måne Inlagd Juli 9, 2010 Dela Inlagd Juli 9, 2010 Alltid trevligt att få se fröken chang Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2010 Hejsan snubbar Tog mig en liten promenad man ser att det saknas turister, nästan öde på stranden och barerna. Här kommer några pics från Jomtien, så ser ni hur vi har det här nere . Och så klart ett pics på FRÖKEN CHANG å ho hälsar till er alla.. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 hej maitan! kommer ner till dig idag runt 18:00.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2010 hej maitan! kommer ner till dig idag runt 18:00.. Trevligt tennek då syns vi 18,00 Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Kommer ner snart också, behöver två rum. Men bara om du gör mig sällskap på ett Changhugg, öl konsumtionen har varit skrämmande låg ett halvår nu Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2010 Kommer ner snart också, behöver två rum. Men bara om du gör mig sällskap på ett Changhugg, öl konsumtionen har varit skrämmande låg ett halvår nu Ha en bra dag! Tjänare klart jag hänger med på ett Changhugg, vilka datum! Små eller stora rum! Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Hallå Maitan! Har du eller någon av de andra där nere som lever på turismen någon aning om varför det är så få där nu? Borde det inte vara full rulle såhär års när det är semestertider? Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2010 Hallå Maitan! Har du eller någon av de andra där nere som lever på turismen någon aning om varför det är så få där nu? Borde det inte vara full rulle såhär års när det är semestertider? Full rulle brukar börja i oktober, men nu under semestertider som du säger så det mindre än föra året. Varför vet jag ej, man får hoppas det vänder om några veckor. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Tack Maitan för de fina bilderna på Fröken Chang Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Tjänare klart jag hänger med på ett Changhugg, vilka datum! Små eller stora rum! Mvh Maitan. Hör av mig om tid när dottern har landat. Ha en gör go' dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Vad ska du där nere å göra Mait? Klockan e strax efter sju och det är 33 grader utanför fönstret, och jag lovar dej att värme i Svedala e inte lika behagligt som i Thailand. Kanske delvis beroende på att jag jobbar i hettan... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2010 Vad ska du där nere å göra Mait? Klockan e strax efter sju och det är 33 grader utanför fönstret, och jag lovar dej att värme i Svedala e inte lika behagligt som i Thailand. Kanske delvis beroende på att jag jobbar i hettan... kan det vara så, men det är gött med en Chang i värmen eller..Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2010 Tog mig en promenad ner mot stranden ni kan se hur glest med faranger, men sen väl nere så var det mer än föra gången. Fröken Changs hund Pi Lo kom springande ville sitta hos mig, inga problem. Sen kom det katöy som säljer glass inhandla en glass till matte...Hör här Odin sen började fröken Chang prata om dig, och det var ang. den stora Changen på ryggen heheheheheheh och sen Herr Changs ner kylning av glassen. Fröken Chang hälsar gött till er båda..det var Changhugget för idag. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Tjena Maitan välkommen tillbaka till verkligheten hoppas att du hade en bra semester i norr. Mai san är verkligen ett trevligt ställe, vet inte hur det stavas men du förstår nog. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2010 Tjena Maitan välkommen tillbaka till verkligheten hoppas att du hade en bra semester i norr. Mai san är verkligen ett trevligt ställe, vet inte hur det stavas men du förstår nog. MVH Sakaeo Tjänare sakaeo är verkligen utvilad, men åkt på en förskylning nu. Ja det är ett trevligt ställe plus mera ställen.Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2010 Ja idag blir det lite bilder från morronen när man öppnar + fram till strandbesöket. Fröken Chang på väg till jobbet med sina dogs, bilar som vill köpa upp tomflasker. Sedan dyker en vän upp kul satt å tjöta lite, han fick i sig 7 Chang Beer innan drog vidare. Harley kom ner med ett strålande humör å hällde i sig 1 Chang och så går min dag. Pen kommer hem från marknaden, jag drar ner till stranden skall ha mig en riktig fot å vad massage. När man ligger där och har det bra ser man fröken Changen ligger och å myser. Var hemma kl:16,00 ca brassa lite käk, ånu sitter man här igen... Hälsningar Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Du lever ett hårt liv i en tuff miljö !!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2010 Du lever ett hårt liv i en tuff miljö !!! Hehehehe Tallviking ja detta är hårt å tuff miljö men vad skall man göra Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Hehehehe Tallviking ja detta är hårt å tuff miljö men vad skall man göra Mvh Maitan. Ja, någon måste ju ställa upp och offra sig Vi drar till Bangkok imorgon bitti för 2 dagars shopping ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2010 Ja, någon måste ju ställa upp och offra sig Vi drar till Bangkok imorgon bitti för 2 dagars shopping ! Lycka till i BKK, lämna några kort hemma Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Du ser riktigt pigg och utvilad ut nu efter semestern.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2010 Du ser riktigt pigg och utvilad ut nu efter semestern.. Tjänare knasen utvilad vet ja ej, men på ett gött humör skall till läkarn imorron så får man se vad han säger Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Mait: Snart dags att börja tjata fotboll igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2010 Mait: Snart dags att börja tjata fotboll igen! Visst f-n Blåvitt spelar mot Halmstad imorron, klart då blir go tjat igen Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Visst f-n Blåvitt spelar mot Halmstad imorron, klart då blir go tjat igen Mvh Maitan Och Zlatan är klar som lagkapten i landslaget igen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu