Tallviking Inlagd Oktober 1, 2010 Dela Inlagd Oktober 1, 2010 Ryder Cup-helg Det är ju Ryder Cup i helgen, årets största golftävlig mellan USA och Europa! Då passar det bra att njuta av lite poesi av Göran Zachrisson: "Nu står han där och ser ut som en bläckfisk som nyss fallit ner från ett träd." "Den här putten är från ett sådant avstånd att antingen går den i eller så missar han." "Greenerna är så snabba att bollen inte stannar förrän den slutar rulla." "Greenen ser ut som en fläskkotlett, fast mindre..." "Det enda jag kan säga om den här putten är hur mycket klockan är..." "Det är här man har räknat ut att Buffalo Bill satt och fiskade på kvällen." "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet." "Det gäller att ha känsla för feeling." Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd December 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2010 Idag var det svårputtat.Dålig rull på greenerna Drivern. Var är dina golfbilder? Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Idag var det svårputtat.Dålig rull på greenerna Drivern. Var är dina golfbilder? 6:an på Vassunda? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd December 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2010 6:an på Vassunda? Stämmer bra det. Vi är ett gäng som jobbar med gallring och röjning på vintern för att göra banan ännu bättre Det blir iallafall lättare att hitta bollen i skogen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 (ändrad) Stämmer bra det. Vi är ett gäng som jobbar med gallring och röjning på vintern för att göra banan ännu bättre Det blir iallafall lättare att hitta bollen i skogen Varför skickar ni ut bollen i skogen? Finns det ingen fairway på Vassunda? Ändrades December 19, 2010 av singh@ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2011 Nu är jag less på vintern Dags att börja kolla flygbiljetter Gröna bilder är bättre Albatross GK Göteborg Drivern och Mankan i sandlådan Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Nu är jag less på vintern Dags att börja kolla flygbiljetter Gröna bilder är bättre Albatross GK Göteborg Drivern och Mankan i sandlådan Ja där passar dom bra ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Royal Samui Golf Club. Mr Alex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Är knife i thai och hur länge i så fall.. //baan mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2011 Är knife i thai och hur länge i så fall.. //baan Inte än, men jag åker ner i slutet av januari och stannar 6-7 veckor Vi kan väl höras senare.Mankan vill nog också lira Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Inte än, men jag åker ner i slutet av januari och stannar 6-7 veckor Vi kan väl höras senare.Mankan vill nog också lira Mankan är en riktig lirare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Inte än, men jag åker ner i slutet av januari och stannar 6-7 veckor Vi kan väl höras senare.Mankan vill nog också lira Abso-fucking-lutely Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Hade gärna varit kvar därnere och lirat med er,istället får man frysa häcken av sig här Kniven,det ligger några bilder i resetråden,blev inte så många foton tagna denna gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Stämmer bra det. Vi är ett gäng som jobbar med gallring och röjning på vintern för att göra banan ännu bättre Det blir iallafall lättare att hitta bollen i skogen Varför klipper dem det som kallas för fairways om man ska spela i skogen? Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 14, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2011 Siam Plantation Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Abso-fucking-lutely skulle bara våga utan oss... //baan mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Tee off på Hål 1, Santiburi (Koh Samui) Söndag 16 Jan 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2011 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Februari 5, 2011 Dela Inlagd Februari 5, 2011 var har du hittat den /7Baan mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Nu pratar vi golf som jag gillar! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2011 Årets första runda blev på Plutaluang Ettan på South Femman på East På den här banan finns det manliga caddies.Många av dom är duktiga golfare Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2011 Igår spelade jag Bangpra Ettan.Bara att panga på med drivern.(Jag missade fairway och la mig bakom träden till vänster) Tolvan. Utsikt från klubbhuset Åån,driver åt Jomtien Golf Travel Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2011 Idag Crystal Bay.Jag hade tur med vädret.Blev lite blött sista 3 hålen Ettan på B Ut i skogen igen Gult o blått var dagens färger Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Det ser alls inte trevligt ut på dessa golfbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulli Inlagd Februari 15, 2011 Dela Inlagd Februari 15, 2011 Så nära och så långt bort... bara några månader kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu