nongyang Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Hur är vädret , är det mycket regn fortfarande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2010 Hur är vädret , är det mycket regn fortfarande? Helt ok 29 grader plus sol här i Jomtien idag. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 snart är man där!!!! avfärd 23:e nov Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2010 snart är man där!!!! avfärd 23:e nov Härligt då blir det vodka med Red Bull ser ja. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2010 (ändrad) De här strandhugget blev lite konstigt. När ja kommer tillbaka prata ja med min son, han fyllde 30 den 12e denna månad. Att vi går till News Cafe imorgon pappa står för fiolerna, tar upp detta med min så kallade älsklingt. Nej ni kan gå själva ja stannar hemma, f-n vad galen man kan bli. Nej ett stopp på allt som handlar om hennes familj så är det bara, har ej träffat pojken min på nästan två år. En förbannat go middag på fyra personer kostar en piss i havet, här finns trådar som det snackas i här har ni min sannig. Man blir så j-vla trött på detta. Mvh från en förbannad MPRe som heter Mait. Skit samma som ni kommer att se på bilderna lämnar ja in bilen för tvätt imorgon. En sak till vill ja säga till er alla, sen min far dog kommer frågan när kommert pengarna. Mvh Från Maitan. Ändrades November 14, 2010 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 De här strandhugget blev lite konstigt. När ja kommer tillbaka prata ja med min son, han fyllde 30 den 12e denna månad. Att vi går till News Cafe imorgon pappa står för fiolerna, tar upp detta med min så kallade älsklingt. Nej ni kan gå själva ja stannar hemma, f-n vad galen man kan bli. Nej ett stopp på allt som handlar om hennes familj så är det bara, har ej träffat pojken min på nästan två år. En förbannat go middag på fyra personer kostar en piss i havet, här finns trådar som det snackas i här har ni min sannig. Man blir så j-vla trött på detta. Mvh från en förbannad MPRe som heter Mait. Skit samma som ni kommer att se på bilderna lämnar ja in bilen för tvätt imorgon. En sak till vill ja säga till er alla, sen min far dog kommer frågan när kommert pengarna. Mvh Från Maitan. Trist, Mait, väldigt trist. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Tråkigt att höra Mait. Ibland förstår man sig inte på det motsatta könet. Hur mycket man än försöker. Kanske ser vi i grunden helt olika på saker och ting, kanske har hon bara en dålig dag ibland, kanske har hon retat upp sig på något som hände för länge sedan utan att man begriper det. Vem vet, men ibland känns det som att man kommer från två skilda planeter. Bit ihop - allt löser sig! Take Care! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2010 Trist, Mait, väldigt trist. Visst f-n är det trist, man undrar många gånger vad håller man på med. Har inget att komma hem till, sitter som en ATM maskin och tror man gör sin nya familj lycklig. Men jag har själv valt detta, men måste komma ur det nån dag. Tar på en som en cancerböld, man skämpar å sliter för vad då? Med Vänliga Hälsningar Mait. Ps. Det blir några pics från goa gubbar. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2010 Tråkigt att höra Mait. Ibland förstår man sig inte på det motsatta könet. Hur mycket man än försöker. Kanske ser vi i grunden helt olika på saker och ting, kanske har hon bara en dålig dag ibland, kanske har hon retat upp sig på något som hände för länge sedan utan att man begriper det. Vem vet, men ibland känns det som att man kommer från två skilda planeter. Bit ihop - allt löser sig! Take Care! Allt handlar om hennes humör, inte min. Jag är den som inte talar sanning, och detta får ho från sina THAIKOMPISAR. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stigen Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Hej Mait. Du är inte ensam,samma här ibland ibland tysta leken. Ibland skiner solen,tror det har att göra med hormonsvängningar hos kärringarna. Men som du vet har du ju alltid oss här på MPR . Chock Dee. Stickan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2010 hej på er alla. Nu var det några dagar sen man gjorde ett stranhugg, men det var på tiden att komma ner och koppla av lite. Blev nån Chang prata med några trevliga tjejer där nere tog en omväg hem, träffa på frisörskan tog en liten Chang där också, så där gick några timmar iväg. Vädret är inte det bästa här nere idag men varmt har vi, å det här gött de. Så här kommer några bilder hur några timmar försvann, men minnerna finns kvar. En lite favorit tös på stranden som kommer alltid när jag klipper naglarna, släkt till henne som klipper mina naglar. Sen finns det andra favoriter också, men de är äldre. Ok då säger jag bara Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Visst f-n är det trist, man undrar många gånger vad håller man på med. Har inget att komma hem till, sitter som en ATM maskin och tror man gör sin nya familj lycklig. Men jag har själv valt detta, men måste komma ur det nån dag. Tar på en som en cancerböld, man skämpar å sliter för vad då? Med Vänliga Hälsningar Mait. Ps. Det blir några pics från goa gubbar. Finns väl inget som gör så ont som när man blir sviken av sina nära och kära, ingen lätt lösning på situationen heller... bollar tillbaka ett råd du gav mig "du ska vara singel och leva livet istället" Vi är iaf många här som gillar dig skarpt, men det är liten tröst när det är långt mellan gångerna vi träffas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Härligt då blir det vodka med Red Bull ser ja. Maitan. de kan jova lova att de blir!! fast jag kör med shark.. gillar inte red bullen dom har där nere Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Maitan en liten fråga! På en bilden ser det ut som ni har fått sälar på Jomtien beach. Stämmer det? Om det gör det så är det snart fullt av baggar där på säljakt! hehe Mvh Highlander Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2010 Maitan en liten fråga! På en bilden ser det ut som ni har fått sälar på Jomtien beach. Stämmer det? Om det gör det så är det snart fullt av baggar där på säljakt! hehe Mvh Highlander Heheheheh visst var det sälar igår, fick en bild till. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2010 Vad som man tänkte på idag kommer ja inte att skriva om, men ett trevligt strandhugg blev det. Maitan. Här några bilder från värmen. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Sköna bilder Mait sen får man gratulera till 1000 klubben i karma Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2010 Sköna bilder Mait sen får man gratulera till 1000 klubben i karma Tackar svampen det skålar man på. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Tackar svampen det skålar man på. Maitan. same Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Heheheheh visst var det sälar igår, fick en bild till. Maitan. Det där är marinens nya hemliga ubåt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2010 Blev mera ett promenadhugg men nån Chang fick man i sig Mycket folk nere nu (Thai lite Farang) Tog lite bilder hur det ser ut nu här nere. Skall försöka gå ner ikväll och ta lite bilder, hänger på hur mycket Beer Chang Pen tvingar i mig under dagen. Men ser ut att bli trevligt senare. Mvh Maitan. Ps. Vädret är kanon idag. Heter det Loy Kratong eller Löy Katöy. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Fan Maitan, en av "gubbarna" i solstolarna påminner så ini h-vete om Clirres avatar att jag höll på att skratta kaffet i vrångstrupen... Kaffe för att det skall köras bil 20 mil i dag... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
katten9liv Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Nu börjar bilderna bli ljusare när du inte sitter under parasoll o tar bilder (mycket fina som gör en glad). En lång promenad varje dag är inte helt fel. Vill du att livet ska bli ännu ljusare? Släng ut kärringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2010 Nu börjar bilderna bli ljusare när du inte sitter under parasoll o tar bilder (mycket fina som gör en glad). En lång promenad varje dag är inte helt fel. Vill du att livet ska bli ännu ljusare? Släng ut kärringen. Hahahahahah ja han kommer från Kiruna, en trevlig lapp. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu