Amigo Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 (ändrad) Så har Armand Duplantis höjd VM rekordet ytterrligare 1 cm. Vad tror ni, hur högt kommer han att hoppa? En kvalifiserat gissning av mig: 623 tills slutet av augusti 2020 Armand Duplantis VM hopp 15 feb 2020 video Ändrades Februari 15, 2020 av Amigo Korrigera namnet på stjärnan Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 6.26 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 6.31Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 När Jonathan Unges mamma, ja jag vet Cecilia Hagen är kändare, säger 3meter slår jag till med 4,40. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 19 minuter sedan, skrev Amigo: Så har Armand Duplantis höjd VM rekordet ytterrligare 1 cm. Vad tror ni, hur högt kommer han att hoppa? En kvalifiserat gissning av mig: 623 tills slutet av augusti 2020 Armand Duplantis VM hopp 15 feb 2020 video Kan inte säga annat än att han imponerar...........💪 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 Fullständigt makalös kille! Ser ut som han skulle kunna ta ytterligare en decimeter redan nu. Med tanke på sin ålder borde han ju ha sina bästa år framför sig. Får hoppas han håller sig hyfsat skadefri och att Kendricks och de andra hopparna sporrar honom upp mot än högre höjder. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 (ändrad) 1 hour ago, Kötthandlarn said: Kan inte säga annat än att han imponerar...........💪 Det ser onekligen hoppfullt ut för en flygande karriär och oanade höjder. Bara han håller sig på jorden och inte svävar upp i det blå. Ändrades Februari 15, 2020 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 15, 2020 Dela Inlagd Februari 15, 2020 På Bubkas tid har jag för mig att det var en miljon för världsrekord. Han höjde en cm per tävling under en lång tid. Tror det blir lika med Mondo. 1 cm vid varje tävligstillfälle. Publik kommer i tusental och alla kommer att vara i extas. Om det är tio tävlingar och han lyckas på åtta så är han uppe på 6.26 till hösten. Fy fan, den höjden vågar man ju inte ens hoppa ner ifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: På Bubkas tid har jag för mig att det var en miljon för världsrekord. Han höjde en cm per tävling under en lång tid. Tror det blir lika med Mondo. 1 cm vid varje tävligstillfälle. Publik kommer i tusental och alla kommer att vara i extas. Om det är tio tävlingar och han lyckas på åtta så är han uppe på 6.26 till hösten. Fy fan, den höjden vågar man ju inte ens hoppa ner ifrån. Få se vad han kommer att få per ny rekord, nu börjar säkert inbjudan till tävlingar droppa in i postlådan, lagom före säsongen Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 9 timmar sedan, skrev HighWai: När Jonathan Unges mamma, ja jag vet Cecilia Hagen är kändare, säger 3meter slår jag till med 4,40. Expertanalys mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 8 timmar sedan, skrev rolba: På Bubkas tid har jag för mig att det var en miljon för världsrekord. Han höjde en cm per tävling under en lång tid. Tror det blir lika med Mondo. 1 cm vid varje tävligstillfälle. Publik kommer i tusental och alla kommer att vara i extas. Om det är tio tävlingar och han lyckas på åtta så är han uppe på 6.26 till hösten. Fy fan, den höjden vågar man ju inte ens hoppa ner ifrån. Tror han fick 750000 för första världsrekordet + 250000 bara för att ställa upp, så pengar blir det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 1 timme sedan, skrev gst: Tror han fick 750000 för första världsrekordet + 250000 bara för att ställa upp, så pengar blir det Samt skapliga bonusar från sin huvudsponsor vid varje rekord, men ändå bara kaffepengar jämfört med många andra idrotter...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 12 hours ago, rolba said: På Bubkas tid har jag för mig att det var en miljon för världsrekord. Han höjde en cm per tävling under en lång tid. Tror det blir lika med Mondo. 1 cm vid varje tävligstillfälle. Publik kommer i tusental och alla kommer att vara i extas. Om det är tio tävlingar och han lyckas på åtta så är han uppe på 6.26 till hösten. Fy fan, den höjden vågar man ju inte ens hoppa ner ifrån. Eller klättra upp till, ung tredje våningens balkong Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 Vad jag har hört så har rekordet varit över 8 meter, då hade dom stavar som var 10 meter långa. Dom klättrade upp på dom galningar sen över ribban, nu är ju stavlängden till den nivå är nu. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 2 timmar sedan, skrev FF: Vad jag har hört så har rekordet varit över 8 meter, då hade dom stavar som var 10 meter långa. Dom klättrade upp på dom galningar sen över ribban, nu är ju stavlängden till den nivå är nu. FF Det stämmer att det var en period där "stavhopparna" klättrade upp för stavarna, därför infördes en regel som begränsar hur många gånger man får byta grepp på staven... Tror det är 1 gång, men jag orkar inte googla. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 (ändrad) Det blir nytt rekordförsök (6,19) om några minuter, 6,07 tog han med god marginal. Tävlingen sänds live på 9:an. Ändrades Februari 19, 2020 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2020 www.svt.se / Duplantis satte världsårsbästa och stadionrekord Armand Duplantis, 20, satte världsårsbästa utomhus och stadionrekord då han klarade 5,94 meter i sitt sista försök på Ullevi. Det stannade också där då han vann tävlingen i Göteborg klart. – Det kändes bra. Bara att vara ute på banan igen kändes bra, säger Duplantis till SVT Sport Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2020 Armand Duplantis satte världsårsbästa i blåsten Men det är mycket kvar till mitt gissning den 15. feb? En kvalifiserat gissning av mig: 623 tills slutet av augusti 2020 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2020 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 4, 2020 Dela Inlagd September 4, 2020 Får vi se snart. Men nu är han förmodligen lite mör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2020 Heja 615 cm. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 Måste säga att jag är sinnessjukt imponerad av denna eminente friidrottare...........👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Måste säga att jag är sinnessjukt imponerad av denna eminente friidrottare...........👏 Han verkar inte helt talanglös! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 18, 2020 Dela Inlagd September 18, 2020 Den stora frågan är ju hur brett han hoppar.....avdelningen göteborgshumor Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu