hitta en partner som du skulle kunna lära upp och under lärotiden avlasta dej så att du kan trappa ner undan för undan för att senare kan ta över efter dej... För att sälja en rörelse som är så personfokuserad som din är är svårt, hur många gäster tror du att Maitans hade haft om tex. jag stod bakom disken?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Jag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Haha du e fördjävla goo Clirre. Va stilig du va på Ruckmans, såg ut lite som en Giggolo... Fru Clirr tindrade farligt me ögonen, så hon va nog nöjd över vad hon såg åxå Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Själv så är jag jättetrött på landet och vill bara hem o pausa i Sverige. Funderar tom. på att sälja av allt och bli hemma i kalla svea Va?! Va e re ru säger!? Vad med Thailand är det som du har retat upp dig på? På vilka sätt motsvarade det inte dina förväntningar eller kände du redan till alla farhågor men de blir för arbetssamma att tacklas med hela tiden? Berätta! Fina goa bilder Mait som vanligt - bugar å bockar - evigt tacksam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Va?! Va e re ru säger!? Vad med Thailand är det som du har retat upp dig på? På vilka sätt motsvarade det inte dina förväntningar eller kände du redan till alla farhågor men de blir för arbetssamma att tacklas med hela tiden? Berätta! Fina goa bilder Mait som vanligt - bugar å bockar - evigt tacksam! Jag saknar tillfredställelsen från en fredagseftermiddag när man öppnar sin första öl och känner att man gjort ifrån sig något bra hela veckan och det stundar 2dagars ledighet. ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Aha - du saknar arbete! Det skall väl inte vara så knepigt att fixa? Kan du inte spinna vidare på det i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2010 Idag vill man ha en lång dag på stranden men man får se hur det går med detta. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu