Guest Forden34 Inlagd Oktober 5, 2010 Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Jag ska ge dig skavsår i örona när jag dyker upp Mait Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Jag ska ge dig skavsår i örona när jag dyker upp Mait Hahahahahahaha Forden det skall bli kul, brukar ej få skavsår i örona. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Tjänare gubbs detta är för j-vligt ännu en dag med regn, vill komma ut få ett strandhugg å koppla av. Men Changen finns på kontoret också, den är lika god. Men trevligare på stranden, Fritzen på besök men han gillar inte regnet heller som ni ser på bilden. Vi får se vad som händer i lokalerna senare, hoppas kunna ta bilder på detta.(om filmen räcker till i kamran...sköja bara...) Mvh Maitan. Ps. är det nån som vet när Herr Chang är tillbaka i Götet? Änna saknar honom. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Efter så många dagar med regn har man blevet nerstämd, känner inte för mycket. Så idag måste jag ner till stranden, och försöka få upp mitt humör. Om inte det förbannade regnet kommer igen på eftermiddagen. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Gubbs vädret tillåt för ett strandhugg, f-n vad gött men det tycker ej Pen. Här kommer bilderna, å ja hade det underbart. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Du har det för gött Maitan Det närmsta vatten en annan kommer är toastolen Ha en gör go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Varför gillar inte Pen att du går dit(svartsjuk)det kan ju inte vara att det blir för jobbigt(ni har ju 2 anställda)Du får nog ta med henne ner till stranden för en fotvård eller nåt så kanske hon blir på bättre humör.Mvh Måne som oxå vill till stranden Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Nu tänker ja på kommer säkert att stava fel. How late the dogs aut, förlåt. Men här kommer resten av bilderna. Ps. en film ja tänker på. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Det ser ut att Reines renovering går framåt. Det blir säkert en stänkare där nästa gång jag kommer. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Ja du, Maitan. Det blir plus på det här! Härligt att du kom ner till stranden igen. Vad det gäller Pen så brukar jag säga så här när sambon börjar vilja bestämma för mycket. - Mai phuut maak, na khrap. :blahblah22: Phom ben khon jai laew. Det brukar lugna ner på viljan att härska! Prova, det kanske funkar för dig med. Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Ja du, Maitan. Det blir plus på det här! Härligt att du kom ner till stranden igen. Vad det gäller Pen så brukar jag säga så här när sambon börjar vilja bestämma för mycket. - Mai phuut maak, na khrap. :blahblah22: Phom ben khon jai laew. Det brukar lugna ner på viljan att härska! Prova, det kanske funkar för dig med. Hahahahaha det skall man köra med nästa gång, så får man se hur det går. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Det ser ut att Reines renovering går framåt. Det blir säkert en stänkare där nästa gång jag kommer. Småland det kommer att bli fint hos Reine. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 - Mai phuut maak, na khrap. :blahblah22: Phom ben khon jai laew. Det brukar lugna ner på viljan att härska! Prova, det kanske funkar för dig med. Vilket betyder ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Vilket betyder ? Tjöta inte så mycket. Jag är vuxen redan! ( underförstått: Jag behöver inte någon mamma.) Sagt på ett trevligt thailändskt maneér med svensk härlig ironi i rösten, brukar det bita rätt bra hemma hos mig. Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 7, 2010 Du har det för gött Maitan Det närmsta vatten en annan kommer är toastolen Ha en gör go dag! Hahahaha stjp men jag tror det skvalpar säkert på toan. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 7, 2010 Varför gillar inte Pen att du går dit(svartsjuk)det kan ju inte vara att det blir för jobbigt(ni har ju 2 anställda)Du får nog ta med henne ner till stranden för en fotvård eller nåt så kanske hon blir på bättre humör.Mvh Måne som oxå vill till stranden Måne kan ej förklara det förstår ej själv, men vi har pratat inatt (mest jag). Tycker ho skall åka hem i några veckor och fyndera ut vad hon vill med sitt liv, hon har inte åkt än. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 7, 2010 Dela Inlagd Oktober 7, 2010 Måne kan ej förklara det förstår ej själv, men vi har pratat inatt (mest jag). Tycker ho skall åka hem i några veckor och fyndera ut vad hon vill med sitt liv, hon har inte åkt än. Mvh Maitan. Kan vara en lösning. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 7, 2010 Mitt lilla stranhugg idag handlade om att hämta sand, detta lägger jag i ett glas som min rökelse skall sättas i. Har med andra ord ett littet alltare för min avlidne far som ja hedrar varje morgon. Någ om detta tog några bilder, träffade fröken Chang plus hennes hjälpreda. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Hej igen. En snabbis angående strandhugget, Pen är på gång. Men man sög isig en Beer Chang. Lee fröken Changs mor är tillbaka efter en månad i Templet Lopburi. En härlig kvinna, mycket Thai nere under helgen. Här några bilder sen en.. innan Pen anländer. Mvh Maitan. :sCh_christianpray2: Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Hej igen. En snabbis angående strandhugget, Pen är på gång. Men man sög isig en Beer Chang. Lee fröken Changs mor är tillbaka efter en månad i Templet Lopburi. En härlig kvinna, mycket Thai nere under helgen. Här några bilder sen en.. innan Pen anländer. Mvh Maitan. :sCh_christianpray2: Maitan, du kittlar våra nerver med dessa "nästan-fångad-på-bar-gärning"-inlägg. Spänningen stiger och jag frågar mig: Klarade du dig eller åkte du fast? En till dig vår egen dagliga reporter från LOS! Tack Maitan! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Maitan, du kittlar våra nerver med dessa "nästan-fångad-på-bar-gärning"-inlägg. Spänningen stiger och jag frågar mig: Klarade du dig eller åkte du fast? En till dig vår egen dagliga reporter från LOS! Tack Maitan! Mvh BBJ När hon andlände med barna så tog den mesta tiden att prata med dem, plus att plånboken fick komma upp så de fick en slant. Sen var det Pens tur, hon granskade mina ögon verkar nöjd. Men nu är ja på vårat rum hon kommer upp ca 22,30 så får man se vad hon har lyskat fram. Men det får väl bli morgon dagens morgon rapport, men har lagt fram en KAMAGRA 100mg Jelly vanill smak. Och hoppas på det bästa.. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 .CUT... Sen var det Pens tur, hon granskade mina ögon verkar nöjd. Men nu är ja på vårat rum hon kommer upp ca 22,30 så får man se vad hon har lyskat fram. Men det får väl bli morgon dagens morgon rapport, men har lagt fram en KAMAGRA 100mg Jelly vanill smak. Och hoppas på det bästa.. Mvh Maitan. Chock Dee Maitan Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Changhugg från Koh Samet. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Ytterligare ett Changhugg, den här gången hemifrån tillsammans med Roger. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 När hon andlände med barna så tog den mesta tiden att prata med dem, plus att plånboken fick komma upp så de fick en slant. Sen var det Pens tur, hon granskade mina ögon verkar nöjd. Men nu är ja på vårat rum hon kommer upp ca 22,30 så får man se vad hon har lyskat fram. Men det får väl bli morgon dagens morgon rapport, men har lagt fram en KAMAGRA 100mg Jelly vanill smak. Och hoppas på det bästa.. Mvh Maitan. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu