Jump to content

IGNORERAD

Maitans Strandhugg (Changhugg)

Maitan

Recommended Posts

Hehe, resan till New York går av stapeln 30 september och det blir inga Budweiser hoppas jag!

Däremot gillar jag Coors som många fnyser åt ;)

Herr Chang har talat.

Samuel Adams är icke att förglömma när man pratar om amerikanskt öl.

Boston Lager och October fest är utsökta!

Dela på andra sajter

• Svar 1,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Maitan

628

• måne

86

• Nerike

47

• Odin

39

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En utmärkt dag för att se en film, starta upp tv:n dra igång vhs eller dvd maskinen och sätt på en film. Mitt förslag blir "Singing in the rain"

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Hej. Maitan nu har jag gjort ett strandhugg i Sumpan, det är 18grader varmt och i solen 25 grader. perfekt att komma hem till värmen och solen. Det blev en stor stark och en kall jäger för att värva ner för jobbet i morgon.Inget reng i sikte den närmsta veckan som tur är. Men vist saknar jag Pattaya och Jomtien och pannbiffis mackan och ditt sällskap, och dom trevliga barer som vi var på. Synd att Lamai inte var med men han får skylla sig själv att han inte var närvarande. JAG VILL ÄVEN GE EN ROS ÅT Flaggan som jag besökte, Deng blev väldigt glad åt vårat besök, blev en lite tår oxå från oss och henne. Vi pratade lite om det som varit med Sten och hennes framtid. Hon sa att hon skulle fortsätta med Flaggan hade inga planer på sluta med Flaggan. Men hon var lite besviken på Nonki som lovat att komma så många gånger men inte dyckt upp.Specielt när han skulle årdna en Nonkis Hörna träff där men dök inte upp slälv, då blev hon besviken, för han hade ringt och skulle ordna den träffen. Men som hon sa han har väl mycket att göra med sin firma i Sverige och sälja biletter.

Men hon var ledsen för Sten satt och väntade på Nonki skulle komma som han Lovade. Men har man inte tid så har man inte jobbet måste gå först och det vet bara Nonki om hans jobb kräver så mycket tid. All heder åt Daeng som kämpar på med Flaggan blir säkert flera besök där, hon har den godaste husmanskosten i Pattaya. Även en hälsning till dig Lamai från Daeng hon ser fram emot att se dig snart. :drinks:

MVH

Sakaeo

Dela på andra sajter

Hej. Maitan nu har jag gjort ett strandhugg i Sumpan, det är 18grader varmt och i solen 25 grader. perfekt att komma hem till värmen och solen. Det blev en stor stark och en kall jäger för att värva ner för jobbet i morgon.Inget reng i sikte den närmsta veckan som tur är. Men vist saknar jag Pattaya och Jomtien och pannbiffis mackan och ditt sällskap, och dom trevliga barer som vi var på. Synd att Lamai inte var med men han får skylla sig själv att han inte var närvarande. JAG VILL ÄVEN GE EN ROS ÅT Flaggan som jag besökte, Deng blev väldigt glad åt vårat besök, blev en lite tår oxå från oss och henne. Vi pratade lite om det som varit med Sten och hennes framtid. Hon sa att hon skulle fortsätta med Flaggan hade inga planer på sluta med Flaggan. Men hon var lite besviken på Nonki som lovat att komma så många gånger men inte dyckt upp.Specielt när han skulle årdna en Nonkis Hörna träff där men dök inte upp slälv, då blev hon besviken, för han hade ringt och skulle ordna den träffen. Men som hon sa han har väl mycket att göra med sin firma i Sverige och sälja biletter.

Men hon var ledsen för Sten satt och väntade på Nonki skulle komma som han Lovade. Men har man inte tid så har man inte jobbet måste gå först och det vet bara Nonki om hans jobb kräver så mycket tid. All heder åt Daeng som kämpar på med Flaggan blir säkert flera besök där, hon har den godaste husmanskosten i Pattaya. Även en hälsning till dig Lamai från Daeng hon ser fram emot att se dig snart. :drinks:

MVH

Sakaeo

Härligt Sakaeo detta kommer helt från ditt hjärta, efter ditt möte med Deng. Hon jobbar på som vi alla vill att det skall gå bra.

Och jag tror hon klarar allt detta helt själv, Sten lever kvar i våra minnen.. :wai: Maitan. :great:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Godmorron alla.

25 grader varmt 4m/s molnligt med lite sol kl 08,06 hoppas på bättre väder idag. :clapping: Maitan.

verkar va en gla prick den däringa stjp :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Lessen gubbs inget stranhugg idag. :friends: Maitan.

Hej Maitan,

det är OK om det inte blir något strandhugg idag,inte många på beachen och regn hör till årstiden.Nu två månader kvar till vår avresa,då blir det några kalla och gött tjöt hos dig och "lite" golf förståss.

Ha det nu så gött/drivern

Dela på andra sajter

Ska vi inte skrammla ihop lite pengar till ett paraply ?????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Hej Maitan,

det är OK om det inte blir något strandhugg idag,inte många på beachen och regn hör till årstiden.Nu två månader kvar till vår avresa,då blir det några kalla och gött tjöt hos dig och "lite" golf förståss.

Ha det nu så gött/drivern

Två månader det går fort det Drivern, den blir det gött tjöt härligt. :friends: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...