Guest Knasen Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 japp..när åker du då? 2:a december.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Kalla Leo, Tiger, Heineken, Singha, San Miguel light och inte minst Beer Chang. Står alltid kalla. Maitan. Alltså Mait, reklam är ju en sak, men detta är ju ett slag under bältet! Fy på sig. Nu kan man ju bara inte låta bli att boka in sig! Gött - keep up the good work! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Alltså Mait, reklam är ju en sak, men detta är ju ett slag under bältet! Fy på sig. Nu kan man ju bara inte låta bli att boka in sig! Gött - keep up the good work! Hahahahahahah Naam Kaeng det är bara att boka in sig, ett nåt rum du vill ha så hör av dig. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 maitan jag tänkte komma o hälsa på 4 nov kommer från sverige då är det något jag ska ta med typ ostbågar choklad ?? finns lie plats i väskan o du hoppas du har ett rum ledigt o hälsa norrmannen syns om en vecka jag stannari 6 månader i los hej hopp pilla inte på din sno.. michael från karlstad (klaeng i Thailand) För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 maitan jag tänkte komma o hälsa på 4 nov kommer från sverige då är det något jag ska ta med typ ostbågar choklad ?? finns lie plats i väskan o du hoppas du har ett rum ledigt o hälsa norrmannen syns om en vecka jag stannari 6 månader i los hej hopp pilla inte på din sno.. michael från karlstad (klaeng i Thailand) Då blir du med på grisfesten du med ser jag den 6 november??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 japp japp kanske jepp jepp dagen efter Då blir du med på grisfesten du med ser jag den 6 november??? För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 (ändrad) japp japp kanske jepp jepp dagen efter http://www.maipenrai.se/forum/t/10866-forden34-inbjuder-till-grisfest-pa-maitans/ Ska jag skriva in ditt namn i anmälningslistan???? Ändrades Oktober 23, 2010 av Forden34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 ja jo gör det kommer som sagt på kvällen den 4 nov till jomtein tar moppen från songsalung (klaen) ska bli kul o träffa lite goa gubbar !!!!!!!!!!!!!! http://www.maipenrai...est-pa-maitans/ Ska jag skriva in ditt namn i anmälningslistan???? För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 ja jo gör det kommer som sagt på kvällen den 4 nov till jomtein tar moppen från songsalung (klaen) ska bli kul o träffa lite goa gubbar !!!!!!!!!!!!!! Du måste ju ha välkommstkarma för bövelen, välkommen i gänget Piloten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2010 ja systra å bröder här kommer Maitan med några bilder från stranden idag, det gick några Beer Chang. Maitan. Ps. En underbar dag, fint väder och ölen var kalla. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Och några till. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2010 maitan jag tänkte komma o hälsa på 4 nov kommer från sverige då är det något jag ska ta med typ ostbågar choklad ?? finns lie plats i väskan o du hoppas du har ett rum ledigt o hälsa norrmannen syns om en vecka jag stannari 6 månader i los hej hopp pilla inte på din sno.. michael från karlstad (klaeng i Thailand) Kul Piloten66 det kommer att bli en gör go grisfest, en stock generall lös plus nån Marabou Mjölk chokolad. Hur många dagar vill du ha rummet? Litet eller stort? Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Verkar vara lite mer folk nu eller.Hoppas det blir många strandbilder på skönheter nu.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Verkar vara lite mer folk nu eller.Hoppas det blir många strandbilder på skönheter nu.Mvh Måne Skall försöka göra mitt bästa Måne.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Dom där bilderna biter när man själv får stå och skrapa vindrutan Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Dom där bilderna biter när man själv får stå och skrapa vindrutan Men när du ser bilderna kompis så vet du vad kommer ner till. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Men när du ser bilderna kompis så vet du vad kommer ner till. Maitan. Snart är vi där och då glömmer vi allt vad det heter med dåligt väder Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Snart är vi där och då glömmer vi allt vad det heter med dåligt väder Helt riktigt bara till att njuta och må bra. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Nä Maitan nu får du sluta med bilderna!!! Fan va sjuk ja blir!! Mvh Highlander Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Nä Maitan nu får du sluta med bilderna!!! Fan va sjuk ja blir!! Mvh Highlander ' Skönt då längtar du ner mer, eller Highlander. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Hej på er. Det är som vanligt några bilder från stranden idag, men ni kanske tycker det är tråkigt med samma sak varje dag. Då får ni säga ifrån, så lungnar jag mig med bilder. Var ner med barna de åt krabba räkor åt nåt pop pop starkt var det. Stjp var med med sin goe tjej, så det var nån Leo plus Chang. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Hej på er. Det är som vanligt några bilder från stranden idag, men ni kanske tycker det är tråkigt med samma sak varje dag. Då får ni säga ifrån, så lungnar jag mig med bilder. Var ner med barna de åt krabba räkor åt nåt pop pop starkt var det. Stjp var med med sin goe tjej, så det var nån Leo plus Chang. Mvh Maitan. Ser du skillnaden Matan - när du tar bilderna mot solen vs de bilder du tar med solen i ryggen? Bara ett tips. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Ser du skillnaden Matan - när du tar bilderna mot solen vs de bilder du tar med solen i ryggen? Bara ett tips. Nej ser ingen skillnad för Matan har fått en förmycket, sen är det meningen med bilderna skall vara så lite olikt andra kanske.vad vet jag. Tack för tipset Jive. MAITAN. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Maitan, Var hittar jag en gör go Kebab? Ha en gör go Söndagskväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Maitan, Var hittar jag en gör go Kebab? Ha en gör go Söndagskväll! Ok på gång griskött med stark sås, kommer strax. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu