Maitan Inlagd November 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2010 Nu börjar bilderna bli ljusare när du inte sitter under parasoll o tar bilder (mycket fina som gör en glad). En lång promenad varje dag är inte helt fel. Vill du att livet ska bli ännu ljusare? Släng ut kärringen. Citerade fel men ok, då skall jag hålla mig utanför parasollerna gött då vet man. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2010 Hejsan på er. Det blev ett litet strandhugg idag, man var tvungen att klippa tånaglarna. Så man passa på att ta några bilder plus nån Beer Chang, så kom lilltösen på besök hon är för go. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Ja, onekligen urgullig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2010 Ja, onekligen urgullig! Naam kaeng menar du henne på bild sju... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2010 Ja godmorgon på er. Igår kom man inte in på MPR under hela dagen eller kvällen, man höll på att bli Men här kommer några bilder från gårdagens strandbesök. Mvh Maitan. Ps. Fanns några sköna tjejer där nere ser ut som man får köpa en kamera med bättre zoom. svårt att zooma in dem med vad jag har. Tar lång tid att ladda ner bilderna. Sen får ja någ tvätta bilen igen blir fort sketen här nere. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Härliga bilder Mait. Fortsätt med detta. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2010 Härliga bilder Mait. Fortsätt med detta. Tackar så mycket, ja så länge hälsan håller så kommer man att läga ut bilder. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongyang Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Tack Maitan för dessa standbilder. Om några dagar är jag där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Köp en sådan kompaktkamera som jag köpte nu. 12x optisk zoom och 12 megapixel Panasonic Lumix DMC-TZ8 (DMC-ZS5 i USA) Motsvarar en brännvidd på 25-300 mm objektiv Klart bra att fota med på lite avstånd man kommer riktigt "nära" trorts att det är en liten och diskret kamera Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2010 Köp en sådan kompaktkamera som jag köpte nu. 12x optisk zoom och 12 megapixel Panasonic Lumix DMC-TZ8 (DMC-ZS5 i USA) Motsvarar en brännvidd på 25-300 mm objektiv Klart bra att fota med på lite avstånd man kommer riktigt "nära" trorts att det är en liten och diskret kamera Det blir att man får byta kamera helt klart, åka och kolla denna som du skriver om. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Det blir att man får byta kamera helt klart, åka och kolla denna som du skriver om. Maitan. Kostade mig 1700 kr i USA och kostar ca 2200 kr här i Sverige Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Det finns inte bara rosa bord utan en del gröna bord som dyger att titta på Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2010 Det finns inte bara rosa bord utan en del gröna bord som dyger att titta på Mvh Nerike Visst är det så Nerike, sent nu måste dra ner till Changhugget. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2010 Kostade mig 1700 kr i USA och kostar ca 2200 kr här i Sverige Får kolla upp vad den kostar här nere. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2010 Hej gubbs (livet är härligt ibland). Var ner på en snabbis på stranden fick i mig två små Chang och tog några bra pics som jag tycker. Eftersom jag var ner sent dåligt med damer, på vägen hem två snabba på Tonys Bar (chang) allt för bli tillförställd. Maitan. på er. Efter denna nerladdningen som tar en förbannat lång tid, men som vanligt jag som gör fel. Tar jag min älskade Pen till News Cafe för en matbit. plus lite Chang. Ps. Känner ni igen katöyen på sista bilden.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 27, 2010 Maitan är en glad kille idag, mycket glad. En vän till mig ringde idag berättade han skall komma ner och hälsa på, har ej sett honom på länge. Så vad gör man drar ner till stranden tar bilder dricker Beer Chang f-n vad gött när dom är kalla... När man sitter där nere så går det en massa tankar i ens huvud, måste hitta på nåt sköj när han kommer. Under tiden ser man kraftiga rysskor som BTT inte sagt nej till, nej tänker man vad är detta. Ok drar mig hemåt tar nåt pics men stannar för en Beer Chang hos Tonys, fortfarande i mitt huvud (f-n va gött min är på gång). Jaja lägger ut några bilder från detta. Mvh från en gooo Maitan nu. (changen är förbannat gooo) Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2010 Hej på er alla MPRe hemma i vinter skylan, tänkte ja f-n man går ner till stranden tar några bilder på våran vinter. Man sög i sig nån kall Chang för det är förbannat varmt nu och värre skall det bli. Bilderna på gäster som bor hos oss plus norrmännen som steker sig, och lite blandat men Fröken Chang som är tillbaka efter en ledighet Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Underbara bilder Mait. Jag har ej länktat att åka från Chaiyaphum men nu när man ser vad som väntar i 4 månader så gör jag det. Bäst att ta en sväng till Chang kiosken. Vart ett + till dig. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2010 Underbara bilder Mait. Jag har ej länktat att åka från Chaiyaphum men nu när man ser vad som väntar i 4 månader så gör jag det. Bäst att ta en sväng till Chang kiosken. Vart ett + till dig. Tack skall du ha, men nu såg du hur fint det är det uppe. Gött ja känner hur Changen rinner ner för min hals. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kubenkungen Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Hej Maitan ! har inte odågan till brorson dykt upp än ? borgmästarens son...tobbe... micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2010 Hej Maitan ! har inte odågan till brorson dykt upp än ? borgmästarens son...tobbe... micke Tjänare nej den 3e kommer dom... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Tack som f*n Mait för att du tar dig tid till att ta så många kanonbilder och dessutom dela med dig av dem till oss som måste befinna oss i vintern hemma i Svedala. Alla som säger att man inte kan bli beroende av Internet har definitivt inte följt dina trådar! Pluskarma igen! Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2010 Ja då var det en liten promenad ner till stranden underbart väder sköna människor vart man tittar. Fick sig några kalla Beer Chang bara njöt av livet, men det är inte ofta Bilderna är på några faranger havet solen men sen en vakt som står vid övergångsstället, och är förbannad alla motorister som kör mot rött. Trodde ett tag han skulle svälja visselpipan Ja detta var lite från mitt strandhugg. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 30, 2010 Dagens strandhugg blev ej som man hade tänkt sig, var alldeles för sent nere. Folket hade i stort sett gått hem, så det blir lite blandad kompott av bilder. Mvh Maitan. Ps. En kall fick man (chang). Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 1, 2010 Hallå på er alla MPRe. Mitt strandhugg idag blev kort men fick i mig två stora Chang sen tror ja det var en liten hos Tonys. Men några bilder blev det, så kolla bara. Bra tryck nu med alla som ropar på en. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu