Maitan Inlagd November 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2010 Såg på nyheterna på damens Thaitv att det är ruskiga översvämmningar i Phuket också verkar som pattis å jomtien har klaratt sig hittils Ja Pattis å Jomtien har klarat sig bra, men söder över är det mucket regn plus blåst. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 Ja Pattis å Jomtien har klarat sig bra, men söder över är det mucket regn plus blåst. Maitan. Hä blåser som f*n i Hua Hin, men inge regn. /Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2010 Hä blåser som f*n i Hua Hin, men inge regn. /Keithan Då var det någ jens som hade regnet på Koh Samui kanska. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 Mait, din rackare - dina bilder är som olja i maskineriet, som ketchup på korven eller gin i tonicen! Måtte du aldrig tröttna på att sprida glädje och törst omkring dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2010 Mait, din rackare - dina bilder är som olja i maskineriet, som ketchup på korven eller gin i tonicen! Måtte du aldrig tröttna på att sprida glädje och törst omkring dig! Min goe Is Bit det är ett stort nöje att sprida glädje och törst omkring mig, lovar så länge jag orkar och hälsan finns så sprider jag detta. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 3, 2010 Tidig morron nere på stranden med min son idag, han behövde svalka av sig efter nattens övningar. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 :great:Tack för alla GOA inlägg/bilder Mait det värmer i Vintermörkret !! Har ju vart i Helsinki o jobbat så jag lägger in ett Lapin Hugg Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 3, 2010 :great:Tack för alla GOA inlägg/bilder Mait det värmer i Vintermörkret !! Har ju vart i Helsinki o jobbat så jag lägger in ett Lapin Hugg Mvh Svampen Härligt Svampen det såg gött ut. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 3, 2010 Hejsan MPRe. Dags för dagens strandhugg vädret helt ok, var nere en stund för att sitta fundera lite för Fordens grisfest. Men som vanlig när man kommer ner massa folk som kommer och snacka med en, helt ok. Så det blev mera öl än att planera, som ni ser inte mycket folk på stranden idag. Men Fröken Chang hade man ett trevligt snack med, massa trafik på vägen hem. Sen en snabb Chang hos Tony, passade på att ta kort på Paa. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Det verkar vara en bra grabb då han dricker det rätta sorten Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 3, 2010 Det verkar vara en bra grabb då han dricker det rätta sorten Mvh Nerike Nerike om han så skulle dricka vatten så är han min bästa vän, kompis, son. Men han går bara på tongång nu sen blir det Beer Changen, han skall ju vara här i Thailand 5 månader. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 4, 2010 Strandhugget idag ligger på ett helt annat nivå, än förut. Börjar man tröttna eller har man för mycket på sig nu. För min del stämmer det inte, och kan ej sätta punkten på det. För snackar ja skit om Pen så får man på sig folket som säger.( ja det är din story men vad har hon att säga ) Trött ge mig en ballong med helium, Tack. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Bara att bryta ihop och komma igen kompis... imorgon blir en bättre dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Ta en grogg o kör så det ryker mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2010 Dagen strandhugg blev inget. Men ett barhugg plus poolhugg, när man kom till baren vem var där om inte Forden och min son. Sen bar det iväg till Euro Stars pool, som nu kan andvändas av mina gäster som bor här. Denna promenad fick man i sig nån Beer Chang så man mår rätt så gött igen. Här några bilder från hugget. Mvh Maitan, Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 9, 2010 Hej på er. Idag har vi det molnligt nästan ingen sol alls, skall försöka ta med mig grabben ner i eftermiddag. Om vädret blir bättre, har ej sett sonen min på ca 2 år så vi har en heldel att prata om. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 9, 2010 Hejsan snubbar. Strandhugget idag blev med en av mina söner, har ej träffats på ca 2 år. Trevligt att sitta över några pilsner prata igenom saker och ting, bara vara vi två. Innan vi drar så ringer Drivern å berättar att det snöar hemma och hade 24- i bilen, inte i hytten nu. Tagit några bilder från stranden här kommer de. F-n vad fint vi hade det. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Ær det så jækla lite folk dær nere nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Har pöjken redan tröttnat på Chang och gått över till Leo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 9, 2010 Ær det så jækla lite folk dær nere nu? Det var inget bra väder idag, men lite folk tycker jag inte samma som förra året vid den här tiden. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 9, 2010 Har pöjken redan tröttnat på Chang och gått över till Leo? Hahahahaha pöjken går över till Chang snart, hoppas jag. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Hahahahaha pöjken går över till Chang snart, hoppas jag. Maitan. Ja gör han inte det så är han dåligt uppfostrad BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 9, 2010 Ja gör han inte det så är han dåligt uppfostrad Får ta tag i detta ser jag, det löser sig. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 9, 2010 Dela Inlagd November 9, 2010 Det var ingen dålig bassäng, fint att kunna erbjuda gästerna lite bad också! Fina bilder Mait - som vanligt! Karma tilldelas härmed! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 10, 2010 Det var ingen dålig bassäng, fint att kunna erbjuda gästerna lite bad också! Fina bilder Mait - som vanligt! Karma tilldelas härmed! Helt ok men så stor är den ej, men det går att bada i den. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu