Guest Knasen Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Har inte Thainab kommit ner till dig än, Mait? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Kan bara tala för mig, och jag bryr mig inte så mycket om vem som har tagit fotot proffs/amatör eller värstingkamera/mobil. Bara det blir kort så att man längtar ner och då jobbar man som en tok för att kunna komma ner fortare, så jag tycker dina kort duger mycket bra. Det är du som bjuder mest på kort på detta forum, och det tackar jag dig mycket för då man sitter på sitt kontor och längtar ner. Du är värd alla pluskarma från mig då du bjuder på dina kort från vardagen i Los, jag uppskattar dom och det är bland det första jag gör när jag kommer till kontoret det är att kolla in Strandhugget samt Maitans guesthouse. Mvh Nerike Snika till sig en gratis chang måntro När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Thainab kommer nog mån-tisdag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Klockan är nu 19,49 stänger stället snart för vidare.. Noi hade roligt medans jag hade en liten tur innan. Sen får vi se vad som händer, skall försöka lägga ut några bilder av detta innan chefen kommer hem. Men det är många timmar kvar. Här kommer några.Maitan. Ned ladningen klar med bilderna kl: 20,03 häftigt. Nu gäller mdet att ducha hahahahahahahahah Mvh Maitan. Känner inte igen en enda tjej från den baren längre. Tog många drinkar där när jag bodde hos dig. Mvh Kenthamon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2010 Hejsan. Regnar blir inget strandhugg idag utan i morgon on vädret tillåter, plus mitt internet har legat nere. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Snika till sig en gratis chang måntro Nä chang får nog vara för mig, du vet väl att det skall vara Leo beer Men jag är inte den som spottar i glaset, men när det gäller changbeer får ni tjata mer än två gånger tar hellre en spy för då kan man ju göra som Lamia visa sin kvinliga sida också. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2010 Nä chang får nog vara för mig, du vet väl att det skall vara Leo beer Men jag är inte den som spottar i glaset, men när det gäller changbeer får ni tjata mer än två gånger tar hellre en spy för då kan man ju göra som Lamia visa sin kvinliga sida också. Mvh Nerike Ingen fara Nerike jag har kalla Leo på lager också, jag kan få i mig Leo om Changen är slut. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Nä chang får nog vara för mig, du vet väl att det skall vara Leo beer Men jag är inte den som spottar i glaset, men när det gäller changbeer får ni tjata mer än två gånger tar hellre en spy för då kan man ju göra som Lamia visa sin kvinliga sida också. Mvh Nerike Ja jäklar de hadde ja ju glömt de e ju du din rackare som har gjort att clirre gåt över till damer på burk sitta å hålla i dessa vackra och släcka törsten är ju finfint.sen va den bra om lamai också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2010 Dagens stranhugg blev inte av, för att jag fastnade hos Reine som har Siambylla. Han håller på att renovera om lite, skall bli kul att se hur allt blir. Några bilder på jobbet. Mvh Maitan. Ps. Blev några Chang Beer. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Dagens stranhugg blev inte av, för att jag fastnade hos Reine som har Siambylla. Han håller på att renovera om lite, skall bli kul att se hur allt blir. Några bilder på jobbet. Mvh Maitan. Ps. Blev några Chang Beer. Ser ju inte ut som så lite tycker jag, men det blir nog bra när det blir klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2010 Ser ju inte ut som så lite tycker jag, men det blir nog bra när det blir klart Micke det kommer att bli bra, håller på att sänka golvet till samma nivå. Plus kommer att bli en liten bar där inne också. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Snälla Mait vi behöver lite strandhugg (changhugg) håll oss inte på sträckbänken längre . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2010 Snälla Mait vi behöver lite strandhugg (changhugg) håll oss inte på sträckbänken längre . Mvh SWEDEMAN Vädret har ej varit det bästa, men ok ja drar ner en stund imorron. T.o.m om det regnar. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Ni får ha en trevlig resa, har du provat Molson öl ja tycker den är god. Är visst Canadensisk. Hoppsan nu kom Sakaeo indroppande. Mvh Maitan. Har ni inte lyckats att kravla Er ner till Beachen & ta några pics i dag???? Era bakfulla Nordbor!!!!!!!!!!Hi Hi Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2010 Hej på er, ett litet stranhugg med bilder från idag. Men nu regnar det när ja lägger ut bilderna. Maitan. Ps. Fröken Chang hade en medhjälpare idag. (söt eller) Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2010 Å här kommer några goa till. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Du hade ivf tur med vädret idag och hon såg ju ganska trevlig ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2010 Du hade ivf tur med vädret idag och hon såg ju ganska trevlig ut Ganska trevlig ut, kom igen chaweng. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Fan, Maitan! Här ska man behöva sitta och sukta efter både chang och beach..! Goa bilder som vanligt. Skål och tack! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Ganska trevlig ut, kom igen chaweng. Maitan. Ja, det var ju moln på himmlen. Men det viktigaste fans på bordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2010 Ja, det var ju moln på himmlen. Men det viktigaste fans på bordet. Håller med dig till 100% Mr Chaweng. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Moln på himmlen är ingen fara det är ju fortfarande varmt i Thailand. Kom ut i morse så var det frost på bilrutan brrr. Men man är snart nere i värmen. Då blir det en panbiffmacka. MVH mavange Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 29, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2010 Moln på himmlen är ingen fara det är ju fortfarande varmt i Thailand. Kom ut i morse så var det frost på bilrutan brrr. Men man är snart nere i värmen. Då blir det en panbiffmacka. MVH mavange Hej Mavange allt väl? Vi hörs när du är på gång. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Hej på er, ett litet stranhugg med bilder från idag. Men nu regnar det när ja lägger ut bilderna. Maitan. Ps. Fröken Chang hade en medhjälpare idag. (söt eller) Mycket söt hette hon fröken Singha ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Hej Mavange allt väl? Vi hörs när du är på gång. Maitan. Det är bra med mig. Ja vi hörs när jag är på gång. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu