Magrood Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Kommunals fackinfo på thailändska. http://www.kommunal.se/Globala-lankar/Languages/languages/ThaiThailandska/ Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stigen Inlagd Augusti 15, 2009 Dela Inlagd Augusti 15, 2009 Tack Magrood. Mycket uppskattat av frugan. Stig.+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Det är trevligt att myndigheterna/organisationer börjar ge ut information på thailändska. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stigen Inlagd Augusti 24, 2009 Dela Inlagd Augusti 24, 2009 Det är trevligt att myndigheterna/organisationer börjar ge ut information på thailändska. Mvh Magrood Ja det är verkligen på tiden. Stig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.