nitramj77 Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Changhugg från Koh Samet. Det där såg gött ut!!!!!!!!! Längtar!!!!!!!!!!!!!! + för sådana ljusglimtar i höstvardagen.., Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 prova simg nästa gång just nu njuter jag av falcon i brist på annat(släppte iväg frugan med mitt visakort till marieberg i fm, voine voine) mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Allt gick bra med Pen när ho kom upp till rummet, men blev sjuk på natten. Det var säkert min bestraffning. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Hej på er igen, det var ett tag sen på denna tråd. P.g.a vädret så blev det promenadhugg istället, hälsa på damerna på salongen mycket trevliga kvinnor som fick mig på gött humör. Nej f-n man får ta sig en pinne, som serverades av byggare Bob som jag kallar honom (jobbar på Siambylla). Sen vidare till ett ställe som såg mysigt ut Sen på väg hem några bilder på beachen plus annat småt å gött. Mvh Maitan. Jag blir tokig varför kommer bilderna i fel ordnig. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Härligt Maitan att du är på benen igen. Hoppas du känner glädjen du sprider över Norden med dina bilder! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Härligt Maitan att du är på benen igen. Hoppas du känner glädjen du sprider över Norden med dina bilder! / J.ag Tackar Mår bättre nu, synd bara att vädret är så dåligt här nere. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Tackar Mår bättre nu, synd bara att vädret är så dåligt här nere. Maitan. Verkar vara mycket problem med vädret i området Flera har dött i "land-slides" i både Rayong och på Koh Chang senaste dagarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Toppenväder i Nongprue - Pattis. Lätt molnighet, uppehåll och 29-30 gr. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Tackar Mår bättre nu, synd bara att vädret är så dåligt här nere. Maitan. Maitan! Jag tycker du skall kolla väderrapporterna från Sverige just nu, då kommer du att bli jättepigg. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Välkommen tillbaka in i rapport-tagen igen Maitan, skönt att höra att du är OK igen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Verkar vara mycket problem med vädret i området Flera har dött i "land-slides" i både Rayong och på Koh Chang senaste dagarna Ett Tempel område visst i Rayong, inatt kom det 57/mm regn. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Toppenväder i Nongprue - Pattis. Lätt molnighet, uppehåll och 29-30 gr. Kallar du det för toppen väder vi har nu, vad kallar du då vädret som skall komma? Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Maitan! Jag tycker du skall kolla väderrapporterna från Sverige just nu, då kommer du att bli jättepigg. Har inget intresse att titta vad dom har för väder i svedala, Jive. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Välkommen tillbaka in i rapport-tagen igen Maitan, skönt att höra att du är OK igen Mvh BBJ Tack BBJ skall bli kul att få röra på sig igen. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Kallar du det för toppen väder vi har nu, vad kallar du då vädret som skall komma? Maitan. Jag gillar bäst när solen gömmer sej bakom lite moln och temperaturen håller sej kring 30. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Dom där sandsäcksbarrikaderna som syns på en av dagens bilder, är det i förebyggande syfte eller har dom bara glömts kvar? Det är ju snart dags för skitväder i din region efter vad 30 årsprognosen säger, behövs kanske då? Baa, som njuter av finfint väder de senaste dagarna, enstaka kvällsskurar, skönt som f-n. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Jag gillar bäst när solen gömmer sej bakom lite moln och temperaturen håller sej kring 30. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Dom där sandsäcksbarrikaderna som syns på en av dagens bilder, är det i förebyggande syfte eller har dom bara glömts kvar? Det är ju snart dags för skitväder i din region efter vad 30 årsprognosen säger, behövs kanske då? Baa, som njuter av finfint väder de senaste dagarna, enstaka kvällsskurar, skönt som f-n. Det är på stranden nedanför soi 5 Jomtien, när det regnar så mycket som det gör nu. Så sväljer inte avlopps systemet på soi 5 något alls, utan vattnet rusar ner på stranden. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Tjänare alla MPRe Ett litet strandhugg idag vädret som vanligt inget att ha, Pattaya armadan ligger på reden i Jomtien ingen lä i Pattis. Experterna säger månaden ut, fyf-n ingen kul inte. Tycker jag som driver ett företag här nere, man får väl provtesta Changen själv å drömma sig iväg till nåt paradis. Och vakna upp till verkligheten igen, men det lättar säkert på trycket... Mvh Maitan. Ps. 32 båtar för ankar. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Det är inte bara pattis som har regn. Ställde ut en hink i går kväll när det började regna. Och så här såg det ut i morse. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Det är inte bara pattis som har regn. Ställde ut en hink i går kväll när det började regna. Och så här såg det ut i morse. Ja du det var en hel regn. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Man vaknar upp här i GBG och det är 0,7 grader ute Vill du byta bort ditt regn Maitan så går det bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Parasollkillen Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Tjenixen Mait! Kul att "vårt nyhetsankare är på benen igen". Hoppas att allt är bra Mait, vi hörs och ses om ett par månader /Parasollkillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Man vaknar upp här i GBG och det är 0,7 grader ute Vill du byta bort ditt regn Maitan så går det bra Hej Micke Surin efter dessa tre långa månader, så vill jag ärligt talat komma HEM till Götet dricka pilsner med gänget (forumsträffen)bara för några dagar. Man kan känna sig ensam ibland. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Tjenixen Mait! Kul att "vårt nyhetsankare är på benen igen". Hoppas att allt är bra Mait, vi hörs och ses om ett par månader /Parasollkillen Gör mitt bästa broder, några månader till kul. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu