Jump to content
IGNORERAD

Maitans Strandhugg (Changhugg)

Maitan

Recommended Posts

• Svar 1,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Maitan

628

• måne

86

• Nerike

47

• Odin

39

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

conservator

Måne den kommer, nu går ja å lägger mig...Maitan

Fick du i dig några singh eller höll du dig till changen?

Dela på andra sajter

Tja, jag får väl leverera lite sympati till Maitan också och hoppas att det löser sig.

I onsdags såg jag bland det värsta av "om blickar kan döda" jag någonsin sett... inte riktat mot mig och jag satt fyra meter bort.

Men oavsett vem som gjort fel tycker jag det är lite olämpligt att uppträda så publikt bland kunder, det borde tas mellan fyra ögon. Något speciellt en thai borde inse.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

När man får svarta ögat är det kört,det spelar ingen som helst roll var man befinner sig.När en thai delar ut det stängs hela omvärlden av :diablo: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Grattis härifrån oxå :lol: Maitan,kommer nån och hämtar mig den 1/5??ursäkta jag tjatar.Mvh Måne som snart börjar packa :friends::drinks:

Måne

Dela på andra sajter

conservator

Se nu till att avnjuta några stora Singh så att du kan få riktig behållning av dagen, inga sådana där Chang en dag som denna!

Grattis!

Dela på andra sajter

Grattis Mait :party:

Hoppas du får en härlig dag, kommer snart ned och grattar dig personligt :drinks:

Dela på andra sajter

Tack alla snubbar, avnjuter denna dag till max. Har tagit ledigt 25, 26, 27,28e är uppe i Udom Pattana ligger i Nakon Sawan provincen. På väg till en resturang nu snart då får man se hur det blir :whistle: Pen min kärring är på strålande humör tänk

om vi hade så alltid, men det kommer hoppas jag. Måne förlåt har haft mycket innan den 29e har du priset, transporten inga problem.

:clapping: Tack alla :clapping: goa :friends:

Mvh Maitan :drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Ha det nu så bra där du är och boka åt mig,priset är inte den stora frågan utan bekvämligheten att bli hämtad(är eländigt lat)Och jag vill att det står maitans på skylten :great: Kärringen kanske oxå behövde lite semester :friends: så vårda varandra nu men spar lite krut till vi kommer :drinks: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Måne vi ordnar detta när vi är tillbaka i Jomtien. Blir det mark köp imorron så kanske ho ler ett år...hahahaah :ironi:

Visst behöver ho med semester men inte lika länga som ja..hahahahahah :ironi:

Mvh Maitan :bag::great:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Tja, jag får väl leverera lite sympati till Maitan också och hoppas att det löser sig.

I onsdags såg jag bland det värsta av "om blickar kan döda" jag någonsin sett... inte riktat mot mig och jag satt fyra meter bort.

Men oavsett vem som gjort fel tycker jag det är lite olämpligt att uppträda så publikt bland kunder, det borde tas mellan fyra ögon. Något speciellt en thai borde inse.

Herr Chang har talat.

Ja, det kunde räcka med att ena parten har gått ut publikt bland kunder och deklarerat sin frustration .:whistle:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Grattis Maitan ! :drinks::great::dance1::dance:

Se till och få i dig några goda singha istället för blasket chang .

Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Dela på andra sajter

SM.

Vänligen sålla agnarna från vetet, Singh... Tvi vale, den sörjan kan andra hållas med...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Har du kameran med dej gubben??? Hoppas hoppas

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...