Micke031 Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Hej Micke Surin efter dessa tre långa månader, så vill jag ärligt talat komma HEM till Götet dricka pilsner med gänget (forumsträffen)bara för några dagar. Man kan känna sig ensam ibland. Mvh Maitan. Du är välkommen som VIP-gäst när du än kommer, så ska vi ordna med en forumsträff direkt ifall vi inte har någon på gång just då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Du är välkommen som VIP-gäst när du än kommer, så ska vi ordna med en forumsträff direkt ifall vi inte har någon på gång just då Härligt en san Göteborgare (fick tårar i ögat). Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Minus fyra på mätaren nu på morgonen i Sthlm gör ju att man skiter i om det regnar i Thailand, bara värmen finns. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Minus fyra på mätaren nu på morgonen i Sthlm gör ju att man skiter i om det regnar i Thailand, bara värmen finns. Tallviking när är du på gång ner? Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Tallviking när är du på gång ner? Maitan. Tyvärr inte förrän till Juli Skall köra en jordenrunt-tripp då med stopp i Thailand 3 veckor Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongyang Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Saknar värmen, här i Närke är det -5,5 nu på morgonen. Men om cirka 6 veckor är jag påväg till Jomtien och då har regnet säkert upphört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Tyvärr inte förrän till Juli Skall köra en jordenrunt-tripp då med stopp i Thailand 3 veckor Härligt Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Saknar värmen, här i Närke är det -5,5 nu på morgonen. Men om cirka 6 veckor är jag påväg till Jomtien och då har regnet säkert upphört. Klart finns det sol då när du kommer, välkommen in... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongyang Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Skall kolla ditt ställe då jag kommer. Gillar Jomtien.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 En bra länk, som säkert många har, för att kolla vilket väder Maitan har: http://vader.se.msn.com/local.aspx?wealocations=wc:THXX0015&q=Pattaya%2c+THA Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Skall kolla ditt ställe då jag kommer. Gillar Jomtien.. Härligt ja det är gött här i Jomtien. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 En bra länk, som säkert många har, för att kolla vilket väder Maitan har: http://vader.se.msn.com/local.aspx?wealocations=wc:THXX0015&q=Pattaya%2c+THA Gött Lars60 då kan de se hur det hela är med... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Tyvärr inte förrän till Juli Skall köra en jordenrunt-tripp då med stopp i Thailand 3 veckor Lyxlir, härligt Tallviking Inte så att man är avis eller nåt Mvh BBJ :sFun_duh: Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Tjänare alla MPRe Ett litet strandhugg idag vädret som vanligt inget att ha, Pattaya armadan ligger på reden i Jomtien ingen lä i Pattis. Experterna säger månaden ut, fyf-n ingen kul inte. Tycker jag som driver ett företag här nere, man får väl provtesta Changen själv å drömma sig iväg till nåt paradis. Och vakna upp till verkligheten igen, men det lättar säkert på trycket... Mvh Maitan. Ps. 32 båtar för ankar. Tack Maitan för att du offrar dig i det dåliga vädret och ger oss ett strandhugg (changhugg) Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Tack Maitan för att du offrar dig i det dåliga vädret och ger oss ett strandhugg (changhugg) Mvh SWEDEMAN Bara kul det där, på morgonen dåligt väder. Men nu klarnar det upp, så man kan kanske drar ner sen. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Bara kul det där, på morgonen dåligt väder. Men nu klarnar det upp, så man kan kanske drar ner sen. Maitan. Hej Maitan! Nu ställer jag mej på din sida beträffande vädret och av en särskild anledning. I morse dödade min fru en "dengue"mygga och en "elefant"mygga på altanen. Skrämmande! Detta regnande lockar fram dessa otäcka och farliga krypen. Fram med solen nu så du kan ta dina Changhugg på stranden och jag kan ta mina Chang på altanen. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Hej Maitan! Nu ställer jag mej på din sida beträffande vädret och av en särskild anledning. I morse dödade min fru en "dengue"mygga och en "elefant"mygga på altanen. Skrämmande! Detta regnande lockar fram dessa otäcka och farliga krypen. Fram med solen nu så du kan ta dina Changhugg på stranden och jag kan ta mina Chang på altanen. Hahahahahahahaha Jive de är för j-vliga de små. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Mait, den där frisörskan kan du väl knalla förbi varje gång du går på Changhugg och knäppa bild på.. Gööörläcker ju.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Mait, den där frisörskan kan du väl knalla förbi varje gång du går på Changhugg och knäppa bild på.. Gööörläcker ju.. Ok skall gå ner om en stund se om ho är på plats. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Mait, den där frisörskan kan du väl knalla förbi varje gång du går på Changhugg och knäppa bild på.. Gööörläcker ju.. Hello may name Knasen.hau are yo today skaffa en biljett nu de e änna dax nu gubbe mvh clirre best man När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Jo du clirre, skulle verkligen behöva komma i väg nu. Men har lite för mycket jag måste göra innan jag kan dra ner.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Sorry Knasen ho hade ej öppet nu, får bli senare. Har funderat på strandhugget idag, när kommer denna negativa trend sluta. Man ser barer guesthouse som har stängt eller är till salu, för att vara denna period konstigt. Kanske vänder senare iår vem vet!!! Viket som helst så kommer några bilder från dagen på strandhugget (tre stora Chang gick ner, gött.) Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2010 En till... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Mait, den där frisörskan kan du väl knalla förbi varje gång du går på Changhugg och knäppa bild på.. Gööörläcker ju.. Knasen här kommer två bilder, ta det nu lungt Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Ho va la snögger “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu