Maitan Inlagd Mars 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 23, 2010 Måne PMet kommer imorron men ja säger må J-velrn ta de. Mvh maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 23, 2010 Måne den kommer, nu går ja å lägger mig...Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Mars 23, 2010 Dela Inlagd Mars 23, 2010 Måne den kommer, nu går ja å lägger mig...Maitan Fick du i dig några singh eller höll du dig till changen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Tja, jag får väl leverera lite sympati till Maitan också och hoppas att det löser sig. I onsdags såg jag bland det värsta av "om blickar kan döda" jag någonsin sett... inte riktat mot mig och jag satt fyra meter bort. Men oavsett vem som gjort fel tycker jag det är lite olämpligt att uppträda så publikt bland kunder, det borde tas mellan fyra ögon. Något speciellt en thai borde inse. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 När man får svarta ögat är det kört,det spelar ingen som helst roll var man befinner sig.När en thai delar ut det stängs hela omvärlden av Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 grattis på 57 års dagen Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Från oss Nerkingar Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 grattis Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Grattis härifrån oxå Maitan,kommer nån och hämtar mig den 1/5??ursäkta jag tjatar.Mvh Måne som snart börjar packa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Grattis Maitan Ta ett par chang och koppla av idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Grattis Maitan, hoppas du får en trevlig dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Se nu till att avnjuta några stora Singh så att du kan få riktig behållning av dagen, inga sådana där Chang en dag som denna! Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Grattis Mait Hoppas du får en härlig dag, kommer snart ned och grattar dig personligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 26, 2010 Tack alla snubbar, avnjuter denna dag till max. Har tagit ledigt 25, 26, 27,28e är uppe i Udom Pattana ligger i Nakon Sawan provincen. På väg till en resturang nu snart då får man se hur det blir Pen min kärring är på strålande humör tänk om vi hade så alltid, men det kommer hoppas jag. Måne förlåt har haft mycket innan den 29e har du priset, transporten inga problem. Tack alla goa Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Ha det nu så bra där du är och boka åt mig,priset är inte den stora frågan utan bekvämligheten att bli hämtad(är eländigt lat)Och jag vill att det står maitans på skylten Kärringen kanske oxå behövde lite semester så vårda varandra nu men spar lite krut till vi kommer Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 26, 2010 Måne vi ordnar detta när vi är tillbaka i Jomtien. Blir det mark köp imorron så kanske ho ler ett år...hahahaah Visst behöver ho med semester men inte lika länga som ja..hahahahahah Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Tja, jag får väl leverera lite sympati till Maitan också och hoppas att det löser sig. I onsdags såg jag bland det värsta av "om blickar kan döda" jag någonsin sett... inte riktat mot mig och jag satt fyra meter bort. Men oavsett vem som gjort fel tycker jag det är lite olämpligt att uppträda så publikt bland kunder, det borde tas mellan fyra ögon. Något speciellt en thai borde inse. Herr Chang har talat. Ja, det kunde räcka med att ena parten har gått ut publikt bland kunder och deklarerat sin frustration . Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Grattis Maitan ! Se till och få i dig några goda singha istället för blasket chang . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 SM. Vänligen sålla agnarna från vetet, Singh... Tvi vale, den sörjan kan andra hållas med... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Ett stort Grattis Mait. från Johnny och Camilla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Har du kameran med dej gubben??? Hoppas hoppas Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Grattis i efterskott Maitan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu