Maitan Inlagd September 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2010 Göttegris! Akta dig för Forden34 så du inte blir grillad Herr Chang har talat. Herr Chang Maitans runda fötter efter strandhugget med sakaeo är goa helt klart. Mats kom ner och många andra personer. Man kan bara säga att Sakaeo hittade ett barn som ha tyckte om (släkt) Här kommer det, han var nödig ock måste släppa på trycket. Mycket händer nu.och detta är förbannat kul. Rund som jag är, här kommer bilderna. Mvh Maitan som ett ägg.. Sen får vi se hur festen utlöpper, men då on maitans Guesthouse Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2010 Hej här kommer några till. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Blir nog bra fest ikväll! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2010 Blir nog bra fest ikväll! Yes broder nu är det fest på Guesthouset, kommer bilder senare..Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Hehe, resan till New York går av stapeln 30 september och det blir inga Budweiser hoppas jag! Däremot gillar jag Coors som många fnyser åt Herr Chang har talat. Testa Brooklyn lager. Ett väldigt gott öl enligt undertecknad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 F-n Maitan, såna kvällar kommer man ihåg i bitterljuva minnen...go fore it, never come's back. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Hej, jag har nu traffat Maitan i tva dagar och det var verkligen en trevlig bekantskap. Manga Chang blev det och runda fotter, men sa ska det vara. Maitan satter verkligen kvalitet och kunden i forsta rummet. det markte jag pa hans behandling av gasterna som kom. Men han far ju lagga bort dialekten om han ska fa kunder fran Kungliga Huvudstaden. . MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Hej, jag har nu traffat Maitan i tva dagar och det var verkligen en trevlig bekantskap. Manga Chang blev det och runda fotter, men sa ska det vara. Maitan satter verkligen kvalitet och kunden i forsta rummet. det markte jag pa hans behandling av gasterna som kom. Men han far ju lagga bort dialekten om han ska fa kunder fran Kungliga Huvudstaden. . MVH Sakaeo Nejdå. "Goa Gubbar" är alltid "Goa". Speciellt på Göteborgska ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2010 F-n Maitan, såna kvällar kommer man ihåg i bitterljuva minnen...go fore it, never come's back. Visst är det så Baa, håller med dig 100% lev livet så länge du kan... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2010 Hej, jag har nu traffat Maitan i tva dagar och det var verkligen en trevlig bekantskap. Manga Chang blev det och runda fotter, men sa ska det vara. Maitan satter verkligen kvalitet och kunden i forsta rummet. det markte jag pa hans behandling av gasterna som kom. Men han far ju lagga bort dialekten om han ska fa kunder fran Kungliga Huvudstaden. . MVH Sakaeo Sakaeo min dryckes broder, min dialekt kommer alldrig att försvinna.(trifs med den, skänns gött att prata) Men så kan ja säga att söder snacket gillar man. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2010 Nejdå. "Goa Gubbar" är alltid "Goa". Speciellt på Göteborgska ! Tallis säger bara hur rätt du har min vän. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Tallis säger bara hur rätt du har min vän. Maitan. HHe. Skall en snabbis till Gbg imorgon innan jag åker till Syrran och Farsan i Uddevalla (där jag växte upp) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2010 HHe. Skall en snabbis till Gbg imorgon innan jag åker till Syrran och Farsan i Uddevalla (där jag växte upp) Bara njut min vän (lilla London) heheheheheheheh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 tjena Mait.. Sitter i solskenet på moppen å väntar på att tjejen ska sluta jobba. Tänkte bara berätta att de e först nu som ett litet Thailandsug har börjat komma, men det dröjer tills efter jaktsäsongen innan vi kan svinga en Chang igen. Jag måste ju dra ihop råvarorna till viltbuffen 2011 åxå ... Ha det bäst gubben ... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2010 tjena Mait.. Sitter i solskenet på moppen å väntar på att tjejen ska sluta jobba. Tänkte bara berätta att de e först nu som ett litet Thailandsug har börjat komma, men det dröjer tills efter jaktsäsongen innan vi kan svinga en Chang igen. Jag måste ju dra ihop råvarorna till viltbuffen 2011 åxå ... Ha det bäst gubben ... Tjänare Odin, gött att suget kommer. Klart vi skall svinga några Chang, kanske en sommarlätt går ner också Vad som gäller buffen så kommer jag att se till att vissa saker är helt klart, med en viss person. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Maitan var rädd om levern och ta varannan vatten.. Vi (MPR-medlemmarna) vill ju kunna besöka dig i många år framjent /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2010 Maitan var rädd om levern och ta varannan vatten.. Vi (MPR-medlemmarna) vill ju kunna besöka dig i många år framjent /Enis Hej Enis, klart man dricker ca 3 liter vatten om dan. Man svettas en heldel i värmen. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2010 (ändrad) Sorry FF idag så inget strandhugg, vädret dåligt med. Får se imorron vad kroppen säger.. Maitan. Ändrades September 25, 2010 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Sorry FF idag så inget strandhugg, vädret dåligt med. Får se imorron vad kroppen säger.. Maitan. CHANG...ge mig CHANG.. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Hej Enis, klart man dricker ca 3 liter vatten om dan. Man svettas en heldel i värmen. Maitan. Det går väl för tusan inte att dricka vatten, där har ju fiskarna samlag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Det går väl för tusan inte att dricka vatten, där har ju fiskarna samlag. Än värre dom kissar och bajsar i det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Det går väl för tusan inte att dricka vatten, där har ju fiskarna samlag. Fast å andra sidan, 10 miljarder flugor kan inte ha fel så: Ät Skit ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Fast å andra sidan, 10 miljarder flugor kan inte ha fel så: Ät Skit ! Så kan det också vara BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Så kan det också vara Säger som vi gjorde i flottan: Vatten har vi nog av !!! Skål !!!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2010 Klockan är nu 19,49 stänger stället snart för vidare.. Noi hade roligt medans jag hade en liten tur innan. Sen får vi se vad som händer, skall försöka lägga ut några bilder av detta innan chefen kommer hem. Men det är många timmar kvar. Här kommer några.Maitan. Ned ladningen klar med bilderna kl: 20,03 häftigt. Nu gäller mdet att ducha hahahahahahahahah Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu