Thainab Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Ja snart är det iaf en till och intar favorit stolen med en kall god Mait serverad Singha i handen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 (ändrad) Ja snart är det iaf en till och intar favorit stolen med en kall god Mait serverad Singha i handen Den kalla bara står där och väntar på dig . Mvh SWEDEMAN Ändrades September 17, 2010 av SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 Ja snart är det iaf en till och intar favorit stolen med en kall god Mait serverad Singha i handen Det kommer att vara full bunkrat nere i baren plus minibaren på ditt rum (301), favorit stolen kommer vara putsad. Mvh Maitan. Ps. endast Singha i minibaren. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Han behöver nog några sommarlätta oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 Han behöver nog några sommarlätta oxå Han sjunger så dåligt måne, efter två stycken... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Han sjunger så dåligt måne, efter två stycken... Maitan. Ge han två till så kanske det blir bättre Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 Ge han två till så kanske det blir bättre Inte lättare bara tungre på alla viss.hahahahaha. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 haha ja när jag börjar yla så är det dags att låsa bardisken 1 ledig dag, 3 arbetspass, 1 resdag, 3 dagar i BKK sen är jag på plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Hörde att det var flygstrejk på gång fr.o.m. den 23:e Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Ja just lamaie du som har såna fina kamrer, fram med bilderna nu. Maitan. Ps: det kom en tvilling till den första valen.här är bilden. Vem fan har smygfotat mig i poolen? Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Han sjunger så dåligt måne, efter två stycken... Maitan. Ja tänk på att han har pappa med sig Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 1 ledig dag, 3 arbetspass, 1 resdag, 3 dagar i BKK sen är jag stadgad en får gratta härifrån västkusten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 19, 2010 Ja tänk på att han har pappa med sig Mvh SWEDEMAN Jag har tänkt på detta , men ja tror att mannen har skin på näsan. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 19, 2010 Vem fan har smygfotat mig i poolen? Ja inte är det jag hahahahahah. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 19, 2010 Nåt strandhugg blir det inte idag, får ta min Chang Beer här hemma. Några bilder hur det ser ut nu. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Bra med lite regn Maitan,då slipper du ju tvätta bilen,allt dammet bara rinner av Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 19, 2010 Bra med lite regn Maitan,då slipper du ju tvätta bilen,allt dammet bara rinner av Javisst är det så Drivern, plus behöver ej gå så långt för min Chang. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Javisst är det så Drivern, plus behöver ej gå så långt för min Chang. Maitan. Synd dock om Fröken Chang som inte får se din glada uppsyn idag! Njut av Changen. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 19, 2010 Synd dock om Fröken Chang som inte får se din glada uppsyn idag! Njut av Changen. / J.ag Jodå kom nyss hem från ett snabbt besök hos fröken Chang, man kunde ta en extra Chang Beer. Nästan ingen folk nere men vädret var där efter, farangerna hade dragit hem när rengnet kom. Men här några pics. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2010 Hej på er alla MPRe. Mitt strandhugg idag skulle handla om lite bättre kvalite på bilderna, som ni alla vet har vi många duktiga fotografer här på forumet. Där är väl där mest av mina + karman går till, på grund av ja älskar bilder man får så mycket ut av det (min åsikt) Skit samma när man är ute på strandhugget så ligger det några Chang Beer under västen så bilderna blir där efter, men sen tycker jag f-n det är Maitan ja meddelar vad som händer då. Skakar velar ja ni vet hur det kan vara hahaha här kommer fyra bilder nere från stranden idag, å min tanke var reklam Chang Beer och här har ni resultatet. (kanske nån som blir törtig) Mvh Maitan. Ps. njut av det liv ni har, det gör jag. det är en Samsung mobil bra kompis. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Kan bara tala för mig, och jag bryr mig inte så mycket om vem som har tagit fotot proffs/amatör eller värstingkamera/mobil. Bara det blir kort så att man längtar ner och då jobbar man som en tok för att kunna komma ner fortare, så jag tycker dina kort duger mycket bra. Det är du som bjuder mest på kort på detta forum, och det tackar jag dig mycket för då man sitter på sitt kontor och längtar ner. Du är värd alla pluskarma från mig då du bjuder på dina kort från vardagen i Los, jag uppskattar dom och det är bland det första jag gör när jag kommer till kontoret det är att kolla in Strandhugget samt Maitans guesthouse. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2010 Kan bara tala för mig, och jag bryr mig inte så mycket om vem som har tagit fotot proffs/amatör eller värstingkamera/mobil. Bara det blir kort så att man längtar ner och då jobbar man som en tok för att kunna komma ner fortare, så jag tycker dina kort duger mycket bra. Det är du som bjuder mest på kort på detta forum, och det tackar jag dig mycket för då man sitter på sitt kontor och längtar ner. Du är värd alla pluskarma från mig då du bjuder på dina kort från vardagen i Los, jag uppskattar dom och det är bland det första jag gör när jag kommer till kontoret det är att kolla in Strandhugget samt Maitans guesthouse. Mvh Nerike Tack Nerike, det är ju så att jag själv har kul på mina strandhugg. Plus endel frihet... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Kan bara tala för mig, och jag bryr mig inte så mycket om vem som har tagit fotot proffs/amatör eller värstingkamera/mobil. Bara det blir kort så att man längtar ner och då jobbar man som en tok för att kunna komma ner fortare, så jag tycker dina kort duger mycket bra. Det är du som bjuder mest på kort på detta forum, och det tackar jag dig mycket för då man sitter på sitt kontor och längtar ner. Du är värd alla pluskarma från mig då du bjuder på dina kort från vardagen i Los, jag uppskattar dom och det är bland det första jag gör när jag kommer till kontoret det är att kolla in Strandhugget samt Maitans guesthouse. Mvh Nerike Kan bara hålla med Nerike. Här sitter man med en sur eftersmak av valet, när det dyker upp bilder från Maitan. Helt plötsligt blir man på gott humör igen och vill bara ner till solen. Keep up the good work, man! Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 (ändrad) En dag utan Changhugg är som att vakna i en mardröm.VAR ÄR DEN.HJÄLP Ändrades September 20, 2010 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Hej på er alla MPRe. Mitt strandhugg idag skulle handla om lite bättre kvalite på bilderna, som ni alla vet har vi många duktiga fotografer här på forumet. Där är väl där mest av mina + karman går till, på grund av ja älskar bilder man får så mycket ut av det (min åsikt) Skit samma när man är ute på strandhugget så ligger det några Chang Beer under västen så bilderna blir där efter, men sen tycker jag f-n det är Maitan ja meddelar vad som händer då. Skakar velar ja ni vet hur det kan vara hahaha här kommer fyra bilder nere från stranden idag, å min tanke var reklam Chang Beer och här har ni resultatet. (kanske nån som blir törtig) Mvh Maitan. Ps. njut av det liv ni har, det gör jag. det är en Samsung mobil bra kompis. Skojar du? Törstig är bara förnamnet och som några skrivit ovan, man längtar ner till LOS så det värker i kroppen. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu