ban_kog_wat Inlagd Februari 15, 2010 Dela Inlagd Februari 15, 2010 Spelade Plantation förra året dagarna efter LPGA Honda Open varit där. Snacka om hala greener. Är någon sugen på SIAM old första veckan i mars.LPGA är där till helgen. Brukar mest vara upplevelse golf i stället för prestationsgolf veckan efter LPGA övningarna. för er som är på plats så åk upp och titta på tjejjerna och hejja på svenskorna, tror vi har 4 stycken på plats. http://www.lpgathailand.com/ ban mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2010 Idag spelade jag Greenwood. En av dom bästa banorna runt Pattaya. Tidig morgon 1:a tee Dagens färg var ljusblått Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 Spelade Plantation förra året dagarna efter LPGA Honda Open varit där. Snacka om hala greener. Är någon sugen på SIAM old första veckan i mars.LPGA är där till helgen. Brukar mest vara upplevelse golf i stället för prestationsgolf veckan efter LPGA övningarna. för er som är på plats så åk upp och titta på tjejjerna och hejja på svenskorna, tror vi har 4 stycken på plats. http://www.lpgathailand.com/ ban Jag avser att aka och titta pa tjejerna (speciellt de i singha-taltet) pa fredag, om nagon ar intresserad av att dela taxi fran Jomtien sa PM:a mig, jag kan aven nas pa +66824691143. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 VA!!!!! Har det snöat i Thaialand “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2010 VA!!!!! Har det snöat i Thaialand Frost. Vi fick skjuta på starten 1 timme. Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 Frost. Vi fick skjuta på starten 1 timme. ööööööö du menar inte dagg eller så..? Ban mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2010 ööööööö du menar inte dagg eller så..? Ban Skulle bara kolla om det var någon som var vaken Det är varmt att spela golf , runt 35 grader. Jag hade laddat bagen med 5 flaskor vatten , iste och jag fick en utskällning av min caddie för hon tyckte min bag var för tung att dra Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Februari 17, 2010 Dela Inlagd Februari 17, 2010 Skulle bara kolla om det var någon som var vaken Det är varmt att spela golf , runt 35 grader. Jag hade laddat bagen med 5 flaskor vatten , iste och jag fick en utskällning av min caddie för hon tyckte min bag var för tung att dra möjligen nyvattnat !! mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 25, 2010 Ännu en underbar vinterdag 30grader i skuggan, blå himmel och gröna greener Khao Kheow 1:an en tuff par5 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 25, 2010 Dela Inlagd Februari 25, 2010 Nu börjar jag bli rejält sugen! Fast hade väl hoppats att caddies skulle klä sig lite mer attraktivt... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 25, 2010 Dela Inlagd Februari 25, 2010 Nu börjar jag bli rejält sugen! Fast hade väl hoppats att caddies skulle klä sig lite mer attraktivt... Herr Chang har talat. Det är en klar fördel att bara hantera en klubba åt gången. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 25, 2010 Dela Inlagd Februari 25, 2010 Det är en klar fördel att bara hantera en klubba åt gången. Ja, men är det möjligt att hantera båda klubborna samtidigt? Jag har fått lära mig att vänster hand är viktigast för golfklubban, och det passar mig fint... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2010 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 27, 2010 Dela Inlagd Februari 27, 2010 Ja du Knifetown,vilken regel gäller här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Februari 27, 2010 Dela Inlagd Februari 27, 2010 Har du borjat missa fairway? Da kanske man snart kan vaga sig pa ett revanschmote? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 28, 2010 Har du borjat missa fairway? Da kanske man snart kan vaga sig pa ett revanschmote? Bilden är tagen ifrån Greenwoods puttinggreen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 (ändrad) Här använde kompisen troligen en träklubba.... Ändrades Mars 2, 2010 av Ducce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CB Inlagd Mars 2, 2010 Dela Inlagd Mars 2, 2010 Ducce.. E bilderna från Loch Palm, Phuket..? Blir d nån Chang lr..?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Mars 3, 2010 Dela Inlagd Mars 3, 2010 Ducce.. E bilderna från Loch Palm, Phuket..? Nej de är från Eastern Star lite utanför Pattaya. Optimal bollträff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 4, 2010 Siam Old course En kanonbana.Många treputtar om du inte ligger rätt på green. Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2010 Tillbaka till knifetown efter 6 veckor med mycket golf Sista rundan blev på Emerald Det här läget förstörde min score Mankan och Drivern slår bort dom bästa slagen på rangen Hur var det nu? Stans,peghöjd,avstånd till bolljäveln,rätt klubba,riktning,starkt eller svagt grepp,chang eller leo Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Snygga bilder He he Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gunvald Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Har inte varit på Siam sedan dom byggde om. Den har blivit riktigt bra nu sägs det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 20, 2010 Dela Inlagd Augusti 20, 2010 Hej på er, här några bilder från Hills CK i Mölndal där vi spelade vår 6 deltävling av 8 under året,visserligen inte Thailand men ändå.Första bilden vy över 10:an. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 20, 2010 Dela Inlagd Augusti 20, 2010 Denna bild över 9:an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu