Packan Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Hehe, resan till New York går av stapeln 30 september och det blir inga Budweiser hoppas jag! Däremot gillar jag Coors som många fnyser åt Herr Chang har talat. Samuel Adams är icke att förglömma när man pratar om amerikanskt öl. Boston Lager och October fest är utsökta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2010 Underbar dag idag så man får ta en tur ner till stranden senare. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2010 Underbar dag idag så man får ta en tur ner till stranden senare. Mvh Maitan. Ja på morgonen helt ok, men nu rena skiten med vädret. Nytt försök imorgon. Maitan. :sCh_christianpray2: Men några Chang har åkt ner. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 30, 2010 Dela Inlagd September 30, 2010 En utmärkt dag för att se en film, starta upp tv:n dra igång vhs eller dvd maskinen och sätt på en film. Mitt förslag blir "Singing in the rain" En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2010 En utmärkt dag för att se en film, starta upp tv:n dra igång vhs eller dvd maskinen och sätt på en film. Mitt förslag blir "Singing in the rain" Clase nu passar singing in the rain...whid Chang, Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 30, 2010 Dela Inlagd September 30, 2010 Tja Mait Har du DVD på 301an?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd September 30, 2010 Dela Inlagd September 30, 2010 Hej. Maitan nu har jag gjort ett strandhugg i Sumpan, det är 18grader varmt och i solen 25 grader. perfekt att komma hem till värmen och solen. Det blev en stor stark och en kall jäger för att värva ner för jobbet i morgon.Inget reng i sikte den närmsta veckan som tur är. Men vist saknar jag Pattaya och Jomtien och pannbiffis mackan och ditt sällskap, och dom trevliga barer som vi var på. Synd att Lamai inte var med men han får skylla sig själv att han inte var närvarande. JAG VILL ÄVEN GE EN ROS ÅT Flaggan som jag besökte, Deng blev väldigt glad åt vårat besök, blev en lite tår oxå från oss och henne. Vi pratade lite om det som varit med Sten och hennes framtid. Hon sa att hon skulle fortsätta med Flaggan hade inga planer på sluta med Flaggan. Men hon var lite besviken på Nonki som lovat att komma så många gånger men inte dyckt upp.Specielt när han skulle årdna en Nonkis Hörna träff där men dök inte upp slälv, då blev hon besviken, för han hade ringt och skulle ordna den träffen. Men som hon sa han har väl mycket att göra med sin firma i Sverige och sälja biletter. Men hon var ledsen för Sten satt och väntade på Nonki skulle komma som han Lovade. Men har man inte tid så har man inte jobbet måste gå först och det vet bara Nonki om hans jobb kräver så mycket tid. All heder åt Daeng som kämpar på med Flaggan blir säkert flera besök där, hon har den godaste husmanskosten i Pattaya. Även en hälsning till dig Lamai från Daeng hon ser fram emot att se dig snart. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2010 Tja Mait Har du DVD på 301an?? Forden du har Dvd på rummet , inga problem. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2010 Hej. Maitan nu har jag gjort ett strandhugg i Sumpan, det är 18grader varmt och i solen 25 grader. perfekt att komma hem till värmen och solen. Det blev en stor stark och en kall jäger för att värva ner för jobbet i morgon.Inget reng i sikte den närmsta veckan som tur är. Men vist saknar jag Pattaya och Jomtien och pannbiffis mackan och ditt sällskap, och dom trevliga barer som vi var på. Synd att Lamai inte var med men han får skylla sig själv att han inte var närvarande. JAG VILL ÄVEN GE EN ROS ÅT Flaggan som jag besökte, Deng blev väldigt glad åt vårat besök, blev en lite tår oxå från oss och henne. Vi pratade lite om det som varit med Sten och hennes framtid. Hon sa att hon skulle fortsätta med Flaggan hade inga planer på sluta med Flaggan. Men hon var lite besviken på Nonki som lovat att komma så många gånger men inte dyckt upp.Specielt när han skulle årdna en Nonkis Hörna träff där men dök inte upp slälv, då blev hon besviken, för han hade ringt och skulle ordna den träffen. Men som hon sa han har väl mycket att göra med sin firma i Sverige och sälja biletter. Men hon var ledsen för Sten satt och väntade på Nonki skulle komma som han Lovade. Men har man inte tid så har man inte jobbet måste gå först och det vet bara Nonki om hans jobb kräver så mycket tid. All heder åt Daeng som kämpar på med Flaggan blir säkert flera besök där, hon har den godaste husmanskosten i Pattaya. Även en hälsning till dig Lamai från Daeng hon ser fram emot att se dig snart. MVH Sakaeo Härligt Sakaeo detta kommer helt från ditt hjärta, efter ditt möte med Deng. Hon jobbar på som vi alla vill att det skall gå bra. Och jag tror hon klarar allt detta helt själv, Sten lever kvar i våra minnen.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Som det ser ut nu så får strandhugget vänta nån timma, trösta sig med en Chang kanske. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Här sitter gubbarna och väntar på uppehåll på regnet, man vet alldrig...Maitan. Ps. Jag tror fröken Chang väntar där nere också. Men finns det kall pilsner här uppe så är det inga problem. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Hiippieee det blev ett stranghugg idag, säger bara förbannat trevligt det hela. Mvh maitan. Ps. stjps tummar stämmer ej när det gäller ölen heheheheh. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Så här skall det se ut eller hur Herr Chang. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Godmorron alla. 25 grader varmt 4m/s molnligt med lite sol kl 08,06 hoppas på bättre väder idag. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Godmorron alla. 25 grader varmt 4m/s molnligt med lite sol kl 08,06 hoppas på bättre väder idag. Maitan. verkar va en gla prick den däringa stjp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 3, 2010 verkar va en gla prick den däringa stjp Han å frugan hans är som man säger göörr gooaa. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Lessen inga bilder idag, man får se vad som händer imorgon den 4/10 - 2010 Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Slänger in några bilder från helgen hos Maitan. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Härliga bilder stjp och en trevlig helg var det, den saken är klar som glas. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Somvanligt sitter man här å väntar på att regnet skall sluta, så att man kan göra ett litet strandhugg. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Lessen gubbs inget stranhugg idag. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Lessen gubbs inget stranhugg idag. Maitan. Hej Maitan, det är OK om det inte blir något strandhugg idag,inte många på beachen och regn hör till årstiden.Nu två månader kvar till vår avresa,då blir det några kalla och gött tjöt hos dig och "lite" golf förståss. Ha det nu så gött/drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4, 2010 Dela Inlagd Oktober 4, 2010 Ska vi inte skrammla ihop lite pengar till ett paraply ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Ska vi inte skrammla ihop lite pengar till ett paraply ?? Nej nej Kenneth har två st. men inget roligt att gå ut i regnet. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Hej Maitan, det är OK om det inte blir något strandhugg idag,inte många på beachen och regn hör till årstiden.Nu två månader kvar till vår avresa,då blir det några kalla och gött tjöt hos dig och "lite" golf förståss. Ha det nu så gött/drivern Två månader det går fort det Drivern, den blir det gött tjöt härligt. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu