måne Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 Jag ska undersöka både kylen och fru chang Ha det gött,vi syns.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2010 måne Herr Chang har just kollat detta med säkert bild bevis som kommer senare Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Den är av storlek XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL så plocka ner allt som hänger redan på väggen, för det är bara två färger som kommer synas Han har redan två färger på väggen Och dom går nog inte att flytta på Harebra Maitan Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Just det,svart och vitt Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Jag ska undersöka både kylen och fru chang Ha det gött,vi syns.Mvh Måne Hehe Måne, nu var det fröken Chang som omtalades. Jag föredrar nog att du inte undersöker fru Chang Kylen var välfylld då vi lämnade Thailand, trots våra försök att tömma den! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Jäklar,det blev fel,ajabaja att undersöka andras fruar och Måne menade naturligtvis fröken chang.Tror nog att FRU chang är nöjd utan att Måne lägger sina björnramar runt henne,det sköter nog HERR chang om bättre Mvh Måne som ska kämpa för att tömma den(kylen alltså) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Jäklar,det blev fel,ajabaja att undersöka andras fruar och Måne menade naturligtvis fröken chang.Tror nog att FRU chang är nöjd utan att Måne lägger sina björnramar runt henne,det sköter nog HERR chang om bättre Mvh Måne som ska kämpa för att tömma den(kylen alltså) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Nu blev jag så nervös att herr chang skulle bli arg på mig så det blev dubbelt.Hoppas inte gammeldansken blir sur nu Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Nu blev jag så nervös att herr chang skulle bli arg på mig så det blev dubbelt.Hoppas inte gammeldansken blir sur nu Mvh Måne Sur blir han sällan. Men orolig för Månens hälsa Värmen i Thailand kanske minskar Parkinsonsymptomen lite? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Tjänare nej den Blåvitta flaggan hänger bra som den gör, vi får väl se vad som händer Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Blå vitt är väl fint men det ska stå LIF på den. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Hahahahaha flor där satt den Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Gammeldansken,jag tror det är fler än jag som ska oroa sig för det Mvh Måne som är frisk do en nötkärna.Är du??? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Och vad är det för påhopp,att anklaga någon för att ha parkingson,känns lite lågt tycker jag trodde du kunde bättre(du vill framhäva det iaf) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Tjänare gubbs var ner till stranden med min dotter idag (plast) och hade några trevliga timmar där nere. Här kommer några pics, och det är j-vligt varmt här nere nu. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Inte lyfta ölen så högt maitan,du ska vara utvilad när vi kommer Mvh Måne som börjar varva upp nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Hahahahaha måne du är go du, klart man måste börja träna nu innan gänget kommer Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd April 5, 2010 Dela Inlagd April 5, 2010 Du ser ut att vara i fin form Mait, gött att se Tyvärr så måste vi nog ändra på det om en vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2010 Thainaben allt är ok idag men haft några dagar som kunde varit bättre, det tar vi sen när du är nere. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2010 Var ner till stranden med dottern skulle ha tag i en snubbe ang. fisketur men som vanligt han var ute på vift. Det är varmt här nere nu, så man fick ta en Chang och vara glad. Så gick det ner nån krabba på de (härligt) kommer några bilder från stranden. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd April 6, 2010 Dela Inlagd April 6, 2010 ser lika underbart ut som jag kommer ihåg det... tack Mait Snaaaart så är jag där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 6, 2010 Dela Inlagd April 6, 2010 Thainab,jag hinner före dig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd April 6, 2010 Dela Inlagd April 6, 2010 Thainab,jag hinner före dig Va !!! Hur är det möjligt ? När åker du och är du kvar den 12e när jag och honken rumlar in ? Vore trevligt att dela en innan du försivnner ut på landet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 6, 2010 Dela Inlagd April 6, 2010 Jag åker i morgon och "försvinner" ut på landet direkt.Men den 16/4 har vi möte i Surin och den 1/5 är jag hos maitan ca,13.00 och då ska honkskrället få bekänna färg(sist va han lite färglös hihi)den 24/4 åker jag till koh samui .Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd April 6, 2010 Dela Inlagd April 6, 2010 1/5 Åh då är man ju där, kanske man ska ta sig till Jomtien för att träffa två MPR kändisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu