Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Jag får in den, finns en liten lampa men den tänds ej. Plus att kortet sticker ut ca 5mm, vad trött man kan bli. Får försöka senare igen, så ja inte tar sönder datorn Maitan. Hoppas jag kan lösa problemet med min kamera idag.Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Hoppas jag kan lösa problemet med min kamera idag.Maitan. Det gör vi med, suget ökar för varje missad timme Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Det gör vi med, suget ökar för varje missad timme Hahahahahahah är det så Baa härligt att höra. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Hoppas jag kan lösa problemet med min kamera idag.Maitan. Det var väll en kabel med till kameran som du sätter i en usbport och i kameran sen startar du kameran och det kommer upp ett medelande om du vill importera bilderna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Det var väll en kabel med till kameran som du sätter i en usbport och i kameran sen startar du kameran och det kommer upp ett medelande om du vill importera bilderna Det är just den bilden med imp. som inte kommer upp, men allt annat skit. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Ta bilder med mobilen så länge *smile* fast det är klart att du kan zomma in mer med en kamera så att vi får närbilder på rosa bord *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Trevligt och träffas Mait..har vaknat till liv först nu. Pannbiffen lika god som mammas...kommer och hälsar på fler gånger//Dufvan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Lägger in en strandbild åt dej Mait! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Wow - sicken stjärt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Det är just den bilden med imp. som inte kommer upp, men allt annat skit. Maitan. Om den rutan med "import av bilder inte kommer upp, klicka på "den här datorn" på skrivborden i rutan som kommer upp finns ikoner för din hårddisk och dvdspelare där borde också finnas en ikon för din kamera som kan heta t.ex Canon digitalkamera eller liknande kan även bara heta flyttbar disk. Prova att klicka på en sån ikon så kommer du in på innehållet i din kamera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Om den rutan med "import av bilder inte kommer upp, klicka på "den här datorn" på skrivborden i rutan som kommer upp finns ikoner för din hårddisk och dvdspelare där borde också finnas en ikon för din kamera som kan heta t.ex Canon digitalkamera eller liknande kan även bara heta flyttbar disk. Prova att klicka på en sån ikon så kommer du in på innehållet i din kamera. Skall kolla Micke börjar bli trött nu, varför finns det inte samma system för allt. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Skall kolla Micke börjar bli trött nu, varför finns det inte samma system för allt. Maitan. Då skulle ju allt vara för enkelt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Hej igen. Några bilder med den nya kameran, hoppas bättre kvalite... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Då skulle ju allt vara för enkelt livet skall vara enkelt om det går.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 livet skall vara enkelt om det går.. Maitan. Ja verkligen, man får aldrig vara glad. Är det för enkelt så är det någon som tycker att det ska ändras Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Släng det där skräpet, inte ett rosa bord så långt ögat kan se... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Ja verkligen, man får aldrig vara glad. Är det för enkelt så är det någon som tycker att det ska ändras Hahahahah du är allt go du Chawengen. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Släng det där skräpet, inte ett rosa bord så långt ögat kan se... Vänta du Baa får jag allt att fungera så kommer det att bli en massa färger. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Släng det där skräpet, inte ett rosa bord så långt ögat kan se... Finns det rosa bord i Udon tro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Finns det rosa bord i Udon tro Snarare rosa elefanter ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Snarare rosa elefanter ! Ledsen att göra dig besviken, men dom är lika tråkgrå här med... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Finns det rosa bord i Udon tro Framåt småtimmarna tenderar färgerna spela en sekundär roll på MPR träffarna, så jag vet inte, ännu... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Ledsen att göra dig besviken, men dom är lika tråkgrå här med... Det innebär bara att du druckit för lite ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2010 Idag blir en tur till Siracha Tigerpark med plast ungarna, hoppas vi får kul Dom skall hem till Udom Pattana den 31e och börja skolan igen. Får se om det blir några bilder på detta. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2010 Hej på er snubbar.(inget strandhugg idag) Nu har man kommit hem efter ett besök på Siracha Tiger Park. Ja vad kan man säga, Koreaner plus Koreaner, fina blommor, masser av konstiga djur, och en del Beer Chang. Mäktigast av alla djuren där är min favorit ELEFANTEN, den är så mäktig. Kan det vara därför man dricker Beer Chang.. Njut av de få bilderna som är tagna med den nya kameran. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu