Tallviking Inlagd September 9, 2010 Dela Inlagd September 9, 2010 "Man lever bara en gång" är bra att ha som måtto ! Men glöm inte bort att du hara bara en lever ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 9, 2010 Dela Inlagd September 9, 2010 Jesus lever 18,90/kilot Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2010 Är det en del av dina gäster Maitan Säger bara kom till en svensk krog, så har ni ej detta hoppas ja. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2010 "Man lever bara en gång" är bra att ha som måtto ! Men glöm inte bort att du hara bara en lever ! Helt riktigt Tallviking, plus ja har Arboga leverpastej.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2010 Jesus lever 18,90/kilot Så är det bara måne 18,90/kilot. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 9, 2010 Dela Inlagd September 9, 2010 Säger bara kom till en svensk krog, så har ni ej detta hoppas ja. Maitan. Jag dyker upp Maitan i början på november,jag bor alltid på Eurostar soi 1 men det vet du redan var det ligger, är du på soi 2? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2010 Jag dyker upp Maitan i början på november,jag bor alltid på Eurostar soi 1 men det vet du redan var det ligger, är du på soi 2? Klart ja är på tvåan, du är välkommen på några kalla pilsner. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2010 Dela Inlagd September 9, 2010 Du har väll dubbelrum Maitan ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2010 Du har väll dubbelrum Maitan ? hahahahahahah Kenneth ja menar vi svenskar har rest nu i så många år på charter skall ej detta uppstå, men en stor bröstad blåndin + Ashmad. kvällens goa skratt.förlåt direkt från hjärtat. Mvh Maitan. plus karma kommer har ej mer att dela ut. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 9, 2010 Dela Inlagd September 9, 2010 (ändrad) Jadu Mait, ta nu Blondin Bellas tips och skriv dubbelsäng istället för dubbelrum så att ingen gästerna känner sig lurade! Vilka stjärnor! Ändrades September 9, 2010 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2010 Jadu Mait, ta nu Blondin Bellas tips och skriv dubbelsäng istället för dubbelrum så att ingen gästerna känner sig lurade! Vilka stjärnor! Kompis detta är värre en värme tillägget i...kommer inte på namnet, du vet. Maitan. hahahaha Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 9, 2010 Dela Inlagd September 9, 2010 Röd kräfta kan detta va Du Mait Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2010 Röd kräfta kan detta va Du Mait Nästan så röd som kräftan är man idag. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 10, 2010 Dela Inlagd September 10, 2010 Kompis detta är värre en värme tillägget i...kommer inte på namnet, du vet. Maitan. hahahaha Fru Storch klagade på att de hade betalt bränsle tillägg, men ändå så var det så kallt på rummet. I Lasse Åbergs sällskapsresan, pocenten Helge, Pepes bodega och ratatatata, tänk vad mycket som faktiskt är sant i den filmen. Charter resenärer är för goa. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2010 Dagens strandhugg blev kort, gubbarna hade drat sig säkert till nåt annat vatten. (lek å blask kanske vad vet jag). Så en snabb kall Chang Beer, å vidare till en Bar. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2010 Efter allt, ja vad skall man kalla det. Drog ja ner till standen avnjuta nån kall Chang Beer å snacka med gäster, å annat gött folk. Detta blev en trevlig eftermiddag helt klart, man måste här ifrån ibland. och få ladda upp det gamla batterit. Bra dag och en massa goa snubbar har man träffat. Mvh Maitan. Ps.Sista bilden en go Tjej från utanför Chiang Mai. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2010 Mitt lilla strandhugg idag var tänkt att bara sabai sabai, dricker min kalla Chang Beer. Ser mig omkring ett gäng högre kask Indier håller på förhandla med en tröj försäljeska, tycker verkligen synd om henne. Personerna betersig som de ägde hela stranden, och säljerskan har fullt upp med att det inte åker ner några tröjor i ryggsäcken utan betalning. Ok någ om detta sen ser man gäster från Guesthouset äter räker å småkrabba, och förbannat bra dryck har de med sig. (eller clion) Drar upp efter en stund fastnar hos Tony för en liten Chang Beer, när man sitter där är det en katöy som spanar på mig å blinkar med ögona. så här kommer det några bilder från den korta stranhugget. Mvh Maitan. Ps: Tvetjärten på sista bilden, plus ursäkt att mina bilder inte har bra kvalite. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2010 Hejsan. Gjorde som j.ag sa drog ner till stranden njöt av en stor Chang Beer, fröken Chang hade säkert inte mer än ca. fem kunder. Med andra ord man fick sitta hundvakt och höra från försäljarna hur lite faranger det är nere, som om det vore en nyhet Drog mig senare upp till Tonys Bar för en kall..hehehehehe språka lite samma gnyande (Göteborska) där, katöyen tjötar vill ha pengar om ja skall ta bilder på na. Jag sa då måste vi planera detta bättre, så vi får se vad som händer Ok lägger ut några bilder, ja tycker själv samma tråkiga saker varje dag. Man får försöka klippa av gummisnodden å komma på lite längre utflykter. Kanke till vapenfabriken (ett uttal vi har här nere för en bar) Mvh Maitan. Ps. Våra gäster är på Koh Larn idag. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Härligt Maitan! Hoppas Changen slank ner med ett leende på läpparna Sluta inte att lägga ut dina bilder, för guds skull. De gör ju livet här så mycket lättare att uthärda. Hösten, är enligt mig, inte för rolig. Nä, ett besök hos dig har blivit en del av vardagen, även om det är många mil som skiljer! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2010 Härligt Maitan! Hoppas Changen slank ner med ett leende på läpparna Sluta inte att lägga ut dina bilder, för guds skull. De gör ju livet här så mycket lättare att uthärda. Hösten, är enligt mig, inte för rolig. Nä, ett besök hos dig har blivit en del av vardagen, även om det är många mil som skiljer! / J.ag Tackar alla ödmjukast j.ag nu när det är lågsäsong inga problem med bilder, men ja tror inga problem högsäsongen heller. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Tackar alla ödmjukast j.ag nu när det är lågsäsong inga problem med bilder, men ja tror inga problem högsäsongen heller. Mvh Maitan. Idag kan du ju njuta lite extra av changen fter gårdagens seger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2010 Idag kan du ju njuta lite extra av changen fter gårdagens seger! Haj på daj, precis vad jag gör idag. Änglarna i mitt hjärta. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Haj på daj, precis vad jag gör idag. Änglarna i mitt hjärta. Maitan. Tänk vad en seger kan göra en lycklig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2010 Tänk vad en seger kan göra en lycklig! Ja visst är det så, du vet säkert själv hur det är.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tasa56 Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Säkert redan nämnt, men. Beer Chang i beställningssortimentet fr.o.m. 2010-09-01 Chang Beer (nr 89188) Alkoholhalt 5,0 % Flaska 640 ml 26.90 Säljstart 2010-09-01. Denna vara säljs endast i helt kolli om 12 st. Flaska 330 ml 14.90 Säljstart 2010-09-01. Denna vara säljs endast i helt kolli om 24 st. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu