HuligArne Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Efter att ha sett alla sköna bilder så blir man sugen på att själv få uppleva ett äkta Changhugg. Jag anländer till Jomtien 11/2 finns det möjlighet för en Changhuggsrookie att få vara med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Tack Nerike, det är ju så att jag själv har kul på mina strandhugg. Plus endel frihet... Maitan. Förbaskat sugen på att åka ner, helst när man ser dina bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2010 Efter att ha sett alla sköna bilder så blir man sugen på att själv få uppleva ett äkta Changhugg. Jag anländer till Jomtien 11/2 finns det möjlighet för en Changhuggsrookie att få vara med? Klart du få komma med på ett Changhugg, kommer att bli trevligt.. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2010 Hej på er. Mitt strandhugg blev ej som man tänkt sig, men skit samma några bilder kommer så ni kan drömmar er ner till Thailand. Tänka på varma dagar kalla goa öl, en masserande dam, klippa fot händerna för ca. 100bht äta några räkor. å bara försvinna till sin drömvärld.göttttttt Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Klart du få komma med på ett Changhugg, kommer att bli trevligt.. Mvh Maitan. Tackar och bugar, hoppas att de inte bara finns chang, gillar ju shingha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2010 Tackar och bugar, hoppas att de inte bara finns chang, gillar ju shingha Inga problem fröken Chang har både små å stora Singh.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Håller med Nerike, Maitans trådar är de första man kollar in när man kommer till jobbet. Inte är det jobbmejlej iallafall...hehe Stort tack Maitan! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2010 Håller med Nerike, Maitans trådar är de första man kollar in när man kommer till jobbet. Inte är det jobbmejlej iallafall...hehe Stort tack Maitan! Swedenfarang min kommentar blir. å ha det skönt, eller. Mvh Maitan. Ps. Är du på gång? Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Hej Maitan! Här kommer an uppdatering på Pattaya bar map juni 2010 Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2010 Hej Maitan! Här kommer an uppdatering på Pattaya bar map juni 2010 Mvh Nerike Nerike en stor köss man tackar å bugar Tro fasigen att man inte hittar...Hahahahahahah. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Tjena Maitan,nu ar biljetterna klara till Thailand, den 19 oktober bar det ni vag till paradist. Hall grytan kokande och changen kall. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2010 Tjena Maitan,nu ar biljetterna klara till Thailand, den 19 oktober bar det ni vag till paradist. Hall grytan kokande och changen kall. MVH Sakaeo Tjena underbart välkommen till Paradiset, då syns vi senare sakaeo. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Parasollkillen Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Tjenixen Maitan! Hoppas att allt är bra med dig din buse, tack för den dagliga uppdateringen här i denna tråd, det glädjer mig och många andra..men du har väl lite annat för dig också än att bara skriva här på dagarna, misstänker jag. Det är full rulle i Sverige med allt vad det innebär men.. snart så knackar jag på ditt office för att höra om det finns ett rum ledigt några dagar Ha det gott, vi hörs! /Parasollkillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2010 Tjenixen Maitan! Hoppas att allt är bra med dig din buse, tack för den dagliga uppdateringen här i denna tråd, det glädjer mig och många andra..men du har väl lite annat för dig också än att bara skriva här på dagarna, misstänker jag. Det är full rulle i Sverige med allt vad det innebär men.. snart så knackar jag på ditt office för att höra om det finns ett rum ledigt några dagar Ha det gott, vi hörs! /Parasollkillen Det är bara att knacka på, så kan vi ha lite pratstunder igen. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2010 Hejsan på er. Mitt lila strandhugg blev lite konstig idag, har för mycket i mitt lila huvud att tänka på nu. Bilder som jag har tagit blev för mörka, ut i papperskorgen. Tanken var ta bilder på försäljarna på stranden men allt blev mörkt, ok det blev lite till än stranden. Njut av de dåliga picen, vad skall man göra.hahahahahahahahahah Här kommer de..Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2010 några till.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2010 Glömde att fröken Chang hälsa så gött till er alla...men ho har en favorit. Maitan. Men de får ni bräcka om ni kan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Hej, jag tror Herr Chang tränar på Budwiser nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2010 Hej, jag tror Herr Chang tränar på Budwiser nu Lägg av Drivern gör han de!!!!!!!!Budwiser det är ju kemikalisk öl fyf-n nej nu får man skriva ett PM. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Dom har kanske inte Chang i New York Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2010 Dom har kanske inte Chang i New York Jaja är det där han är..då hoppas jag att han dricker Molson öl.gött de måne. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2010 Dom har kanske inte Chang i New York Måne din sköjare han är ju här på MPR.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Maitan min vän, Du om någon vet ju vad det är för likhet mellan Budwiser och att göka i en kanot.(på engelska alltså).. "Fucking close to water" Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 De är i storstan den 30:de tror enl.skvallerpressen(jubileumsresa kanske) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2010 Maitan min vän, Du om någon vet ju vad det är för likhet mellan Budwiser och att göka i en kanot.(på engelska alltså).. "Fucking close to water" Baa. Jag skrattade så mycket att ja fick upp min Chang Beer Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu