stefan5300 Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Jag tror jag har haft med mig pannbiffsmacka på rummet och det smakade alldeles utmärkt men jag såg ingen 7/11 utanför men det kanske berodde på samma orsaker som Herr Chang.Mvh Måne som fortfarande saknar de sommarlätta Hej du Måne, ja vem saknar inte dom sommarlätta i den Thailändska värmen. Men idag är det bara en månad kvar tills jag ska hälsa på Maitan och inmundiga ett antal svala goda drinkar, gärna med dig som bordskamrat. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Klart du skall ha pannbiffen före så du kan se på behagen i lungn å ro, vad som gäller kocken så går det någ ej att väcka. Om du inte kommer hem vid åtta tiden på morron Mvh Maitan. Dricker man sangsom kan man va i bra form från ca 10 på kvällen till 10 på förmiddagen om man håller ett jämt och stadigt intag. Det är värre med singhan som ofta kan bli ett sömnmedel efter ett antal flaskor. Den ev tjejen är inga problem skulle hon tröttna på att vänta till 10 på förmiddagen är det bara att ge henne nycklarna till rummet så kan hon springa iväg och kolla på thaisåpoperor på tv medans man kan dricka sina groggar i lugn och ro. BTT Klart du skall ha pannbiffen före så du kan se på behagen i lungn å ro, vad som gäller kocken så går det någ ej att väcka. Om du inte kommer hem vid åtta tiden på morron Mvh Maitan. Dricker man sangsom kan man va i bra form från ca 10 på kvällen till 10 på förmiddagen om man håller ett jämt och stadigt intag. Det är värre med singhan som ofta kan bli ett sömnmedel efter ett antal flaskor. Den ev tjejen är inga problem skulle hon tröttna på att vänta till 10 på förmiddagen är det bara att ge henne nycklarna till rummet så kan hon springa iväg och kolla på thaisåpoperor på tv medans man kan dricka sina groggar i lugn och ro. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Hej du Måne, ja vem saknar inte dom sommarlätta i den Thailändska värmen. Men idag är det bara en månad kvar tills jag ska hälsa på Maitan och inmundiga ett antal svala goda drinkar, gärna med dig som bordskamrat. Det vet du vännen,i vårat sällskap sitter alltid en sommarlätt fint Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Dricker man sangsom kan man va i bra form från ca 10 på kvällen till 10 på förmiddagen om man håller ett jämt och stadigt intag. Det är värre med singhan som ofta kan bli ett sömnmedel efter ett antal flaskor. Den ev tjejen är inga problem skulle hon tröttna på att vänta till 10 på förmiddagen är det bara att ge henne nycklarna till rummet så kan hon springa iväg och kolla på thaisåpoperor på tv medans man kan dricka sina groggar i lugn och ro. BTT Dricker man sangsom kan man va i bra form från ca 10 på kvällen till 10 på förmiddagen om man håller ett jämt och stadigt intag. Det är värre med singhan som ofta kan bli ett sömnmedel efter ett antal flaskor. Den ev tjejen är inga problem skulle hon tröttna på att vänta till 10 på förmiddagen är det bara att ge henne nycklarna till rummet så kan hon springa iväg och kolla på thaisåpoperor på tv medans man kan dricka sina groggar i lugn och ro. BTT en sån gest stärker säkert tjejen.. tjohooo Btt is back CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 555555 Joru, ganska najs måste man nog påstå.. Fast, Fru Baa såg till att "bocken" hamnade i rätt binge.. Baa,där hade jag inte haft något emot att deltaga Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Baa,där hade jag inte haft något emot att deltaga Och min jä--la granne, han slocknade vid 2 tiden så där satt man med 5 st godbitar.synd att det inte går skyttelbuss från Gnällbältet.får repareras vid tillfälle...Inte för att retas,,,men det är jävla gott att va tillbaks i risbyn. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Och min jä--la granne, han slocknade vid 2 tiden så där satt man med 5 st godbitar.synd att det inte går skyttelbuss från Gnällbältet.får repareras vid tillfälle...Inte för att retas,,,men det är jävla gott att va tillbaks i risbyn. Inte utan att man sitter här och längtar.Jag satt gärna i din sits nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Hej på er hoppas nu idag att tjejerna är målade Blåvitta, när man gör sitt Strandhugg idag. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Och på vissa andra ställen är det kolsvart...jäkla turgubbe... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Och på vissa andra ställen är det kolsvart...jäkla turgubbe... Ja kompis men det är inte ofta man har de. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Hejsan snubbar. Det blev inga Blåvitta brudar idag, men träffa på ett gött gäng som hade det mysigt. Plötsligt dök det upp en clion flaska på mitt bord, så det var bara att suga ner Changen och klirra lite. Fröken Chang låg å sov undrar vad fröken hade gjort i natt, men det kom fram att ho hade varit hos sin far som ligger på sjukhuset.(chonburi) Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Och min jä--la granne, han slocknade vid 2 tiden så där satt man med 5 st godbitar.synd att det inte går skyttelbuss från Gnällbältet.får repareras vid tillfälle...Inte för att retas,,,men det är jävla gott att va tillbaks i risbyn. Härmed beställes 1 st mullig Udonska. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Härmed beställes 1 st mullig Udonska. BTT Ordern utförd Bäste Bror. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Ett litet stranhugg idag stanna till hos Tonys för en liten Chang, dåligt med tjejer då. Ner till stranden för min stora Chang Beer och bara tog det lungt ett tag. Men senare var festen på gång men inte på stranden. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Inte Sangsom, men väl Whiskey och några pattisar gungade väl också igår kväll, konsert med Carabao.Där skulle Du vart med.. De e väl Darlingen nr 2 från höger baa eller så är hon väldigt lik När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 1, 2010 Dela Inlagd September 1, 2010 De e väl Darlingen nr 2 från höger baa eller så är hon väldigt lik Rätt igen Herr Mästerdetektiv. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 1, 2010 Dela Inlagd September 1, 2010 Är Maitans avtryckarfinger slitet idag efter rekorddagen igår Kom igen Maitan,fyll på med TEN och ös på Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2010 Är Maitans avtryckarfinger slitet idag efter rekorddagen igår Kom igen Maitan,fyll på med TEN och ös på Mvh Måne Ja visst är det skönt att fukta näbben ibland, men igår var det konstigt. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2010 Tjaba. Naam kaeng förlåt kunde inte låta bli, att göra en av sakerna du nämde i Maitans Guesthouse att dricka nåt gött. Då tänkte jag f-n jag drar ner till stranden tar min suveräne Chang Beer å kollar till bilen samtidigt, sagt å gjort kommer fröken Chang å säger. Maitan Changen är mycket kall idag, ok då å där sitter gänget som huserar oss mig in med Changen fram med mobilen tar några pics mår som en prins. Jaja nu sitter jag här glad och sommarlätt. Här kommer picen från denna lilla promenad. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2010 Här kommer fyra till.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Parasollkillen Inlagd September 5, 2010 Dela Inlagd September 5, 2010 Tjenixen Maitan! Vill bara tacka för senast, det är alltid lika trevligt att språkas vid, vi ses igen om några månader Skickar med några bilder på "Maits område" dom är en liten vecka gamla och inte lika färska som Maitans senaste.men håll tillgodo Ha det gott govänner! /Parasollkillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2010 Tjenixen Maitan! Vill bara tacka för senast, det är alltid lika trevligt att språkas vid, vi ses igen om några månader Skickar med några bilder på "Maits område" dom är en liten vecka gamla och inte lika färska som Maitans senaste.men håll tillgodo Ha det gott govänner! /Parasollkillen 555555 härligt allt fungerar som det skall hoppas jag, tack för bilderna. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Parasollkillen Inlagd September 5, 2010 Dela Inlagd September 5, 2010 555555 härligt allt fungerar som det skall hoppas jag, tack för bilderna. Mvh Maitan. Tack, allt är bra...förutom att jag är tillbaka i Sverige igen! Skickar med några bilder till från "Maits område"...håll tillgodo govänner /Parasollkillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 5, 2010 Dela Inlagd September 5, 2010 Fi satan vad det suger i tarmen.och jag som sagt att vi skall hålla oss hemma i år... Hmmm undar om man skall plinga Nonki "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd September 5, 2010 Dela Inlagd September 5, 2010 Nu skriker kroppen av trötthet efter två hårda dagar(och nätter). Sitter här och stirrar på min tomma väska och funderar på vad som skall packas ner. Lugn Maitan, några saker är redan klara för att packas ner men i övrigt så har jag inte en susning. Om 24h så är man på inflygning över Bangkok, känns ganska OK. God natt och vi ses på tisdag fm. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu