Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Ja idag handlar det om ett stranhugg,inget med burar att göra. Börjar fundera lite vad som är rätt eller fel i Thailand....Maitan. Ps. Frisörskan har haft stängt, kommer imorron. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Nu menar vi inte den sortens rosa bord Mait *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Nu menar vi inte den sortens rosa bord Mait *smile* Mvh Nerike Jag gör att att komma till lags om detta rosa bord, vänta solbrännan ser för j-vlig ut imorgon. Maitan, Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Bry dej inte Mait, (gnällbältes)Nerike e bara avundsjuk. Han skulle åxå vilja få manikyr på stranden. Njut på gubben, vi har bara ett liv å de e tyvärr j-igt kort. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Bry dej inte Mait, (gnällbältes)Nerike e bara avundsjuk. Han skulle åxå vilja få manikyr på stranden. Njut på gubben, vi har bara ett liv å de e tyvärr j-igt kort. Ja visst är det så, och jag vill få några år till. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Alla har vi våra åsikter Mait och jag tycker inte du ska be om ursäkt för bilder du lägger in från en resa med familjen. Då skulle vi kunna gnälla om grisen som blir slaktad för att vi ska få äta och må bra likadant om korna,hönsen,fiskarna mm mm mm mm mm mm Tycker det var fina bilder i alla fall men visst är det synd om djuren som far illa Exakt! Du bidrar med härliga bilder Mait, fortsätt med det! Du dokumenterar ju bara vad du ser under dina fina dagar i Thailand. Sedan är det ju så att man inte tycker om alls som finns här i världen, det är, skulle jag vilja säga, ofrånkomligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 (ändrad) Jädrans mysgubbe Blir inte detta årets bild på MPR, ja då vet inte jag. Härligt härligt! Ändrades Oktober 29, 2010 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Jag har för mig att jag har läst vid ett flertal tillfällen när Herr Mait beklagar sig över hur hårt det är att driva företag i Thailand. Jaha. Och så här ser ut mitt på en av dessa "hårda" arbetsdagar Det är nog tur att han är sin egen chef, annars hade han nog fått sparken! Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Jag har för mig att jag har läst vid ett flertal tillfällen när Herr Mait beklagar sig över hur hårt det är att driva företag i Thailand. Jaha. Och så här ser ut mitt på en av dessa "hårda" arbetsdagar Det är nog tur att han är sin egen chef, annars hade han nog fått sparken! Poffa Helt riktigt Poffa man är sin egen chef, att jag har beklagat mig ett flertal gånger det är sant Poffa. Men då drevs företaget i ett helt annan form, nu drivs det som Thai och då beter jag mig som en sån. Med Vänliga Hälsningar Direktör Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Jädrans mysgubbe Blir inte detta årets bild på MPR, ja då vet inte jag. Härligt härligt! Man måste vara mysgubbe ibland men vissa tror man har det så här dagarna iända. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Fy fan vad avis man blir för det ser så härligt ut I det där gänget skulle man platsa in, alla har Buddafigur “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Helt riktigt Poffa man är sin egen chef, att jag har beklagat mig ett flertal gånger det är sant Poffa. Men då drevs företaget i ett helt annan form, nu drivs det som Thai och då beter jag mig som en sån. Med Vänliga Hälsningar Direktör Maitan. Du har väl läst i en annan tråd hur viktigt det är med en "värdegrund" för företaget. Har lägger Du själv ut bildbevis som visar fysisk kontakt mellan Dig med en ung thailändska.På arbetstid. Samtidigt som intag av alkoholhaltig dryck pågår! (Eller är det lättöl i glaset?) Den fysiskt aktivitet är noll och ev. tankeverksamhet misstänker jag knappast avser problem med hotellets vattenförsörjning e.dyl ( Det hade under råder omständigheter i alla fall inte varit min ev tankeverksamhet) Men det ser djävligt gott ut Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Du har väl läst i en annan tråd hur viktigt det är med en "värdegrund" för företaget. Har lägger Du själv ut bildbevis som visar fysisk kontakt mellan Dig med en ung thailändska.På arbetstid. Samtidigt som intag av alkoholhaltig dryck pågår! (Eller är det lättöl i glaset?) Den fysiskt aktivitet är noll och ev. tankeverksamhet misstänker jag knappast avser problem med hotellets vattenförsörjning e.dyl ( Det hade under råder omständigheter i alla fall inte varit min ev tankeverksamhet) Men det ser djävligt gott ut Poffa Av alla bilder som man har lagt ut på MPR, så är det inte många på mig som tur är.(ingen skönhet helt klart). Poffa det var djävligt gott att få ta en härlig paus. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Fy fan vad avis man blir för det ser så härligt ut I det där gänget skulle man platsa in, alla har Buddafigur Va inte avis jag har det ej så här varje dag.Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 I det där gänget skulle man platsa in, alla har Buddafigur Platsar lätt in där också Trivselvikt kallas det Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 En annan dag såg det ut så här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 29, 2010 Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Its a dirty job but someone got to do it... Stackars Mait, inte ens en sommarlätt i handen. Den fattigdomen den fattigdomen Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 En annan dag såg det ut så här. Hehehehehehehehehe J43 härligt med pavarazzi bilder. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Its a dirty job but someone got to do it... Stackars Mait, inte ens en sommarlätt i handen. Den fattigdomen den fattigdomen Nej just det ingen sommarlätt i handen.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2010 Lessen Mait för att denna tråd floppade ut.Här kommer en bild från stranden på några trevliga tjejer man kan träffa. Ja du Smaland på stranden kan man träffa många trevliga tjejer. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2010 Tog en kort stund på stranden idag, en stor Chang fick man i sig smakade bra. Ville sitta i lung å ro, men så blev det ej. Har förmycket nu med ungar Pen ärligt talat skall det bli skönt när de åker imorgon bitti. Man måste planera allt själv man försöker dela med sig, men det blir bara skit av det. Nog med detta lägger ut bilderna så ni får nåt att längta till. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2010 Förbannat dåligt väder här idag, så nåt strandhugg blev det inte. Och Pen var hemma i byn så man var tvungen att jobba lite. Var ner till 7/11 tog två bilder här kommer de. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Även om du kallar det förbannat dåligt väder så går det inte jämnföra med mög vädret här på Koh Samui i nuläget.. Blåser som satans och regnet fullkomligt öser ner och har gjort så hela dagen.. och inte ser det bättre ut på ett tag.. Fan nästan värre än hemma i Svedala Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2010 Även om du kallar det förbannat dåligt väder så går det inte jämnföra med mög vädret här på Koh Samui i nuläget.. Blåser som satans och regnet fullkomligt öser ner och har gjort så hela dagen.. och inte ser det bättre ut på ett tag.. Fan nästan värre än hemma i Svedala Ja du Jens har levft här nere över 4 år, tycker allt det är den kallaste vintern. Så mycket blåst eller vind har vi ju inte. man får ta sig en special kaffe för att värma sig. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 Såg på nyheterna på damens Thaitv att det är ruskiga översvämmningar i Phuket också verkar som pattis å jomtien har klaratt sig hittils När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu